5. leht 6-st

Postitatud: 11.06.2007 09:28 43
Postitas Jaanus_P
Kas neid aegade tabeleid saab varsti näha? Heidaks ka pilgu peale.

Postitatud: 11.06.2007 09:41 44
Postitas Ilves
Killuke lisainfot rehvide (slikk/tavaline) kohta ajatabelis oleks kah huvitav, kui seda kuskilt võtta oleks ;)

Postitatud: 11.06.2007 10:04 42
Postitas Silwer
Ilves kirjutas:Killuke lisainfot rehvide (slikk/tavaline) kohta ajatabelis oleks kah huvitav, kui seda kuskilt võtta oleks ;)
Tegelikult päris slick rehvi keegi vist ei kasutanud. Lill sõitis vihmarehviga. Mina, Karolin ja Xjan sõitsime tänavalegaalsete Toyo sportlike rehvidega - RA1 ja R888. Neil on küll parem pidamine kui päris tavalisel odaval tänavarehvil kuid päris slickist on siiski asi veel kaugel... :)

Postitatud: 11.06.2007 11:28 21
Postitas Ilves
Silwer kirjutas:
Ilves kirjutas:Killuke lisainfot rehvide (slikk/tavaline) kohta ajatabelis oleks kah huvitav, kui seda kuskilt võtta oleks ;)
Tegelikult päris slick rehvi keegi vist ei kasutanud. Lill sõitis vihmarehviga. Mina, Karolin ja Xjan sõitsime tänavalegaalsete Toyo sportlike rehvidega - RA1 ja R888. Neil on küll parem pidamine kui päris tavalisel odaval tänavarehvil kuid päris slickist on siiski asi veel kaugel... :)
Seda muidugi, kuigi kui vaadata neid "tänavalegaalseid sportlikke rehve", siis need mõned praod, mis on sileda rehvipinna vahele ära eksinud ei ole just võrreldavad tavapärase mustriga ;) Arvestades muidugi Lille kalendripikkust edumaad teiste ees ei oleks ilmselt lõppjärjestuses suurt vahet olnud, kui ka esimene ots oleks tavaliste rehvidega sõitnud.

Postitatud: 11.06.2007 11:32 28
Postitas xjan
B-klassi sõitude ajad:
http://www.dc-ice.ee/pics/E36compact/Bklassjuun2007.pdf

Ardi VW R32 sõitis ka R888ga, teisi ei tea.

Postitatud: 11.06.2007 11:35 05
Postitas Silwer
Minu rehvid olid lihtsalt vanad pastlad. Uuena on nad ikka mustriga rehvid:

RA1:
Pilt

R888:
Pilt

Postitatud: 11.06.2007 11:39 23
Postitas jjanno
Tere
Silwer kirjutas:Minu rehvid olid lihtsalt vanad pastlad.
Kui ma autot sassi ei aja, siis peaks olema see:
Pilt
Ei mäleta enam, kumma auto all ma neid pildistasin. See peaks olema see E30, millel esimesel veljel musta vildikaga kriipsud peal olid.

jJanno

Postitatud: 11.06.2007 11:40 56
Postitas Silwer
Jah, see on minu rehv - eelmise hooaja Toyo RA1. Teised sõitsid uute R888 rehvidega. Mina ei raatsinud selle ürituse jaoks veel uusi rehve alla panna... :)

Postitatud: 11.06.2007 11:55 04
Postitas maxo
Mul oli tavaline Firestone rehv all....ja see muutus pärast 1st ringi suht vedelaks....Lillega poleks kindlasti konkureerinud oma sõiduoskusega aga 2.koha peale oleks kindlasti pretendeerinud. :P

Postitatud: 11.06.2007 12:25 22
Postitas meph
Mul oli teises sõidus esisillal rinkaslikk :D irv...

Postitatud: 11.06.2007 15:03 55
Postitas maxo
See tundus olevat küll hea valik ;)

Postitatud: 11.06.2007 15:50 33
Postitas Arux
Silwer kirjutas:Seega, E30 318is on päris pädev auto rajal.
Kuidas võrdleksid E30 318is ja 325i rajasuutlikust - sul peres või suguvõsas üsna mitmeid musti m-techII, nii et peaks väga adekvaatset hinnangut omama :) ? Kumba isiklikult eelistaksid ja miks?

Postitatud: 11.06.2007 16:24 39
Postitas xjan
arvad sa tõesti, et silver ütleb - 318is on parem :)? Sellisele aeglasele ning tehnilisele rajale on IS piisav, et heade sõiduoskustega võita I koht, kuid B-klassi esikohtadega võrreldavat aega ei ole võimalik sõita.... ka Saugal on IS kindlasti alamõõduline

IS-i puuduseks kindlasti juba ka Rapla rajal on LSD puudumine. Paha ei teeks ka korralik iste ja vööd.

Postitatud: 11.06.2007 16:35 32
Postitas Silwer
Peale viimast üritust arvan et suhteliselt originaalseades E30 318is on päris kiire rajal. Erinevus R6 mootoriga on selles et 318is on tibake paremini juhitav. Kaalude vahe annab ka tunda ja need kaks asja kompenseerivad väiksemat võimsust.

Samas alla 56 sek aja saamiseks vajab ta lisaks nendele minu pisikestele modifikatsioonidele juba väheke tõsisemaid asju: teised nukad + jäigem ja madalam vedrustus + korviste (siis saaks roolis tegeleda sõitmise mitte lihtsalt enda paigal hoidmisega) + min. 4,45 ülekandega LSD + auto tühjaks visata. Siis võib ajaks loota vast hea "tihendiga" isegi madalat 55 aega.

Aga Sauga suurel rajal ei piisa ka nendest modifikatsioonidest - kiirused on lihtsalt nii palju suuremad ja jõudu jääb ikkagi väheks. Aga siis on võimalik teha midagi sellest valikust:
1) paigaldada kompressor
2) turbo
3) teha ta ümber 2 liitriseks ja proovida vabalthingavana jõudu välja võtta

* tegelikult ma isegi mõtlesin vahepeal et võtaks ja ehitaks oma projektikale tagavaraks ühe mootori 1,8is baasil, neid toorikuid on lihtsalt viimasel ajal odavalt liikuma hakanud. Kõige lihtsam oleks teda originaal sisuga mõõdukalt ülelaadida: 1-1,5 bar oleks vast veel võimalik hea ajuga (see on mul ju olemas). Jõudu saaks selle rõhuga u. 250-300hj ja sellest oleks täiesti piisav. Kui läheb mootor katki (näiteks keps ütleb "tere") siis ostaks lihtsalt järgmise tooriku, viskaks "abiseadmed" külge ja sõidaks edasi.

Postitatud: 11.06.2007 19:38 44
Postitas Riivo
minu pildid sisSIIN.

Postitatud: 12.06.2007 07:58 17
Postitas Tauri

Postitatud: 12.06.2007 11:40 51
Postitas xjan

Postitatud: 13.06.2007 01:29 24
Postitas meph
Pole midagi muud õelda, kui et päris seksikas:

Pilt

:)

Postitatud: 13.06.2007 09:11 11
Postitas Fred
meph kirjutas:Mul oli teises sõidus esisillal rinkaslikk :D irv...
Kas seepärast teise sõidu ajad sul nii ebastabiilsed ongi?

Ilus pilt on trehvanud ;)

Postitatud: 13.06.2007 11:23 49
Postitas M4rt
Pilt


Õiged sõiduvõtted ringrajal.. :)

Hea fotograaf

Postitatud: 13.06.2007 16:06 22
Postitas Helis
Minuarust super fotograaf..minust sai ka imeilusa pildi :P

Postitatud: 13.06.2007 17:05 27
Postitas Silwer
Pprz on tuntud oma ilusate piltide poolest... :)

Postitatud: 15.06.2007 04:50 52
Postitas meph
Teise satsi ringiajad on jah ebastabiilsed sellest, et tuli mingi imelik idee ainult esisillale slikid panna :P

Ja mart... õigeteks selliseid sõiduvõtteid küll nimetada ei saa :P

Postitatud: 18.06.2007 11:20 47
Postitas Silwer
Järgmine aasta saab ehk ka juba Tabasalus sõita. Hetkel käib raja renoveerimine ja suuremaks ehitamine. Siit saab aimu mis on tulemas: http://www.hot.ee/super1600/Tabasalu.pdf

Postitatud: 18.06.2007 19:52 48
Postitas meph
Kilomeetrine sirge koos tagasisõiduga on JÄLLE ära unustatud ringrajalt :p

Aga jah, rada jääb suht samaks nagu jooniselt näha, tabasalu poolsesse otsa tuleb võpsiku vahele ainult mingi uus tükk. A noh... veidigi midagi positiivset :)

Postitatud: 19.06.2007 23:38 09
Postitas Bronco
järgmine etapp 1. juuli?

Sauga? Rapla? üldse toimub?

Postitatud: 20.06.2007 11:07 23
Postitas Silwer
Täna paneme lähiaja ürituste plaanid siia üles.

Postitatud: 20.06.2007 12:44 11
Postitas Helis
Pean kahjuks teatame, et järgmistest etappidest ma enam ise osa ei võta :? Peale eelmist sõitu hakkas rool värisema ja täna sai siis asja lähemalt uuritud ja esimesed rehvid oli maha kandmiseks valmis.. üks rehv oli kohe täiesti ribadeks..seega tuli nüüd endale uued papud alla muretseda... :( rohkem liiga ei taha oma kaunitarile teha... :lol:

Postitatud: 20.06.2007 12:53 19
Postitas Ilves
Helis_M kirjutas: rohkem liiga ei taha oma kaunitarile teha... :lol:
Mis liiga tegemine see on...pigem sihtotstarbeline kasutamine ;)

Postitatud: 20.06.2007 15:18 52
Postitas Tarmo
kui ikka suht korralikud rehvid mustri pealt maha viskavad siis läheks ju kulukaks.
Aga vähemalt üks medal käes :D