BMW Autocrossing 2005
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
hanno kirjutas:Ootame ka Kopsi pilteTarmo kirjutas:Minu tagasihoidlik küsimus:
Kas seegi pilte ka tegi ja kus neid näha saaks ???
Mul on...teate küll, see probleem, et ei ole pilte kuhugi üles visata.
Enda piltide kohta ütlen ma seda, et kahjuks kõige teravamad momendid jäid aparaati jäädvustamatta (teravate momentide all pean silmas eelkõige kollase "mõmmi abi" piruetitamisi). Enamus pilte pidin veel ka vastu päikest tegema. Kuid mõni normaalne pilt õnnestus ka ikkagi teha.
Üritusest ka natuke. Korraldus oli väga tasemel ja üldine meeleolu oli ka väga mõnus.
Rahva ja autasustamise pildid on Raudroosi galeriis .
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Tulemused üleval siin> http://www.rally.ee/?a=a061&i=2335rustang kirjutas:Kas ajad netti üles ka riputatakse?
Sai ka rajale ring peale tehtud ja mõned pildid klõpsitud. panen paar tükki siia ka;
Selle masina ringi aega oleks ka huvitav teada
kokku tuli viimase sõiduga ja raja ringiga 150 pilti ja neid kõiki siia ei ole mõtet panna .
Selle masina ringi aega oleks ka huvitav teada
kokku tuli viimase sõiduga ja raja ringiga 150 pilti ja neid kõiki siia ei ole mõtet panna .
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kui kedagi huvitab, siis esimeses voorus selliste spinnide põhjus oli see, et taga olid liiga jäigad vedrud ja see põhjustas igas kurvis külglibisemist, kuna juba kurvi keerates hakkas auto kohe külge tassima. Teises voorus panime pehmemad vedrud taha, aga siis läks juba närvide nahka see et esimeses tagasipöördes jälle rohu peal käisin ja sealt enam minema ei saanud. Kokkuvõttes oli tore üritus ja edu ka järgmisel aastal selle korraldamisel. Minu poolt veel kõikidele autasustatud tegelastele Palju õnne.
mnjah, rajaääres oli kohe pilt selge, et miskit on mäda...ise esmapilgul arvasin et 2 varianti, kas juht pingutab gaasiga liialt(madalad käigud ja liialt kõrged pöörded-ja rehvid ei jõua järgi) või siis et lihtsalt tagumised rehvid juba suht läbi omadega et ei suuda momenti vastu võtta...sest esiots pidas ilusti,silver kirjutas:Kui kedagi huvitab, siis esimeses voorus selliste spinnide põhjus oli see, et taga olid liiga jäigad vedrud ja see põhjustas igas kurvis külglibisemist, kuna juba kurvi keerates hakkas auto kohe külge tassima. Teises voorus panime pehmemad vedrud taha, aga siis läks juba närvide nahka see et esimeses tagasipöördes jälle rohu peal käisin ja sealt enam minema ei saanud. Kokkuvõttes oli tore üritus ja edu ka järgmisel aastal selle korraldamisel. Minu poolt veel kõikidele autasustatud tegelastele Palju õnne.
siis kui aga ikaani jõudis, hakkas tagaosa pidurdamisel liiast põksuma ja see omakorda tõmbas rattaid jõnksutades maast lahti, ühesõnaga pidurdus venis pikaks ja oli ka suisa ohtlik-võrreldes hr.Lille M3 pidurdust, mis oli lausa esmaklassiline(piduritest-vedrustusest-amortidest lähtudes), seega võis tõesti süü vedrudes ollagi, sest teine sõit asi nii hull enam polnd, aga kas rehvid olid ikka korralikud või juba kasutatuna ostetud!?
(just tagumised), muidu mootor laulis ilusti ja kiirust oli omajagu, kerge kere ka muidugi...
Silweri E30-ga võrreldes, siis enne ikaani oli tal kiirus suurem, aga samamoodi nagu Kaido S'i E36'l tikkusid pidurid alt vedama, masinad "venisid" ikaani, kuid M3 tuli, pidurdas ja kiirendas, nagu nööriga tõmmatult;) Muidugi ma ei tea mis settingud/rehvid kellelgi olid jne, aga see silmaga nii nähtav oli....
ilma autota
M3 on jah "tiba" paremad pidurid. Esimest korda sõites olin ma lausa ehmatunud kui sitasti mu pidurid pidurdavad. Opentrack'il olid pidurid hoopis paremad, eks see pidurite viletsus oli tingitud Laki Autost ostetud odavatest Taani päritolu piduriklotsidest (Opentrackil olid AP Lockhead klotsid).Siim_K kirjutas:Silweri E30-ga võrreldes, siis enne ikaani oli tal kiirus suurem, aga samamoodi nagu Kaido S'i E36'l tikkusid pidurid alt vedama, masinad "venisid" ikaani, kuid M3 tuli, pidurdas ja kiirendas, nagu nööriga tõmmatult;) Muidugi ma ei tea mis settingud/rehvid kellelgi olid jne, aga see silmaga nii nähtav oli....
TQHQ foorumist soovitati kasutada Ferodo DS seeria klotse. Uurin praegu nende hindasid, kuna midagi on ikka vaja pidurdamise parandamiseks ette võtta (suuremate ketaste kasutamine tähendaks ka suurema velje ja rehvi kasutamist aga see ajab juba kulud päris lakke).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
muidugi võiks kasutada parimaid klotse mida annab, aga minu arust võiks proovida näiteks 14"slikke ja velgesid...just sellisel lühikese rajal nagu pärnus on... 14 velg reeglina kergem, rehv kergem-aga pidurdusjõud suureneb...usutavasti tuleb ka kiirendus tiba parem, kuid samas läheb mootori power nendele ratastele jällegi liiga suureks siis!?Silwer kirjutas:Tuli välja et Ferodo DS klotse E30 jaoks ei tehtagi...
et hakkab "tühja käima" ja külge kurvides loopima...aga pidurdus läheb kindlasti paremaks...
ilma autota
Ma usun, et juba punane Ferodo muudab pilti oluliselt, racing sildiga asjadest rääkimata. Need ferodod maksavad 400 krooni komplekt.Silwer kirjutas: Opentrack'il olid pidurid hoopis paremad, eks see pidurite viletsus oli tingitud Laki Autost ostetud odavatest Taani päritolu piduriklotsidest (Opentrackil olid AP Lockhead klotsid).
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
mina olen tähele pannud, et ühe silindriga ketaspidurite puhul (nagu bmw seeriapidurid) paraneb pidurdustõhusus märgatavalt, kui enne vajalikku pidurdamist 5-6 korda täie jõuga pidurdada
nt e28 esipidurite suutlikkus on igapäevasõidu jaoks vähe overkill, juhtub see, et esipidurid pidurdavad vaid ühe klotsiga (silindri poolsega) ja suport ise liikuma ei hakkagi
tagapidurid jäävad linnasõidul niikuinii tasapisi kinni
pidurdada enne nii, et korralikult klotsi kärsahaisu tunda on ja pidurdus on midagi muud
seejuures hakkavad rattad üllatavalt ühtlaselt pidurdama
neid sõrmi ja pukse võid ükskõik millega määrida, kui ikka asi ei ole päris uus, siis hakkab vaikselt kinni jääma
näiteks kulutavad piduriklotsi otsad ühte kohta supordi liugtees lohu sisse ja takerduvad sinna, pärast pidurid peavad ebaühtlaselt või jäävad peale
nt e28 esipidurite suutlikkus on igapäevasõidu jaoks vähe overkill, juhtub see, et esipidurid pidurdavad vaid ühe klotsiga (silindri poolsega) ja suport ise liikuma ei hakkagi
tagapidurid jäävad linnasõidul niikuinii tasapisi kinni
pidurdada enne nii, et korralikult klotsi kärsahaisu tunda on ja pidurdus on midagi muud
seejuures hakkavad rattad üllatavalt ühtlaselt pidurdama
neid sõrmi ja pukse võid ükskõik millega määrida, kui ikka asi ei ole päris uus, siis hakkab vaikselt kinni jääma
näiteks kulutavad piduriklotsi otsad ühte kohta supordi liugtees lohu sisse ja takerduvad sinna, pärast pidurid peavad ebaühtlaselt või jäävad peale
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kui sa enne vajalikku pidurdust suudad veel 5-6 korda tõhusalt pidurdada, siis sõidad liiga aeglaselt.
Minul on stock pidurid, kuid sooritust segas pigem säästumarketi rehvijooks - kuumast peast läheb nii vedelaks, et lihtsalt ei pidurda. Võrreldes Silveritega pidin pidurdama hakkama 2 korda varem - kogu selle pulli peale polnudki aeg nii kehv.
Minul on stock pidurid, kuid sooritust segas pigem säästumarketi rehvijooks - kuumast peast läheb nii vedelaks, et lihtsalt ei pidurda. Võrreldes Silveritega pidin pidurdama hakkama 2 korda varem - kogu selle pulli peale polnudki aeg nii kehv.
ei ei, ma pidasin silmas seda, et keskmised tänavapidurid vajavad enne sellist üritust väheke lahtisõitmist
minu pidurid alustasid pidurdamist kuskil poolel maal
ehk enne üritusele tulekut oleks arukas mõned korrad 60-0 teha, hakkavad kõik kinni jäämise peal olevad tükid liikuma korralikult
mul naise autol on pidevalt see häda, et kui mina sellega vahetevahel liigun, siis kisub tugeval pidurdamisel või on pidur selline...tuim
teed kuskil tühjal teel mõned täispidurdused ilma eriliselt plokkimata ja peale seda pidurdab nii, et silmamunad kipuvad lendu minema.
ühe kolviga piduritel on lihtsalt takerdumise komme
minu pidurid alustasid pidurdamist kuskil poolel maal
ehk enne üritusele tulekut oleks arukas mõned korrad 60-0 teha, hakkavad kõik kinni jäämise peal olevad tükid liikuma korralikult
mul naise autol on pidevalt see häda, et kui mina sellega vahetevahel liigun, siis kisub tugeval pidurdamisel või on pidur selline...tuim
teed kuskil tühjal teel mõned täispidurdused ilma eriliselt plokkimata ja peale seda pidurdab nii, et silmamunad kipuvad lendu minema.
ühe kolviga piduritel on lihtsalt takerdumise komme
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Te kohe oskate iga teema tehniliseks ajada
Aga minule üritus meeldis.
Kohtunikuna oli hea kogu aeg sõite jälgida, ning kuna endal oli kogu aeg ka tegevust siis ei hakanud ka igav ning kõik sõidud sai ära nähtud.
Positiivne oli loomulikult see et ca pooled autodest olid seekord BMW-d.
Järgmine aasta kindlasti prooviks platsis olla, iseasi kas raja ääres või raja peal.
Aga minule üritus meeldis.
Kohtunikuna oli hea kogu aeg sõite jälgida, ning kuna endal oli kogu aeg ka tegevust siis ei hakanud ka igav ning kõik sõidud sai ära nähtud.
Positiivne oli loomulikult see et ca pooled autodest olid seekord BMW-d.
Järgmine aasta kindlasti prooviks platsis olla, iseasi kas raja ääres või raja peal.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
mis sa seal rajaääres passid iga aasta ,
tule mõnikord ikka rajale ka
tule mõnikord ikka rajale ka
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
lisan ka paar sõna,hanno kirjutas:Esimene aasta ei käinud, olin tööl.Tarmo kirjutas:mis sa seal rajaääres passid iga aasta ,
tule mõnikord ikka rajale ka
Teine aasta käisin, olin pealtvaataja
Kolmas aasta käisin, olin kohtunik.
Neljas aasta tulen, olen _________
Täida lüngad
kaks varianti on seda suurt rada sõita:
kas lähed võidu peale
või hobi korras...
isiklikult ei näe mõtet oma armast bmw'd ringrajal piinata, et kuskil tagant poolt kohti rebida ja selleks bena kulutada;
kui sõita siis juba võidu peale, et raha asja ette läheks, aga see nõuab juba rohkem finantsi...
Muidugi tärkas mul idee:) ...rentida mõnda sportlikumat masinat, mis juba selle eesmärgiga ehitet... nagu rallispordis seda tehakse!
aga kas selliseid masinaid pakkuda on, on iseasi...
Muidugi võiks klubi ehitada 2-3 ühesugust/identset bmw'd nt e30 kerega mingised iS'id või 2.5-sed, mootorid ja kastid standardid aga kere kergeks, puurid sisse, LSD'd jne Ühe masina hinnaks tuleks kuskil
30-40 000 ja ilmselt kestaksid päris kaua...
ja siis teha nt. BMW CUP'i III või IV sõitu, iga sõiduga kasseerida miskised 300-400-500 eeku, allkirjad lõhkumise vastu(väljasõitudel, otsasõitudel vms), leida klubist mõned entusiastid kes oleks heategevuslikult(või sümboolse tasu eest) neid masinaid hooldama ning oleks vist väga vahva... ise küll oleksin nõus selliseid summasid maksma, et saada korralik võistlus pidada ja küllaltki võrdsetes tingimustes!!!
aga noh, see tuli hetke mõttena ja kindlasti on siin palju AGAsid jne
kuid loomult oleks üsna "kutsuv" ja oma igiliikur jääks rahus kojusõitmiseks;)
parimatega
siim
ilma autota
Ideel on jumet, samas arvan, et korra renditasu oleks reaalselt kusagil 3kEEKi lähedal. See võimaldaks ka minimaalselt kulumaterjale nagu õli ja bensiin. Samas väheneks huviliste arv eesti oludes miinimumini. Iseasi on kui keegi enda tarvis ehitatud masinat nö finantsolukorra leevenduseks ajuti rentida tahaks, arvestades, et reaalseid kulusid nagunii tagasi ei saa.Siim_K kirjutas: ja siis teha nt. BMW CUP'i III või IV sõitu, iga sõiduga kasseerida miskised 300-400-500 eeku, allkirjad lõhkumise vastu(väljasõitudel,
siim
tõesti 3-500 eest oma autot võiks vaid lubada üheks kiirenduseks ja viisakaks mahapidurduseks, teades kui palju lõbusõidu auto maksab ei ole mõtet naljapärast kedagit teist sõidutada. 30 000 eest saad ilma puurita ja tegemata masina, millega saab paar ringi ehk ilma muredeta sõita.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
...noh-jah, hindade jms üle saab alati vaielda, aga ei maksa ajada seda masinat liiga kalliks(loe võimsaks jms), ma ei räägi ju siin miskisest rinka/ralli masina rentimisest...Cardo kirjutas:tõesti 3-500 eest oma autot võiks vaid lubada üheks kiirenduseks ja viisakaks mahapidurduseks, teades kui palju lõbusõidu auto maksab ei ole mõtet naljapärast kedagit teist sõidutada. 30 000 eest saad ilma puurita ja tegemata masina, millega saab paar ringi ehk ilma muredeta sõita.
no iseenesest ei pea ju puure ka masinatel olema, lihtsalt osta 2-3-4 stock masinat, nende koned jms üle vaadata, sillad paika, kered pahnast puhtaks, üks iste sisse... võibolla ongi ilma puurita mõttekam
sel juhul siis teha kiiretele radadele miskised shikaanid vms vahele...
klubilised-asjalikumad siinkohal teeksid kiired arvutused, kalkuleeriksid masinate maksumuse/kulu ühele masinale ühel võistlusel (nt. 10 sõitjat ühel 10 teisel masinal), panna hind paika ja kasseerida raha
tagamõttena... saaksid klubilised võibolla ennast aktiivsemalt näidata ja rohkem sõbralikumalt lävida... ja linna/maaliikluskultuur areneks asjalikumaks jne
ok, kui enamuse arvates mõte utoopiline...las ta siis jääda,
aga vahva oleks ikkagi
ilma autota
Nagu hr.Muhv juba mainis on idee hea...
See teema on vist õige natukene vale koht kus sellest kirjutada jne.
samas ise otsin ka praegu võimalust, et tuua saksast üks 318IS ära 91a. oma...
Konkreetne isend maksab u. 20k aga kui oleks tehnikatundlik seltskond ja nad kõik võtaks omale miskise nädalakese, et saksa sõita ja asjad välja vaadata siis saab ka odavamalt usun.
Soetamisest alates tekib juba rida uusi küsimusi, kus hoida, kes vastutab, kas kõik maksavad, jne.
Iseenesest oleks mina käsi küll sõitma ja ka selle eest maksma
praegu veel...
hr. Kohmakas
See teema on vist õige natukene vale koht kus sellest kirjutada jne.
samas ise otsin ka praegu võimalust, et tuua saksast üks 318IS ära 91a. oma...
Konkreetne isend maksab u. 20k aga kui oleks tehnikatundlik seltskond ja nad kõik võtaks omale miskise nädalakese, et saksa sõita ja asjad välja vaadata siis saab ka odavamalt usun.
Soetamisest alates tekib juba rida uusi küsimusi, kus hoida, kes vastutab, kas kõik maksavad, jne.
Iseenesest oleks mina käsi küll sõitma ja ka selle eest maksma
praegu veel...
hr. Kohmakas
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
See rentimise idee on hea aga kahjuks ei tasu see rendileandjale ennast ära. Aga nagu Are juba mainis saab Saksamaalt sellise hobiauto endale suhteliselt mõistliku hinnaga osta.
See mõistlik hind on muidugi suhteline mõiste. Vaadates hetkel Mobile.de lehelt 85-90 aasta kupee 325i, siis korralike eksemplaride hinnad algavad seal praegu u. 2000 eur (31293 eek), millele lisandub:
Toomine: 8000 eek
Arvele võtt: 1600 eek
Esmane hooldus ja pisivigade parandus: 3000 eek
Rehvid: 6000 eek
Signa + immo (kui kavatsetakse autot ka aegajalt igapäevaselt kasutada): 5000 eek
Aastane kindlustus: 3000 eek
Kokku siis: 57893 eek
Ilma signata: 52893 eek
+ veel ülevaatus kah...
See mõistlik hind on muidugi suhteline mõiste. Vaadates hetkel Mobile.de lehelt 85-90 aasta kupee 325i, siis korralike eksemplaride hinnad algavad seal praegu u. 2000 eur (31293 eek), millele lisandub:
Toomine: 8000 eek
Arvele võtt: 1600 eek
Esmane hooldus ja pisivigade parandus: 3000 eek
Rehvid: 6000 eek
Signa + immo (kui kavatsetakse autot ka aegajalt igapäevaselt kasutada): 5000 eek
Aastane kindlustus: 3000 eek
Kokku siis: 57893 eek
Ilma signata: 52893 eek
+ veel ülevaatus kah...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Kui ainult võidu peale minna, siis piisabki ainult Tennost, Lillest, Argest Subaruga ja paneme ka Silweri juurde.Siim_K kirjutas: kaks varianti on seda suurt rada sõita:
kas lähed võidu peale
või hobi korras...
isiklikult ei näe mõtet oma armast bmw'd ringrajal piinata, et kuskil tagant poolt kohti rebida ja selleks bena kulutada;
kui sõita siis juba võidu peale, et raha asja ette läheks, aga see nõuab juba rohkem finantsi...
Ülejäänud võivad koju jääda.
Tunnistan ausalt üles, et isegi kui raha oleks palju, siis ei võistleks ma esikoha pärast.
Millest selline arvamus? Ega siis keegi neist ei ole sündinud võidusõitjaks...hanno kirjutas:Kui ainult võidu peale minna, siis piisabki ainult Tennost, Lillest, Argest Subaruga ja paneme ka Silweri juurde.
Ülejäänud võivad koju jääda.
Nad on lihtsalt rohkem sõitnud ja harjutanud. Ja ega ilma harjutamiseta see sõit välja ei tulegi...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence