OMC

Jaga infot tulevastest ja kommenteeri juba olnud üritusi
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Just sain pildid arvtisse - 298 pilti, millest enamus siis sõitudest. Kuigi pildid pole efektsed, siis midagi vähemalt on.
Vaatan kuidas pildid üles saan. Hetkel suht kiire siiski.
adolfo C
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 13.02.2004 13:46 46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas adolfo C »

Lihtsalt huvi pärast küsin, et kas see on tõesti lõppkiirus või lihtsalt selle maa peale rohkem ei lähe. :!:
BMW E36 325i `93
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

adolfo C kirjutas:Lihtsalt huvi pärast küsin, et kas see on tõesti lõppkiirus või lihtsalt selle maa peale rohkem ei lähe. :!:
Mul jäi veel koguma...enamustel BMW'del vist jäi.

Kuigi osad autod olid juba poolel teel piirajas. Ilmselt ülekande tõttu.
530d
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

hanno kirjutas:Just sain pildid arvtisse - 298 pilti, millest enamus siis sõitudest. Kuigi pildid pole efektsed, siis midagi vähemalt on.
Vaatan kuidas pildid üles saan. Hetkel suht kiire siiski.
Peale väikest delete'mist jäi alles 180 pilti. Uploadivad nüüdseks ja homme vast saab aadressi anda.
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

hanno kirjutas:Peale väikest delete'mist jäi alles 180 pilti. Uploadivad nüüdseks ja homme vast saab aadressi anda.
Täna õhtuks on juba piltide aadress siin ;)
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Nüüd ka tulemused OMC LEHEL
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Meie osalejad ning tulemused:

22 KARMEN SÕLG BMW 750 1995 5,4 C 232 km/h
24 MARTIN RUUD BMW 750i 1991 5,0 C 225 km/h
30 AARE SÕER BMW M535i 1985 3,4 N C 225 km/h
50 AIN HALLIST BMW 325 1993 2,5 B 211 km/h
56 JUHO PÕLDOJA BMW 525i 1989 2,5 B 206 km/h
70 RAIVO ROOLAID BMW 320i 1993 2,0 A 195 km/h
74 VEIKO RÕIVAS BMW 325ix 1986 2,5 B 194 km/h
78 TARMO JÕGI BMW 530i 1988 3,0 B 194 km/h
84 RAJKO RATTUR BMW 535i 1986 3,4 B 184 km/h
85 TAURI PURKAS BMW 320it 2000 2,0 A 184 km/h
87 TÕNIS PESTI BMW 520 2,0 1991 2,0 A 180 km/h
92 VILJAR VARIK BMW 524TD 1987 2,4 TD C 171 km/h
93 RAIKI RAUDAM BMW 520i 1988 2,0 A 167 km/h
94 LAURI LAKS BMW 524TD 1989 2,4 TD C 167 km/h

Üldse osales BMW'sid seal tervelt 26!

Kommentaare veel nii palju, et kiireim naine sõitis siis wirx'i 750i'ga 232 km/h. Õnnitlused!

Ma vaatasin et oma klassis (A) tuli neljas koht :D
Viimati muutis Raivo, 30.05.2004 20:41 35, muudetud 2 korda kokku.
530d
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

No kui vihma poleks olnud siis oleks olemine vist vähe mõnusam olnud aga üritus igati OK :!: ja oma nn. transpordiautoga (nii mind see põrunud kommentaator tutvustas) tulemuseks 184 km/h. Tahtsin küll vägisi saada 190 kätte aga jääb vist tulevaseks ürituseks või uue auto teha :)

Igatahes tegi nii mõnigi Bemari päris ilusa aja ja nii hea oli kuulda kuidas V8 ameeriklaste fännist kommentaator pidi oma sõnu sööma. Üldse jäi talle BMW kuidagi ette- ju siis on põhjust ;)
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere

ahh... OT oli siin :)

jJanno
Viimati muutis jjanno, 30.05.2004 16:34 39, muudetud 1 kord kokku.
exTouring
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

jjanno kirjutas:Tere
Tauri kirjutas:(nii mind see põrunud kommentaator tutvustas)
Oli see kodanik Veski? Sellisel juhul ole õnnelik, kui ta Sinu autot punnvõrriks ning mõttetuks rauakolakaks ei kutsunud. Tema kommentaarid on üks konkreetne põhjus, miks mina ei viitsi tqhq korraldavatele üritustele kohale tulla.

jJanno
Ahh, ega tema kommentaare ei tasu ka liiga tõsiselt võtta, pigem väikese irooniaga ;)
"emmid" ju sõitsid väga korralikke tulemusi ning tolle Krummi bi-turbo 540'i kiitis ta ka väga :)
530d
Kasutaja avatar
Riho
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 02.12.2003 16:37 12
Peamine sõiduk: e39 530i e30 316it e30 318i
Telefon: 5260142
Asukoht: AMBLA Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

Mis te virisete kommentaatori kallal tall endal on mosse ja mingi ameeriklane.

Minu arust virises ta kõigega mis ette jäi.
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Nüüd ka Hanno tehtud PILTE!
Veiko
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 04.03.2003 13:18 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Veiko »

Minul läks üritus täitsa hästi. Eesmärgiks seadsin 190 km/h piiri ületamise (kuigi sisimas lootsin ikka 200 sisse saada :roll: ). Esimesel katsel tuligi 194. Umbes 300 m enne lõppu läks neljandaga piirajasse (arvestuste järgi arvasin et 4. käigu lõpus jõuan täpselt finišisse). Ei jõudnud viiendat korralikult sisse panna ja hoog läks maha, kuid enam viiendaga ei jõudnud hoogu üles võtta.
Teisel katsel tuli 189. Käiguvahetused õnnestusid väga hästi, kuid kiirusest jäi lõpus ikka natuke puudu. Enne sõitu keerasin kütuserõhku natuke juurde. Võibolla läks liiga palju.... :?
Kuni 160-ni kogus iX kiirust väga kiiresti, kuid üle selle liikus spido rohkem vaevaliselt.

Kui vihm enne mõlemat sõitu kõrvale jätta, siis oli väga ok üritus, jäin väga rahule :)
BMW 850i -90
BMW 325i -89
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

IRw - kuulsin ka pärast tuttavatelt, mis kommentaare Veski teise sõidu ajal pani :D
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Tõnis
Klubiliige EKBK
Postitusi: 400
Liitunud: 19.03.2004 19:25 50
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Tõnis »

Üritus oli muidu tore , arusaamatuks jäi see mõõtmissüsteem :roll: mõlemad korrad mõõdeti 180 kuid minu auto spidomeeter näitas teisel katsel esimesest tunduvalt rohkem :? . Naisuke ütles et esimest korda oli kommentaator BMW klubi maininud minu esimese sõidu ajal :) , vähemalt ei olnud midagi halba öelnud . Aga muidu oli tore , väike närvikõdi , sõbralik seltskond ja oma väikse mootoriga suur pereauto ka proovile pandud :D .
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Nüüd kui suurem viha lahtunud on, saab siis muljetada :)

Ausalt öeldes küll meie ajakirjanike poolt vähetähtsaks peetud nähtus oli too leedu M3 CSL - auto, mida võib-olla Eestis rohkem ei kohta. Kuigi oma hääle poolest meenutas ta rohkem noort Ferrarit - kuidagi plekine noot oli see. Sama seeria M3-st on saadud eelmine aasta 243 - ehk siis CSL päris sõnakõlks ka pole - 4 kmh sellisel kiirusel on terve valgusaasta.

Nõrk mulje jäi kommentaatori poolt taevani kiidetud vanast 454 Corvettest - 7,4 ja nitro ja 175 kmh ei mõjunud just muljetavaldavalt-ise lootsin ikka näha 250+ kiirust, eriti kui kuulata neid 400+ hobuse jutte....

Martti ex-M5 numbrid olid IMHO tiba lahjapoolsed -oli tihendis või väsinud autos asi :(

Uus 530d oli :shock: - diisli esikoht teenitult...

Nende koledate isetehtud stangedega Calibrate nägemine ei avaldanud mingit muljet, olgu või kiirus 400 :(

Aga kaks ettepääsenud 750 - tuleme siis Haapsalu 1km-l rajale-ootaks revanssi.... :evil:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Nuclear
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 29.10.2003 09:37 29
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Nuclear »

Aare kirjutas:Nüüd kui suurem viha lahtunud on, saab siis muljetada :)
Nende koledate isetehtud stangedega Calibrate nägemine ei avaldanud mingit muljet, olgu või kiirus 400 :(
:lol:
Stange on tehtud sedasi, et arvestatud on vajadustega. Siin kohal võrdluseks Kaido bemmi stange, oli ilus? :lol:

Hea on tõdeda et Opel siiski liigutab oma peput kiiremini kui mistahes V12 tehase BMW ;)

Ei maksa nii sarkastiline olla, rohkem tolerantsust !
BTW ainuke bemm mis muljet avaldas oligi Kaido oma, ülejäänud khmm khmm ...
Tähtis siiski osavõtt, mitte üleolevalt peale seda endid üle tähtsustada ja teisi materdada :evil:

tiba sick või mis ?
Ivar
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 28.12.2003 17:50 33
Asukoht: BMW 740D
Kontakt:

Postitus Postitas Ivar »

Nuclear kirjutas: Hea on tõdeda et Opel siiski liigutab oma peput kiiremini kui mistahes V12 tehase BMW ;)

Ei maksa nii sarkastiline olla, rohkem tolerantsust !
BTW ainuke bemm mis muljet avaldas oligi Kaido oma, ülejäänud khmm khmm ...
Tähtis siiski osavõtt, mitte üleolevalt peale seda endid üle tähtsustada ja teisi materdada :evil:

tiba sick või mis ?
Look who`s talking :lol:
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

www.zone.ee/omc pildid üleval
ise loomulikult rahul enim selle papri üle :)
Pilt
II sõit läks Karmenil halvemini, kuna unustas käigukasti panna "Sport" rezhiimile ja mu teibi tuuning ei saanudki näidata, mitu hj on rohkem :)
Arvestades seda, et 750 kaalub üle 2 tonni ja on siiski "pereauto", on 21-22 koht täiesti arvestatav tulemus. Ainus arvestatav tuuning oli chip

Suured tänud Piretile, tänu kellele sai 750 üldse osaleda!!!!!(tagavara ratas)
Laurile ka muidugi(kiiver), pean su kusagilt nüüd veel üles leidma, et kiiver tagastada.

Ja oli meeldiv kogeda, et BMW club is like a big family :D
(viimasel ajal SR juraks hakanud muutuma vaikselt pabereid korda vaja hakata vist ;) )

Üritusest natuke negatiivsema poole pealt.
Algas kruusa teega, pole ammu nii suuri kivisid näinud nagu seal teel, tagasi minnes Supral midagi juhtus seal vist ka, vähemalt nööriga teda tõmmati.
Registreerides jäi BMW ja Streetrace.org särk vististi Peebule ette, igatahes auto ülevaatajad juba olid öelnud, et OK kui avastati, et üks kumm on kohati kulumis piirini jõudnud keskelt. Sai siis ~1 tunnike sebitud ja lõpuks mitmeid kordi ääre kivisse sõidetud enam-vähem sama mõõdulise velja alla pandud, mis ka läbi läks, kuigi minu silmis oli see uus velg tunduvalt ohtlikum(mitmest kohast oli ääre kivi kummi julmalt näksanud), aga eks korraldajad tea paremini mis on ohtlik ja mis mitte(ju USA-kad pole nii ohtlikud, kuna neid mõned suht slikkidega ikka liikles seal)
Söök....mõtlesin kodus veel, et teen võilevad kaasa, aga läks liialt kiireks, 40minutit toidusabas seismist tõi tulemuseks pannil praetud väga ebameeldiva välimusega friikartulid, sest midagi muud lihtsalt ei olnud, tea kas see oli nüüd selle pärast et sõitjad kergemad oleks aga järgmine kord sooviks rohkem müügi putkasid ikka näha
Stardis oleks võinud ka keegi tulemusi teada anda, ei oleks raske orgunnida olnud
Ja muidugi vihm mis suutis järjekordselt andureid üllatada ja kiiruse mõõtmine läks tuxi.
Kommentaator küll vahepeal tögas BMW-lasi, kuid olukord tunduvalt parem kui nightracel.
Tulemused ka suht kahtlased tulid, kui vaadata üld arvestus tabelit, siis tuleb 10x240km/h; 8x225km/h ja mitmed samad kiirused veel, imelik on just see, et vahepealseid kiiruseid eriti polnud üldse.
Üldiselt paneks tugeva 4-ja üritusele ja loodetavasti ka 1km peal osalen
BMW M5 V10
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Nuclear kirjutas: Stange on tehtud sedasi, et arvestatud on vajadustega. Siin kohal võrdluseks Kaido bemmi stange, oli ilus? :lol:
Hea on tõdeda et Opel siiski liigutab oma peput kiiremini kui mistahes V12 tehase BMW ;)
Kuule härra tuumajaama mees :shock:
Kui arvamust teada tahad, siis rõvedad olid mõlemad. Milleks mingeid hiigelauke lõigata, kas see on cool või? Vaata vahelduseks 300 hj Alpina turbomootoriga 5se esiotsa, nii võrdluse mõttes....'

Koledad olid mõlemad. See hiigelsuur jahutusauk on vähe maitsevaba teema, nii teibivärk. Normaalne autovalmistaja lahendab selle natuke ilusamalt. Kõnealuse calibraga samavõimsa Alpina esiots:

Pilt

Ka 533 hp vahejahutuse saab lahendada ilma 2x1 meetrise auguta :shock:
http://540is.com/540is/540is.nsf/Files/ ... 40is_3.wmv
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Nuclear
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 29.10.2003 09:37 29
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Nuclear »

Aare kulla mees, sel teemal vaidle edasi tõsiste tuunijatega ja uuri ja küsi nende käest miks nii tehakse ja kui otstarbekas see on jne ;)
Lapsik lähenemine ...ja nagu sa juba tead, saab ka "muhuga" miili sõita :lol:
Arno
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 28.02.2004 21:13 09

Postitus Postitas Arno »

See on täiesti maitse asi, kui oleks esistanged ilusasti värvitud ja võrgud ees ( nagu on Maksimi Toyota Supral), siis ei ütled selle kohta keegi midagi. Ja nagu sa ise Aare tead on Kaido Krumil olemas teised ja ilusad spoilerid, arvata võib et need mustad spoilerid pole sinna niisama pandud, sellel on ka mingisugune mõte. Ükski inimene pole täisulik ja kõik teevad vigu, aga ära laida teise inimese tehtud tööd maha, tee siis ise paremini.
Aare ja Nuclear ärge solkige seda teemat, kui teil on teineteisele midagi öelda siis tehke seda maili või telefoni kaudu.
Viimati muutis Arno, 30.05.2004 20:32 02, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Nuclear kirjutas:Aare kulla mees, sel teemal vaidle edasi tõsiste tuunijatega ja uuri ja küsi nende käest miks nii tehakse ja kui otstarbekas see on jne ;)
Lapsik lähenemine ...ja nagu sa juba tead, saab ka "muhuga" miili sõita :lol:
Üldiselt kasutavad tõsised tuunijad sellisel puhul, kui asja rõhutamine eesmärk pole elektriventilaatoreid ning õhutakistuse vähendamiseks pannakse vahejahuti nurga alla :D
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

olgem ausad, Sam oli lihtsalt ajahädas enda calibraga, sai reede öösel kell 2 spoila alla alles, küll see cali muutub ilusamaks ka :)
BMW M5 V10
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ma panen siia üje turboauto pildi, kus kuskil ei leidu ühtegi hiigelauku.

See on 3.0CSL group 4 racer 1976. Mootor on sõltuvalt rajast 750-850 hobujõudu. Kiirus 341 kmh. Kiirendus 0-100 on sellisel 3 sekundi kandis.

Pilt

Endale tundub see vähemalt mõnevõrra kaalukam näide kui suvaline kohalik teema.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Palun püsigem ikka teemas. Ning teemasid opel vs bmw ei tahaks siin ka näha!
530d
DeeJay

Mnjah

Postitus Postitas DeeJay »

Nõus eelmise postitusega.... aga niiguinii saab kahjuks isegi BMWst kunagi Opel kui seda korralikult ei hoolda :lol:

BMW 4ever
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Aare kirjutas:Martti ex-M5 numbrid olid IMHO tiba lahjapoolsed -oli tihendis või väsinud autos asi :(
Uurisin ka ise kuttide käest, milles asi, selgus et auto töötas kiirenduse peal kuni umbes 4800-5000 rpm ainult (peaks olema 7000 rpm). Nad ei teadnud ise ka milles asi ilmselt vahetamata jäänud süüteküünaldes või bensupumbas mis oli juba enne häält teinud :? . Lubasid asja korda teha ja Haapsalus 1km peal uuesti proovida...
417
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 16.12.2003 11:14 57
Asukoht: Idablokk
Kontakt:

Postitus Postitas 417 »

Üritus tuli ilusti välja, eelmise õhta istumine ja kokkamine oli ka pro.
Mulle isiklikult avalds muljet ainult seitsmeste ülikõva minek.
Täiesti arusaamatu kuidas nii raske asi niihullusti liigub.

Muide Virks - palju bena kulus sellise vajutamise peale.

Ja veel, Tervitusi Piretile ja kahju et tema sõit ära jäi .
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Martti kirjutas: Uurisin ka ise kuttide käest, milles asi, selgus et auto töötas kiirenduse peal kuni umbes 4800-5000 rpm ainult (peaks olema 7000 rpm). Nad ei teadnud ise ka milles asi ilmselt vahetamata jäänud süüteküünaldes või bensupumbas mis oli juba enne häält teinud :? . Lubasid asja korda teha ja Haapsalus 1km peal uuesti proovida...

Süüteküünlad ei tee sellist asja päris kindlasti, bensupumba vähene tootlikkus ei avaldu aga kõrgetel pööretel vaid 1. ja 2. käigul kuskil keskel, kui bensiinitarve suurim on. Kui pump natuke väsind on, siis pöördeid see ei kõiguta, pigem kiirendust kuskil keskpööretel. Kala on mujal
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta