One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
- indro
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 31.01.2003 02:34 14
- Peamine sõiduk: Audi
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Audi Originaalosad® One Mile Challenge 2019
Tänavu juba 19. aastat peetava lõppkiirusvõistluse One Mile Challenge nimisponsoriks on käesoleval hooajal Audi Originaalosad® kaubamärki reklaamiv Audi Eesti.
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus, mille sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1-miilisel (ca. 1609 m.) distantsil. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse. Sealjuures mõõdetakse lõppkiirust lisaks finishijoonele ka 1/2 miili (ca. 805 m.) tähise juures, kuid seda ei arvestata lõpptulemuste arvestuses.
Viimased kümmekond aastat on võistlus toimunud Haapsalu kandis Kiltsi lennuväljal, kuid ajalooliselt näiteks ka Tapa lennuväljal. Ürituse juured ulatuvad aastasse 2001, kui võitis James Herne Porche 951-l tulemusega 235 km/h, 2017 aastal saavutas Roul Liidemann Dodge Viper GTS-il kiiruseks juba 362 km/h.
REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee
Tänavu juba 19. aastat peetava lõppkiirusvõistluse One Mile Challenge nimisponsoriks on käesoleval hooajal Audi Originaalosad® kaubamärki reklaamiv Audi Eesti.
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus, mille sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1-miilisel (ca. 1609 m.) distantsil. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse. Sealjuures mõõdetakse lõppkiirust lisaks finishijoonele ka 1/2 miili (ca. 805 m.) tähise juures, kuid seda ei arvestata lõpptulemuste arvestuses.
Viimased kümmekond aastat on võistlus toimunud Haapsalu kandis Kiltsi lennuväljal, kuid ajalooliselt näiteks ka Tapa lennuväljal. Ürituse juured ulatuvad aastasse 2001, kui võitis James Herne Porche 951-l tulemusega 235 km/h, 2017 aastal saavutas Roul Liidemann Dodge Viper GTS-il kiiruseks juba 362 km/h.
REGISTREERIMINE JA LISAINFO: www.onemile.ee
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1046
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Kuna plaan on tulla kiireid autosi kaema ja ka kogu ülejäänud nv sisukalt veeta siis oskab keegi soovitada Haapsalu-Tallinn vahemikust miskit hosteli moodi ööbimis sobiliku paika?
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 732
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Ega meil siin väga odavaid kohti polegi Läänemaal, aga mina soovitan booking.com vaadata, seal igasuguseid erinevaid pakkumisi.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Registreerunud autode nimekiri on juba suht huvitav. Esimest korda Eestis sõitmas Mclaren 720s, see peaks juba tehasekonditsioonis vabalt üle 300 sõitma. 300+ pille tundub mitmeid olevat
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1046
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Nonii, keda siis võitjaks ennustame kah, Liideman, Leisson või Ljahh?
Eeldan et kellegi teise võit oleks suurem üllatus, aga samas minetea äkki see esimese seeria bemar paneb hullu või saab meie foorumi 2 turboga 540 hoopis tuule tiibadesse?
Teisalt muidugi loodan et keegi ei solvu aga mis jaoks need alla 200hp pillid seal võistlemas on, vähemalt ise mõtlen nii et enda ükskõik mis autod mul olnud on kah, kas m57d30 või m52b28 motoga, siis see miili peal vist ca 200 kmh ei paku ju pinget eriti, sest need autod nii väikse vahemaaga oma lõppkiirusele nkn ei jõua.
Eeldan et kellegi teise võit oleks suurem üllatus, aga samas minetea äkki see esimese seeria bemar paneb hullu või saab meie foorumi 2 turboga 540 hoopis tuule tiibadesse?
Teisalt muidugi loodan et keegi ei solvu aga mis jaoks need alla 200hp pillid seal võistlemas on, vähemalt ise mõtlen nii et enda ükskõik mis autod mul olnud on kah, kas m57d30 või m52b28 motoga, siis see miili peal vist ca 200 kmh ei paku ju pinget eriti, sest need autod nii väikse vahemaaga oma lõppkiirusele nkn ei jõua.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
200hj-ne bensiin teeb 300hj-sele diislile absoluutarvestuses ära 40 kohta. Pigem võib küsida, miks diislid sinna katseid teevad(?) 2018 andmete järgi 92-st sõidukist pressib parim diisel kuskile 50. kohale 253km/h. Võib ainult oletada, et asoluutarvestuses tahavad olla esimesed, kes 300km/h sisse saavad... edu muidugi. Unistamine ei ole keelatud.
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Leisson võistleb B klassis, Ljahh ja Liidemann C klassis.
Isegi kui tehnika elas Saaremaa enamvähem üle, siis olen sunnitud kasutama väiksemaid 720cc pihusteid ja isegi kui rajale jõuan jääb tulemus planeeritust hulka tagasihoidlikumaks. On ka reaalne võimalus, et auto ei jõua üldse rajale.
Mõni pole elu sees 200ga sõitnud, see on koht kus seda legaalselt teha saab.
Üldiselt on diislitel väänet sama lõppvõimsuse juures rohkem ja sama võimsuse juures on diislil väike eelis. Muidugi see vääne lõhub tehnikat rohkem ja eeldab raskemat mootorit, käigukasti jne.
2016 oli kiirem diisel 296 km/h ja 2017 aastal 287. Kui ma oma endise diislist perekäruga pea 260 miilil ära sõitsin jättes esimese generatsiooni RS6 selja taha oli ikka uhke tunne küll isegi kui mingit kohta ei saanud
Mujal maailmas on tehtud 2500hp trucke mis sõidavad liimirajal veerandmiili 7 sekundiga, on 1000+ hp drifti diisleid. Diisliga saab kiiresti sõita, meil siin puudub selles osas suuresti know-how. IMHO on bensiinimootori suurim eelis diisli ees see, et suitsev "traktor" pole lihtsalt eriti "seksikas".
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
2016 sõitis ainsana 296km/h Audi RS6
http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused&year=2016
2016 oli kõige kiirem diisel 276km/h
2017 kõige kiirem diisel 254km/h
http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused&year=2017
Muidugi ei ole unistamine keelatud, nagu ma juba mainisin, aga 276 ja 296 on väääääääga suur erinevus.
300km/h klubis ei ole mitte ühtegi diislit ja vaadates osalevaid objekte - seda ei tule ka 2019.
http://www.onemile.ee/?lang=et&page=klubi
http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused&year=2016
2016 oli kõige kiirem diisel 276km/h
2017 kõige kiirem diisel 254km/h
http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused&year=2017
Muidugi ei ole unistamine keelatud, nagu ma juba mainisin, aga 276 ja 296 on väääääääga suur erinevus.
300km/h klubis ei ole mitte ühtegi diislit ja vaadates osalevaid objekte - seda ei tule ka 2019.
http://www.onemile.ee/?lang=et&page=klubi
Ultron kirjutas: ↑12.08.2019 13:26 112016 oli kiirem diisel 296 km/h ja 2017 aastal 287. Kui ma oma endise diislist perekäruga pea 260 miilil ära sõitsin jättes esimese generatsiooni RS6 selja taha oli ikka uhke tunne küll isegi kui mingit kohta ei saanud
Mujal maailmas on tehtud 2500hp trucke mis sõidavad liimirajal veerandmiili 7 sekundiga, on 1000+ hp drifti diisleid. Diisliga saab kiiresti sõita, meil siin puudub selles osas suuresti know-how. IMHO on bensiinimootori suurim eelis diisli ees see, et suitsev "traktor" pole lihtsalt eriti "seksikas".
- trillian
- Huviline
- Postitusi: 731
- Liitunud: 20.11.2007 10:28 08
- Telefon: 56670631
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Härra vaatab äkki ka teise 2016a. toimunud ürituse tulemusi.
Kodanik Viismaa on ikka väga lähedal 300km/h piirile ja küll ta selle ka ületab.
Kodanik Viismaa on ikka väga lähedal 300km/h piirile ja küll ta selle ka ületab.
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 732
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
2017 sõitis bmw 3.0tdi 292km/h ja 2016 see sama sõtis 288km/h.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Kuhu see 600-se hobusega diisel pärast 2016 vol2 esimest starti kadus? Oli enne 500 hobust ja +100 sai infarkti, et juba teisest sõidust pikk joon vms?
Senise 2019 listi järgi kõige suurem diisel on 313 hobust...
Senise 2019 listi järgi kõige suurem diisel on 313 hobust...
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Stock numbrid pandud kuna dünotulemust pole ette näidata. 35d bemmid ja too 313hp Audi vahemalt pooled chipitud pillid, paljudel suured coolerid ja hübriidturbod.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Muidugi järgi aidatud, aga numbrid on sellegi poolest haledad, sest E60-ne kõige viimane hj 35d ots oli stockis 282hj ja F10 peal 308hj. Kust see 313hj sinna leiutatud pole infot ning sama hästi võib arvutada, et M57TUD30 pandi tarkust ja rauda juurde ning saadi tehase 268hj-st 313hj, mis on täiesti loogiline saavutus. Sellist julget 600hj või 1 miili klubi jaoks vajalikku 600+hj... ehk reaalsuses 1000hj-le lähenevat diislit selles loendis ei ole ja pole ka märke, et keegi raha-hullu on panemas ning omale midagi tõestama on asunud. Muidugi on 1 miili klubiga liituv esimene diisel tõsine märk, aga 18. aasta läheb ja pole neid "kiiksuga" subjekte kuskil enam näha tulemas.
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
F10 ja A6 mõlemad said 230kw kahe turboga diisli - 313hp.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Terminite rägastik; KW, PS ja BHP. Kuna sakslaste PS on asendatud KW-ga siis hj on raami keeles bhp ehk lühendatult hp.
Samast asjast rääkides N57D30T1 313 PS (230 kW; 309 hp) @ 4400
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(F10)
PS or Pferdestärke (horse-strength in German)
Samast asjast rääkides N57D30T1 313 PS (230 kW; 309 hp) @ 4400
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(F10)
PS or Pferdestärke (horse-strength in German)
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Õigus.
Point jääb siiski üldplaanis samaks ja ilmselgelt on silmas peetud 230kW mootorit.
Bhp ja PS erinevuse pärast olekski mõistlik kW juurde jääda, et keegi ei saaks öelda et su 300ps autol 296hp
Point jääb siiski üldplaanis samaks ja ilmselgelt on silmas peetud 230kW mootorit.
Bhp ja PS erinevuse pärast olekski mõistlik kW juurde jääda, et keegi ei saaks öelda et su 300ps autol 296hp
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Palju muljub 230kw-st välja(?) See on peamine küsimus neile, kes seda pointi või "hullu" tahavad panna. See on reaalne, et kõva raua rüüstamise ja rahaga saab selle topelt-ventilaatori midagi 600hj juurde lööma panna (440kw+), aga see ei ole nn igapäevasõiduk ning seetõttu vaja see selleks üheks tõmbeks sisuliselt haagisel kohale tuua. Kes tuleb seega haagisel?
-
- Huviline
- Postitusi: 3630
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3/F31 320D
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Et kui e36/46 328i panna kõrvuti näiteks ca 250kg raskema e90 335d ga, siis e36 võidaks 40 kohta? Mida sa tarbid?
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Neid võimsuse numbreid ei maksa seal väga uskuda ega vaadata. Lomeiko e30 oli ka kirjas mingi 211+hp, sõitis 338km/h ja tegelikult oli 920 hp Paljud mudelid ei oma üldse tehase originaal mootoritki enam kapoti all. Kelderi 1,6 on tõepoolest 1,6 aga nuka profiil, sepis sisu, suur turps ... sealt võiks palju pauku tulla
11,09@1/4mile, 300km/h@1mile- e39 540i
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Tulemusi tarbin. Tulemusi, mitte ei unista.
Pigem küsimus on, mida diisliga tulijad peavad tarbima, et lõpuks 18. aastal tabelisse saada.
Pigem küsimus on, mida diisliga tulijad peavad tarbima, et lõpuks 18. aastal tabelisse saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
http://www.onemile.ee/soitja.php?nimi=A ... %20Lomeiko
Hea point ja Lomeiko vaevles 335 diisliga 9 aastat enne, kui järgi andis ja listile saamise eesmärgil E30 juurde tagasi pöördus.
Hea point ja Lomeiko vaevles 335 diisliga 9 aastat enne, kui järgi andis ja listile saamise eesmärgil E30 juurde tagasi pöördus.
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
2.5 üheturboga bensiin ja 3.0 kaheturboga diisli aegasid võrrelda, siis diisel on tõesti sobilik ainult pigiplekkide eemaldamiseks üle 10 a vanustelt autodelt
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Bensukale ei saa sinist tankida ega #nosmokenopower #bensiinigavõidpintsleidpestadiisligatehaksejõudu Ja #maksudlätti kleepse külge panna, järelikult õigele Eesti Kalevile on see ikkagi homo. Ja #nodpf #noegr #chip on siiski veel moes. Samuti tarbivad need kõik 5l/100-le ka 200+km/h
Ainukesed tõsiseltvõetavad tulemused on mõlemad vanakooli OM606 mootorilt - m57 tuunijate areng on 10 aastaga taganttuule abil 15km/h. VAG-i viimane popp 2.0t gainib suvalise tarkvaratuuninguga rohkem.
Ainukesed tõsiseltvõetavad tulemused on mõlemad vanakooli OM606 mootorilt - m57 tuunijate areng on 10 aastaga taganttuule abil 15km/h. VAG-i viimane popp 2.0t gainib suvalise tarkvaratuuninguga rohkem.
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Mina näiteks tean, et paar päris kiiret 335d on kohale ilmumas, millel asi ei piirdu ainult softi ja cooleriga.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Selle infoga ei ole mitte midagi peale hakata, kui düno infot pole juurde lisada. Osalejate nimekiri viimastel aastatel pidevalt 335d sisaldanud ja seni tühikargamine. Kas tuleb lõpuks ära tonnise hj 335d ma küsin.
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Sul on võimalus see auto valmis ehitada. Saad lõpuks oma teoreetilised teadmised ära kasutada ja seda ka praktikas kasutada. Muidu targutad siin foorumis niisama koguaeg.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Sa annad selle hulluse jaoks 60 000€ ja teen ära. Diil?
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1046
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: One Mile Challenge 2019 - 17. august - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Enamus need tuunitud diislid on siiki kellegi igapäeva perekad. Eks nad seal üksteisega võistlevad selles arvestuses.
Sõidavad ise kohale ja koju tagasi kah. Teised juba pigem võistluspillid. Nutke või naerge aga need m57 ja n57 pillid ongi meil tänavapildis ühed popid ja lihtsa vaevaga kiiremaks tuunitavad autod.
Sõidavad ise kohale ja koju tagasi kah. Teised juba pigem võistluspillid. Nutke või naerge aga need m57 ja n57 pillid ongi meil tänavapildis ühed popid ja lihtsa vaevaga kiiremaks tuunitavad autod.