kell 14-15 Tabasalus liuglemine. (SÕIDETUD)
kell 14-15 Tabasalus liuglemine. (SÕIDETUD)
Kel silm seletab ja pea kaine kelgutage kohale.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Jah, tore oli taas vähe julgemalt sõita kui Nõmme tänavate vahel. Veel toredam, et autot ära ei lõhkunud, kuigi ühel hetkel keeras masin istmiku ette ja libises tagarattaga asfalti servast alla. Omal jalal lonkasin välja siiski.
Ka neliveoga BMW sõidukogemuse võrra rikkam. Sealjuures suured tänud Raivole, kes ei hakanudki ohkima, kui tema silmarõõm minu juhtimisel kaks abitut tiiru tegi ja kuidagimoodi ikka teele jäi . Järeldus - sellisega peaks enne kõvasti harjutama, kui vähegi julgemalt vajutada. Ei osanud arvatagi, et nelivedu libedal ikka NII teistmoodi käitub.
Ka neliveoga BMW sõidukogemuse võrra rikkam. Sealjuures suured tänud Raivole, kes ei hakanudki ohkima, kui tema silmarõõm minu juhtimisel kaks abitut tiiru tegi ja kuidagimoodi ikka teele jäi . Järeldus - sellisega peaks enne kõvasti harjutama, kui vähegi julgemalt vajutada. Ei osanud arvatagi, et nelivedu libedal ikka NII teistmoodi käitub.
E32 750i (1994)
Mul on ka nüüd 2 nädalat vaba.
Kui minek on, siis andge mulle ka telefonitsi aeg teada (Raivo, Hanno või Kimmo). Mul pole paar nädalat netti
Kui minek on, siis andge mulle ka telefonitsi aeg teada (Raivo, Hanno või Kimmo). Mul pole paar nädalat netti
Viimati muutis Veiko, 22.12.2003 20:49 01, muudetud 1 kord kokku.
Niisiis oli see pühapäevane sõit just hea ettevalmistus tänaseks siniseks või siis ülilumisex esmaspäevax.
Ei taha nüüd halvasti ütelda , aga esiveolisega on sõita ikka tunduvalt rahulikum ja muretum kui tagaveolisega kui just arvestada normaalset talvist liiklemist maanteel kui ka linnas. Tänane Nõmme teelt Sikupilli keskse ette jõudmine 2 h ja 40 minutiga on elamus omaette
Nüüd siis meenutused pühapäevast. Sai siis proovitud viibida koos enad autoga kokku 5 - es BMW -s . 520 , 327 , 320 , 325 ix , 325 touring LSD.
Ette tahaksin ära märkida selle , et sõidumõnu piirasid mitte just kõige uuemad rehvid.
Ei kritiseeri kellegi autot vaid pigem oma arusaami erinevatest autodest.
Üldkokkuvõttes sarnaseid omadusi sõiduvõtetes ei olnud ühelgi. Tunda andis pigem üldiselt rehvide halb pidamine kolmel autol kaasaarvatud ix.
Esimesel jäigi mõistmatuks kas oli liiga hea või halb (327) , sest pära ette saada soov jäigi suurex katsumuste lõpuks. Hilisem analüüs vist annab rehvidele paremad punktid kui katkisele gaasipedaalile
IX-i sõidumõnu rikkus suures osas a-la suvine vihmarehv. Külge oli võimalik ette saada ilusti kuid sellega ka asi piirdus , sest asja sirgex enam ei saanud. Hilisem Raivo sõiduõpetus ja ettenäitamine andis tunnistust , et on võimalik sõita küll. Võrdlusmomenti oleks suurel jaol andnud kui ka Muhv oleks ix.ga kohale ilmunud. Minu mäletamistmööda käitus eelmisel talvel Muhvi auuto tunduvalt meeldivamalt ( ikkagi rehvid ).
Kui enamik oli juba lahkunud saabus siis see hetk mida olin ammu oodanud. Ülinahhaalselt surusin end RNT kõrvalistmele ja jälgisin siis teadjatemeeste sõidustiili. Peale kolmandat ringi oli lausa lust ennast seljatoesisse nõjatada ja tunda sujuvat liikumisstiili ( enne paremat kurvi rool vasakule tagaots ülegaasiga libisema rool paremale pära vastassuunda ja hooga kurvi jõulise külglibisemisega sisse..... . Kõik enamus toimus suurepäraselt väljaarvatud mõned kiiremad jeebuvennad . Üks asi millest aru sain on LSD töötamise vorm. Tagarataste libisemise kontrollimine tundus täpne ja plaanitud mida mina üherattaveolisega nii ei suudaks , meeldiv kiirendamine kus rattad ei rapsi nii kuidas tuju on . Siinjuures vihje minu LSD müügikuulutusele . Lahkumine peale 2,5 tunnist rajalolekut andis hästi tunda ka liikluses kus nagu ei tekkinudgi soovi kellestki mööduda ja kiirust ületada. Kõik närviline sai rajale jäetud.
Kokkuvõtteks siiski soovitan kasutada eriti BMW -del korralikke naastrehve .
Siiski kui RNT seda loeb kas need viimased ringid rajal ma liikusin kiiremini või võtsid sa hoo maha ??? sinupoolt abs- iga pidurdamisel tundus et mina ilma hakkasin 2 autopikkust hiljem pidurdama. ABS ja kulunud rehvid ei tähenda minuarust midagi head.
Tänan kõiki kes lasid mul oma autot kiusata !
Ei taha nüüd halvasti ütelda , aga esiveolisega on sõita ikka tunduvalt rahulikum ja muretum kui tagaveolisega kui just arvestada normaalset talvist liiklemist maanteel kui ka linnas. Tänane Nõmme teelt Sikupilli keskse ette jõudmine 2 h ja 40 minutiga on elamus omaette
Nüüd siis meenutused pühapäevast. Sai siis proovitud viibida koos enad autoga kokku 5 - es BMW -s . 520 , 327 , 320 , 325 ix , 325 touring LSD.
Ette tahaksin ära märkida selle , et sõidumõnu piirasid mitte just kõige uuemad rehvid.
Ei kritiseeri kellegi autot vaid pigem oma arusaami erinevatest autodest.
Üldkokkuvõttes sarnaseid omadusi sõiduvõtetes ei olnud ühelgi. Tunda andis pigem üldiselt rehvide halb pidamine kolmel autol kaasaarvatud ix.
Esimesel jäigi mõistmatuks kas oli liiga hea või halb (327) , sest pära ette saada soov jäigi suurex katsumuste lõpuks. Hilisem analüüs vist annab rehvidele paremad punktid kui katkisele gaasipedaalile
IX-i sõidumõnu rikkus suures osas a-la suvine vihmarehv. Külge oli võimalik ette saada ilusti kuid sellega ka asi piirdus , sest asja sirgex enam ei saanud. Hilisem Raivo sõiduõpetus ja ettenäitamine andis tunnistust , et on võimalik sõita küll. Võrdlusmomenti oleks suurel jaol andnud kui ka Muhv oleks ix.ga kohale ilmunud. Minu mäletamistmööda käitus eelmisel talvel Muhvi auuto tunduvalt meeldivamalt ( ikkagi rehvid ).
Kui enamik oli juba lahkunud saabus siis see hetk mida olin ammu oodanud. Ülinahhaalselt surusin end RNT kõrvalistmele ja jälgisin siis teadjatemeeste sõidustiili. Peale kolmandat ringi oli lausa lust ennast seljatoesisse nõjatada ja tunda sujuvat liikumisstiili ( enne paremat kurvi rool vasakule tagaots ülegaasiga libisema rool paremale pära vastassuunda ja hooga kurvi jõulise külglibisemisega sisse..... . Kõik enamus toimus suurepäraselt väljaarvatud mõned kiiremad jeebuvennad . Üks asi millest aru sain on LSD töötamise vorm. Tagarataste libisemise kontrollimine tundus täpne ja plaanitud mida mina üherattaveolisega nii ei suudaks , meeldiv kiirendamine kus rattad ei rapsi nii kuidas tuju on . Siinjuures vihje minu LSD müügikuulutusele . Lahkumine peale 2,5 tunnist rajalolekut andis hästi tunda ka liikluses kus nagu ei tekkinudgi soovi kellestki mööduda ja kiirust ületada. Kõik närviline sai rajale jäetud.
Kokkuvõtteks siiski soovitan kasutada eriti BMW -del korralikke naastrehve .
Siiski kui RNT seda loeb kas need viimased ringid rajal ma liikusin kiiremini või võtsid sa hoo maha ??? sinupoolt abs- iga pidurdamisel tundus et mina ilma hakkasin 2 autopikkust hiljem pidurdama. ABS ja kulunud rehvid ei tähenda minuarust midagi head.
Tänan kõiki kes lasid mul oma autot kiusata !
Viimati muutis Cardo, 22.12.2003 23:20 35, muudetud 1 kord kokku.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Küll tulijaid oleks kui aga libe püsiks...
http://www.emhi.ee/4oop_new.php3
http://www.emhi.ee/4oop_new.php3
Cardole: Ma niisama ukerdasin seal edasi. Kuna loodetud sula ja vihma asemel tuli rohkem löga peale ning seda ära nühkivat rahvast jäi vähemaks, siis ma loobusin lõpuks. Aga minust aeglasem oli miski Acoord seal ainult, ladaauto ka rohkem ette jäi.
Tabaka rada on 24 ja 31 kinni, aga ma ei mäleta kas 25 oli ka kinni või mitte. Kurvad kogemused on eelmistest aastatest kus ta just puhkepäeval hea ilmaga on kinni olnud.
Ei viitsi neid rattaid alla keerutada vastavalt ilmataadi tujudele, tahaks naelutuid asfaldil kulutada enne kui jääradade jaoks naelikud alla panna.
Tabaka rada on 24 ja 31 kinni, aga ma ei mäleta kas 25 oli ka kinni või mitte. Kurvad kogemused on eelmistest aastatest kus ta just puhkepäeval hea ilmaga on kinni olnud.
Ei viitsi neid rattaid alla keerutada vastavalt ilmataadi tujudele, tahaks naelutuid asfaldil kulutada enne kui jääradade jaoks naelikud alla panna.
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!