mnjah viimasel sõidul sain mina selle kardi ja kohe mitte ei liikunudViljar_V kirjutas:Täna oli juba natuke parem
Esimese sõiduga sokkutati mulle jälle kõige kehvem kart, aga pärast ma kibe kiirelt rabasin endale natu parema kardi:) aga muidugi kõige paremat karti hoiti ikkagi minu eest varjus, küll ma juba tean
Iganädalane virtuaalne kardisõit
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Mul oli ka nii, et esimeses sõidus olnud kart liikus persedyno järgi halvemini kui teises sõidus kasutatu, samas teises sõidus olnud kardil ei olnud paremad kurve võttes pidamist, vasaku kurviga samas probleeme ei olnud :\
Igav rada on veidi... kusagil ei pea pidurit kasutama... vürtsikamaks teeks asja kui rajal oleks ka kurve kus pidurit kasutama peab... tagumine S on võibolla selline, kus tegelt pidurdamisega veidi võidaks, aga seda ka tõenäoliselt mitte väga palju.
Nuclear: siis kui sa seal käisid olid kartidel piirajad kõrgemal. Poisid seal just rääkisid, et alles olid keeranud asjad lahjemaks.
Siiamaani tundusid need kõige lahjemad kardid olevat kõigist erinevatest, mis tallinnas tänaseks ära proovitud. Iru raja peal tundusid kõige võimsamad olevat, ja teise viimsi raja peal olid nagu ka kardid võimsamad. Praegu viimsi FK kartidel poole sirge pealt kadus kiirendus ära... igav.
Igav rada on veidi... kusagil ei pea pidurit kasutama... vürtsikamaks teeks asja kui rajal oleks ka kurve kus pidurit kasutama peab... tagumine S on võibolla selline, kus tegelt pidurdamisega veidi võidaks, aga seda ka tõenäoliselt mitte väga palju.
Nuclear: siis kui sa seal käisid olid kartidel piirajad kõrgemal. Poisid seal just rääkisid, et alles olid keeranud asjad lahjemaks.
Siiamaani tundusid need kõige lahjemad kardid olevat kõigist erinevatest, mis tallinnas tänaseks ära proovitud. Iru raja peal tundusid kõige võimsamad olevat, ja teise viimsi raja peal olid nagu ka kardid võimsamad. Praegu viimsi FK kartidel poole sirge pealt kadus kiirendus ära... igav.
Oli tõesti kahes kohas vaja pidurdada ja ka suvel Irus tuli 2 kohas pidurdada. Kui septembris käisin Irus siis sain jälle kogu raja täisgaasiga läbida ja kui Viimsi 2 korrusel 1 pidurdus jäänud siis on ikka meeletult poogitud miskit.
See , et Irusse rehvid rajale topiti on ääretult kurb , kuna ei saa enam äärekive rünnata ja kui igal pool täiega piirajat peale ratsitakse ,ei jää küll enam sõidurõõmu. Meenub , et loomaaias on need laste autod mis liiguvad 5km/h - võiks ju hoopis seal kiireid masinaid proovida
See , et Irusse rehvid rajale topiti on ääretult kurb , kuna ei saa enam äärekive rünnata ja kui igal pool täiega piirajat peale ratsitakse ,ei jää küll enam sõidurõõmu. Meenub , et loomaaias on need laste autod mis liiguvad 5km/h - võiks ju hoopis seal kiireid masinaid proovida
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 20.02.2004 19:41 15
- Peamine sõiduk: BMW E30 Touring
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
tänan kõiki kriitika eest, tänu millele saab asju alati paremaks muuta.Ise asja sees olles ei pruugi alati kõike märgata.Natuke selgituseks miks üks või teine asi nii on.Nagu nimigi ütleb on tegemist hobbikartidega st.et ka enamus kliente on esimest korda või vähe sõitnud ja sõidavad selleks, et mingitki ettekujutust saada kartidest või vormelitest aga muidugi ka lihtsalt lõbupärast. Sellepärast püüame ka tagada maksimaalse ohutuse kartide kiiruse piiramisel kuna roolitaga on siiski inimene ise kes ei pruugi osata aimata kõiki võimalikke ohte.Kartide erinevused on kõige suurem probleem millega tegeleme iga päev ning mida arvatavasti kunagi päris ühtseks ei saa aga anname parima.Sellest ka erinevused erinevate radade vahel, kuidas keegi riske hindab.Vaatamata sellele tõstsime natuke kiirusi, et päris ühekäega ei peaks roolima.Olete endiselt teretulnud meie keskusse oma vabaaega veetma.
Vat siis
Igaljuhul minul plaanis täna minna jälle karti sõitma, minuga liitub veel Oliver_P.
Natuke äkki küll, aga vahest tuleb veel keegi sõitma.
Plaan minna 20.00 sõitma, loodame, et ale veel kehtib
Kui äkki keegi rajalt seda loeb, siis paluks minu jaoks üks hea kart sooja panna
Igaljuhul minul plaanis täna minna jälle karti sõitma, minuga liitub veel Oliver_P.
Natuke äkki küll, aga vahest tuleb veel keegi sõitma.
Plaan minna 20.00 sõitma, loodame, et ale veel kehtib
Kui äkki keegi rajalt seda loeb, siis paluks minu jaoks üks hea kart sooja panna
Mercedes EQS 450+ 2022
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Nuclear: no seda, et need kardid seal kiiremini on võimelised sõitma sai kohapeal nähtud kui "omad mehed" küljepealt jooksvat gaasitrossi käega juurde pingutasid sõidu ajal... siis tulid need 26 ajad imelihtsalt
Kui kardid on kiiremaks tehtud, siis rahalise seisu lubades olen järgmine nädal kohal... praegu tundub aga kahjuks nii, et motovahetus sööb viimse kui sendi minu rahakotist.
Kui kardid on kiiremaks tehtud, siis rahalise seisu lubades olen järgmine nädal kohal... praegu tundub aga kahjuks nii, et motovahetus sööb viimse kui sendi minu rahakotist.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Mis teil seal siis juhtus, et kõik kardid rivist väljas? Romurallit korraldati?
Ja Viljar, täna ei oleks ma mitte mingi teemaga sinna jõudnud... ma ju vahetan autol mootorit praegu
Cardo: no minu ringiaeg eelmisest korrast antud rajal on siin olemas. Alustuseks sõida see üle Sellega saad mulle tekitada motivatsiooni rahapuudumise korral küla pealt kokku kraapida mingid summad :>
Ja Viljar, täna ei oleks ma mitte mingi teemaga sinna jõudnud... ma ju vahetan autol mootorit praegu
Cardo: no minu ringiaeg eelmisest korrast antud rajal on siin olemas. Alustuseks sõida see üle Sellega saad mulle tekitada motivatsiooni rahapuudumise korral küla pealt kokku kraapida mingid summad :>
Siit siis ajad:
1. 28.420 Viljar_V
2. 28.430 Marger
3. 28.940 Cardo
4. 28.950 Oliver_P
5. 29.930 Kimmo
Naised:
1. 34.700 Ragna
2. 37.460 Krissu
3. 38.230 Piret
Pildid on olemas siin: www.zone.ee/viltsikas
1. 28.420 Viljar_V
2. 28.430 Marger
3. 28.940 Cardo
4. 28.950 Oliver_P
5. 29.930 Kimmo
Naised:
1. 34.700 Ragna
2. 37.460 Krissu
3. 38.230 Piret
Pildid on olemas siin: www.zone.ee/viltsikas
Mercedes EQS 450+ 2022
peale starti tagasi pöördel pole vaja jah, aga peale seda kurv paremale kus sisened kõige kitsamasse "koridori" ennem tervet seda täiskurvi tuleb korra pidurdada, et väga võimalikult seest see kurv läbidaViljar_V kirjutas:Kahes kohas milleks.
ainult taga S-i sisenemisel pidi korra hoogu maha võtma, muud kurvid punn põhjas ja ei mingit libisemist.
täisgaasiga libisemist tõesti ei toimu, aga ajakadu on tänu suuremale trajektoorile küll
tore et ka teie kardirõõmud olete avastanud, kas see tähendaks seda, et osaleksite ka klubide/foorumite vahelises jõukatsumises ?
Tundub, et siis kiired kardid teil olnud kui peab pidurdama.
Mina nagu tahaks natu hoogu juurde, siis äkki võib libisemise oht ka tekkida
Igaljuhul rajapoisid teatsid rääkida, et hea oleks ühe korra pidurdada aga rohkem nagu vajadust ei ole.
Igaljuhul tänud rajapoistele, seekord oli päris hea sõit
Mina nagu tahaks natu hoogu juurde, siis äkki võib libisemise oht ka tekkida
Igaljuhul rajapoisid teatsid rääkida, et hea oleks ühe korra pidurdada aga rohkem nagu vajadust ei ole.
Igaljuhul tänud rajapoistele, seekord oli päris hea sõit
Mercedes EQS 450+ 2022