Kutse Sõitma

Jaga infot tulevastest ja kommenteeri juba olnud üritusi
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

sallu kirjutas:esialgu me ei pidanud yldse tapale minemma, see oli 2 inimese otsus, mix jätaks kommneteerimata, tapal jõudes tuli her politseinik, vaatas et kõik on vinks vonks, keegi midgai valesti ei tee... ja lasi meil sõita, mul on isiklikult kohaliku konstaabli number nüüd ja ma saan temaga kokkuleppida kui teinekord minek...
Kui nõusolek on olemas, ei näe mina probleemi, miks ei võiks lennuväljal kiirendust proovida :)
530d
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

sama siin
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ja isegi peale mootori remonti võiks ju proovida kas ka natu suurema kiiruse võiks saada :lol:
Mercedes EQS 450+ 2022
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Copy/paste ühest rally.ee artiklist:

Eelmisel pühapäeval, 24. oktoobril kella 16.45 ajal toimus liiklusõnnetus Tapa lennuväljal. Sõiduauto Opel Tigra, mida juhtis 21-aastane Kristjan, kaotas juhitavuse ja põrkas kokku seisvate sõiduautodega Honda Civic ja Honda Accord. Juht toimetati ravile Rakvere haiglasse.

Politsei peab seda õnnetust liiklusõnnetuseks. "Poisid käisid oma autosid proovimas," rääkis Jüri Linask. "Üks neist tahtis uurida, kuidas käitub auto, kui suurel kiirusel käsipidurit tõmmata. Masin läks aga kontrolli alt välja ja õnnetus oligi käes. Lisaks oli autojuht alkoholijoobes."

"Kuigi Tapa lennuväli pole laiemas mõttes liiklusele avatud tee, lugesime me antud juhul õnnetuskoha siiski teeks," jätkas ta. "Lennuväljale viib tee. Territoorium pole piiratud. Ja reaalses mõttes toimus seal antud juhul liiklus - üks auto sõitis, kaks olid pargitud samasse lähedusse," selgitas politseikomissar.

Ja siiski: kas mahajäetud lennuväljad, talvised jäärajaringid, auto-motoklubide suletud ringrajad, oma eramaale rajatud krossirajad - on nad avalikud teed või mitte? Näiteks sama kõnealune Tapa lennuväli - nädal enne õnnetust toimus seal kiirendusautode omaalgatuslik ja registreerimata võistlus, mullu talvel oli lennuväljale rajatud jääovaal. Kui õnnetus juhtunuks võistluse ajal?

"Taas oleneb olukorrast - teatud juhtudel võib tegemist olla teega, teises olukorras mitte," ei saanud Jüri Linask anda ühest vastust. "Kui jäärada on selgelt märgistatud ja seal toimub ametlik võistlus, siis me teda teena ei käsitle. Aga kui samal ovaalil kihutab võistlusväliselt mitu autot, siis nad sõidavad teel."

Ning edasi: millal on tegemist võistlusega ja millal mitte? Et lugu veel segasem oleks, siis teadmiseks - võistlused saavad olla ametlikud ja mitteametlikud, kusjuures viimased pole Eestimaal mitte sugugi haruldased.

"Jah, selliste asjadega on lugu keeruline," tunnistas politseikomissar. "Näiteks olin ka ise 17. oktoobril Tapa lennuväljal. Põhimõtteliselt oli tegemist ebaseadusliku üritusega - neil polnud ette näidata mingeid ametlikke pabereid. Aga pealtvaatajate autod olid pargitud ohutusse kaugusesse, keegi ei olnud purjus. Me ei hakanud neid laiali ajama - nad oleksid endale mõne muu ja palju ohtlikuma koha leidnud. Ma ei poolda selliseid registreerimata üritusi - võiks asjad ikka ametlikult vormistada - aga vahepeal peab tolerantne olema."

Linask vihjas, et parimal juhul saanuks nad vormistada protokolle kiiruseületamise kohta ning teeninuks osalejate silmis hulga "miinuseid".
Vasta