TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
- Raghza
- Huviline
- Postitusi: 1105
- Liitunud: 29.03.2011 19:46 11
- Peamine sõiduk: 335i N55 DCT
- Asukoht: Tallinn
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Minu paha, lugesin automaatselt et räägid analoogkellast 7-nupuline OBC on sul siis hetkel nagu ma aru saan?
Check Controli ühendamisega manuali saad SIIT
Check Controli ühendamisega manuali saad SIIT
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
see check controlli link mis lisasid käib 1998.5 e36 kohta.Raghza kirjutas:Minu paha, lugesin automaatselt et räägid analoogkellast 7-nupuline OBC on sul siis hetkel nagu ma aru saan?
Check Controli ühendamisega manuali saad SIIT
mul tegu 1992.03 e32 ga
Viimati muutis j6x19, 07.02.2012 14:12 56, muudetud 1 kord kokku.
history E21 3X316,1X318.E28 3X520I 2X525I 2X528I.E32 3X730I, 2X735I,1X750I.
E34 8X520I,2X525I,2X530iand e39 535ia ,e38 735ia, e30 kupee 335i projekt.
E34 8X520I,2X525I,2X530iand e39 535ia ,e38 735ia, e30 kupee 335i projekt.
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Mõni aeg tagasi kasutasin pisut otsingut kuid ei leidnud vastust, võibolla otsisin ka kehvasti
Kas keegi oskab öelda, mis funktsioonid on 11-nupulisel lisaks 7-nupulise ees? Mida ta rohkem näitab?
Tänan.
Kas keegi oskab öelda, mis funktsioonid on 11-nupulisel lisaks 7-nupulise ees? Mida ta rohkem näitab?
Tänan.
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
mul 11 nupuline näitab kraade,veateateid,kella ja kõik vist
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Kas keegi on 11nupulise olemasolul 18nupuliseks uuendamise käigus juhtmed ühendanud ka ZKE moodulisse nagu siin soovitatakse :
http://www.unitedbimmer.com/forums/bmw- ... tures.html
Mul aga niipalju neid klotse ei ole seal ja vaatepilt on selline:
Kas peaks ühendama või saaks ka ilma hakkama kuna check control on ju olemas teoreetiliselt 11nupulise pistiku kaudu ? Juhe peaks olema must/roheline ja asuma kontaktis 15 , aga ei leia.
Skeem ka :
Edit:
Ühendasin ilma zke moodulita ja checki asemel näitab millised pikslid põlevad
Lisaks pole küll seda suunatule kangi , aga ühendaks niisama mingi nupu järgi, kas nupule ühelt poolt mass ja teiselt poolt see pin(number misiganes) külge ja töötab ?
http://www.unitedbimmer.com/forums/bmw- ... tures.html
Mul aga niipalju neid klotse ei ole seal ja vaatepilt on selline:
Kas peaks ühendama või saaks ka ilma hakkama kuna check control on ju olemas teoreetiliselt 11nupulise pistiku kaudu ? Juhe peaks olema must/roheline ja asuma kontaktis 15 , aga ei leia.
Skeem ka :
Edit:
Ühendasin ilma zke moodulita ja checki asemel näitab millised pikslid põlevad
Lisaks pole küll seda suunatule kangi , aga ühendaks niisama mingi nupu järgi, kas nupule ühelt poolt mass ja teiselt poolt see pin(number misiganes) külge ja töötab ?
- Raghza
- Huviline
- Postitusi: 1105
- Liitunud: 29.03.2011 19:46 11
- Peamine sõiduk: 335i N55 DCT
- Asukoht: Tallinn
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Üks küsimus kütusekulu kordaja kohta.
Hetkel on Test 20 all väärtus 750, ehk kõige väiksem, ning OBC näitab keskmise kulu täpselt 1,6L suuremaks, kui tegelik keskmine.
Minu loogika ütleb, et mida väiksem Test 20 väärtus, seda väiksemat kulu ka OBC näitab, kuid samas on ju Test 20 väärtuse määramiseks ka valem:
Uus väärtus = Vana väärtus * (OBC näidatud keskmine kulu / tegelik keskmine kulu).
Seega, selle järgi toimides saaksin ma uueks väärtuseks: 750 * (9,6/8,0) = 900.
Ehk, kui mul on pikemat aega Test 20 olnud 750 ja näitab püsivalt rohkem, siis kas kui ma nüüd selle 900 peale paneks, hakkaks ta tõesti õiget kulu näitama, või läheb, nagu minu loogika ütleb, veel suuremaks?
Hetkel on Test 20 all väärtus 750, ehk kõige väiksem, ning OBC näitab keskmise kulu täpselt 1,6L suuremaks, kui tegelik keskmine.
Minu loogika ütleb, et mida väiksem Test 20 väärtus, seda väiksemat kulu ka OBC näitab, kuid samas on ju Test 20 väärtuse määramiseks ka valem:
Uus väärtus = Vana väärtus * (OBC näidatud keskmine kulu / tegelik keskmine kulu).
Seega, selle järgi toimides saaksin ma uueks väärtuseks: 750 * (9,6/8,0) = 900.
Ehk, kui mul on pikemat aega Test 20 olnud 750 ja näitab püsivalt rohkem, siis kas kui ma nüüd selle 900 peale paneks, hakkaks ta tõesti õiget kulu näitama, või läheb, nagu minu loogika ütleb, veel suuremaks?
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
veel suuremaks läheb minul igatahes.
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Läheb suuremaks, proovi.
Kahjuks on jah lukus see väärtus ja enda kunagisel autol ei saanudki õieti näitama kulu.
Tuli kompu 2.5 mootoriga auto pealt, lõputu googeldamine pole vastust andnud kuidas ja kas üldse saab asja paika.
Kahjuks on jah lukus see väärtus ja enda kunagisel autol ei saanudki õieti näitama kulu.
Tuli kompu 2.5 mootoriga auto pealt, lõputu googeldamine pole vastust andnud kuidas ja kas üldse saab asja paika.
Puhverdatud - Sarnased lehed
- Raghza
- Huviline
- Postitusi: 1105
- Liitunud: 29.03.2011 19:46 11
- Peamine sõiduk: 335i N55 DCT
- Asukoht: Tallinn
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Läheb ikka suuremaks jah.. guugeldades leidsin midagi Test 11 väärtuste muutmise kohta, aga midagi konkreetset kahjuks mitte
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Kas selline asi on võimalik, et ma ühendasin 11nup obc musta pistiku 18nup külge ja see ei hakka tööle? Mõtlen nagu valgust ja sellist asja, kas nendel pistikutel on ka pin-ide erinevus? Ainuke asi mis muutus oli gongi hääl, muutus heledamaks või kuidagi. Lihtsalt proovisin.
Küsimus veel ka selle kohta, et kas 18nup ja 11nup check control moduled on samad või erinevad ? Et saaks checki tööle ka 18nupulisel.
Tänud
Küsimus veel ka selle kohta, et kas 18nup ja 11nup check control moduled on samad või erinevad ? Et saaks checki tööle ka 18nupulisel.
Tänud
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 22.06.2011 12:54 39
- Peamine sõiduk: e34 520
- Asukoht: viljandimaa
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
pead ikka 2 pistikut külge monteerima omale sinna. ainult ühe pistikuga ei tohiks töötada kuna pin-id on erinevad ikka. kui muretsed omale 2 pistikud (valge ja must) siis on sul pool tööst tehtud....lihtsalt ühendad valge ja musta pistiku juhtmed sama värvi juhtmetega. pead ainult spidoka taha veel juhtmeid vedama.ensap kirjutas:Kas selline asi on võimalik, et ma ühendasin 11nup obc musta pistiku 18nup külge ja see ei hakka tööle? Mõtlen nagu valgust ja sellist asja, kas nendel pistikutel on ka pin-ide erinevus? Ainuke asi mis muutus oli gongi hääl, muutus heledamaks või kuidagi. Lihtsalt proovisin.
Küsimus veel ka selle kohta, et kas 18nup ja 11nup check control moduled on samad või erinevad ? Et saaks checki tööle ka 18nupulisel.
Tänud
check controli moodul on sama ikka. tuleb vaid juhtmed ära ühendada ja check control peaks ilusti tööle hakkama.
jõudu!
RsP
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Ühe pistikuga 18 nupuline tööle ei hakanud ja minul check control ei tööta .
Panin need einheiti väärtused paika , hoidsin 10 sekundit all ja vilgutas korra kõiki piksleid ja ei midagi.
Panin need einheiti väärtused paika , hoidsin 10 sekundit all ja vilgutas korra kõiki piksleid ja ei midagi.
- Raghza
- Huviline
- Postitusi: 1105
- Liitunud: 29.03.2011 19:46 11
- Peamine sõiduk: 335i N55 DCT
- Asukoht: Tallinn
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Olen paar päeva veel enda OBC'ga pusinud, et saada ta näitama Range'i ja kütusekogust paagis - kahte asja, mida ta algusest peale kuvada suutnud ei ole.
Kõik juhtmed sai kümneid kordi üle vaadatud, kõik liited kontrollitud, kuid siiski ei midagi. Kõik muu töötab nagu peab, kuid Range asemel kuvab --- ja Test 7 näitab 0,0L.
Ainus järeldus oleks, et viga on OBC's endas, kuna juhtmetes see tõesti olla ei saa. Kes on nõus korraks enda OBC'd mulle proovima, võiks teada anda, tahaks veale jälile jõuda
Kuna Check Controli ma ei ühendanud, näitas igakord süüdet andes OBC kolm korda "check control inactivated, see owner's manual" kirja. Huvi pärast sai Test 11 Einheit väärtused sisestatud samad, mis sõbra 325TDS'i OBC'l (küljes juba tehasest, ilma check controlita) ning minu üllatuseks midagi isegi muutus - enam ei kuva OBC teksti check control puudumise kohta, vaid hakkab kohe tööle ning Check nupp OBC'l kontrollib OBC piksleid (Test 1) - ühesõnaga hakkas peale nende väärtuste muutmist OBC tööle samamoodi nagu tollel teisel 325TDS'il
Kõik juhtmed sai kümneid kordi üle vaadatud, kõik liited kontrollitud, kuid siiski ei midagi. Kõik muu töötab nagu peab, kuid Range asemel kuvab --- ja Test 7 näitab 0,0L.
Ainus järeldus oleks, et viga on OBC's endas, kuna juhtmetes see tõesti olla ei saa. Kes on nõus korraks enda OBC'd mulle proovima, võiks teada anda, tahaks veale jälile jõuda
Kuna Check Controli ma ei ühendanud, näitas igakord süüdet andes OBC kolm korda "check control inactivated, see owner's manual" kirja. Huvi pärast sai Test 11 Einheit väärtused sisestatud samad, mis sõbra 325TDS'i OBC'l (küljes juba tehasest, ilma check controlita) ning minu üllatuseks midagi isegi muutus - enam ei kuva OBC teksti check control puudumise kohta, vaid hakkab kohe tööle ning Check nupp OBC'l kontrollib OBC piksleid (Test 1) - ühesõnaga hakkas peale nende väärtuste muutmist OBC tööle samamoodi nagu tollel teisel 325TDS'il
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Musta pistiku juhtmete ühendamine spidoka taha
1)sinine/pruun/kollane - spidoka sinisesse pistikusse
2)must/roheline - ei pea ühendama
3)roheline/sinine - spidoka valgesse pistikusse
Ühendasin need kõik ilusti ära, aga kui süüte sisse keerasin, olid suunatuled lühises ja põlesid. Viga oli siis selles rohelise/sinise juhtme ühendamises, kui selle lahti võtsin töötasid suunad jälle normaalselt. Äkki see roheline/sinine juhe võiks kuskil mujal käia?
Ja teine probleem on gongiga, nii kui auto käima paned jääbki piiksuma ja ei saa aru miks
1)sinine/pruun/kollane - spidoka sinisesse pistikusse
2)must/roheline - ei pea ühendama
3)roheline/sinine - spidoka valgesse pistikusse
Ühendasin need kõik ilusti ära, aga kui süüte sisse keerasin, olid suunatuled lühises ja põlesid. Viga oli siis selles rohelise/sinise juhtme ühendamises, kui selle lahti võtsin töötasid suunad jälle normaalselt. Äkki see roheline/sinine juhe võiks kuskil mujal käia?
Ja teine probleem on gongiga, nii kui auto käima paned jääbki piiksuma ja ei saa aru miks
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
ensap kirjutas:Musta pistiku juhtmete ühendamine spidoka taha
1)sinine/pruun/kollane - spidoka sinisesse pistikusse
2)must/roheline - ei pea ühendama
3)roheline/sinine - spidoka valgesse pistikusse
Ühendasin need kõik ilusti ära, aga kui süüte sisse keerasin, olid suunatuled lühises ja põlesid. Viga oli siis selles rohelise/sinise juhtme ühendamises, kui selle lahti võtsin töötasid suunad jälle normaalselt. Äkki see roheline/sinine juhe võiks kuskil mujal käia?
Ja teine probleem on gongiga, nii kui auto käima paned jääbki piiksuma ja ei saa aru miks
Black OBC Connector Pin Slot 9 (Green/Blue); Splice with 3 feet of 20 gauge wire, run to the Odometer and tap into the Green/Blue wire going into Pin Slot 4 on the Blue Odometer (X17) Connector or the Green/Blue wire going to Pin Slot 13 of the White Odometer (X16) Connector. I think this has to do with powering the OBC so either Pin Slot on the odometer connectors is okay. I choose Pin Slot 4 on X16
Selle järgi võib ühendada ka sinise pistiku taha, pin 4 alla.
Puhverdatud - Sarnased lehed
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Paar küsimust.Kas keegi viitsib siis ühendada?teab kedagi kes..loomulikult maksan!
Siis edasi.Kang on olemas.2 juhet järgi..kuhu need ühenduvad? OBC kohta.kas KÕIK juhtmed mis taga on lõpuks ühendatud?või jääb mõni lahtiseks?Spidoka taha siis läheb 2 juhet nagu aru saan?
Siis edasi.Kang on olemas.2 juhet järgi..kuhu need ühenduvad? OBC kohta.kas KÕIK juhtmed mis taga on lõpuks ühendatud?või jääb mõni lahtiseks?Spidoka taha siis läheb 2 juhet nagu aru saan?
- Raghza
- Huviline
- Postitusi: 1105
- Liitunud: 29.03.2011 19:46 11
- Peamine sõiduk: 335i N55 DCT
- Asukoht: Tallinn
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Kui Check Controli ei ühenda, ei tule kõiki juhtmeid ühendada ning ka spidoka taha läheb sellisel juhul vähem juhtmeid.
BC kangi üks juhe läheb pruuni e. maandusesse, teine OBC'st tuleva vastava juhtme külge.(Bimmerforumsi DIY's on kõik puust-punaselt ette tehtud)
BC kangi üks juhe läheb pruuni e. maandusesse, teine OBC'st tuleva vastava juhtme külge.(Bimmerforumsi DIY's on kõik puust-punaselt ette tehtud)
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Kas,seal on mingi vahe ka kui 2.5 mootoriga pärit obc ja panen oma 1.8 isi või see ei oma tähtsust, paan osta ja ühendada, kõik nõuanded kuluvad marjaks ära kuna ma pole eriline tehnia ja minu jaoks tundub see korralik ajunuss
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
kütuse kulu ei hakka täpselt näitama.
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Äkki keegi oskab aidata.
18nup OBC-l ei tööta ükski nupp ja kellaaja koha peal --.--
Enne süüteluku vahetust töötas kõik normaalselt, sai näpitud neid mooduleid kõrvalistuja jalge juures aga kõik sai ilusti tagasi pandud, peale seda siis hakkas anomaalia pihta.
EDIT: kaitse oli läbi
18nup OBC-l ei tööta ükski nupp ja kellaaja koha peal --.--
Enne süüteluku vahetust töötas kõik normaalselt, sai näpitud neid mooduleid kõrvalistuja jalge juures aga kõik sai ilusti tagasi pandud, peale seda siis hakkas anomaalia pihta.
EDIT: kaitse oli läbi
Viimati muutis ensap, 09.03.2013 13:16 37, muudetud 2 korda kokku.
- -Priit-
- Huviline
- Postitusi: 698
- Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
- Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
- Asukoht: Põlvamaa/Tartu
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Aga kas R6 OBC on võimalik kuidagi R4 jaoks sobivaks teha, et ta hakkaks kütusekulu õieti näitama?
Ja kas keegi on koos 18 nupulise OBC-ga ka Check Control moodulit paigaldanud? Võibolla on kellelgi mingit skeemi või õpetust selle paigaldamiseks?
Tänades, Priit
Ja kas keegi on koos 18 nupulise OBC-ga ka Check Control moodulit paigaldanud? Võibolla on kellelgi mingit skeemi või õpetust selle paigaldamiseks?
Tänades, Priit
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
- Raghza
- Huviline
- Postitusi: 1105
- Liitunud: 29.03.2011 19:46 11
- Peamine sõiduk: 335i N55 DCT
- Asukoht: Tallinn
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Ei pidavat vist saama, kuid võid ise järgi proovida. Leia mõni sama mootoriga auto, millel OBC tehasest peal on ning sisesta enda omale Test 11 ja muude arusaamatute testide väärtused samad mis sellel on. Kui siis ka ei hakka, siis ei saa
- -Priit-
- Huviline
- Postitusi: 698
- Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
- Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
- Asukoht: Põlvamaa/Tartu
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Eks tuleb jah proovima hakata, hea kui enamvähem ligilähedasetki numbrid kätte saaks.
Lihtsam ja kindlam muidugi jah vahetada see R6 OBC R4 oma vastu.
Lihtsam ja kindlam muidugi jah vahetada see R6 OBC R4 oma vastu.
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
- -Priit-
- Huviline
- Postitusi: 698
- Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
- Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
- Asukoht: Põlvamaa/Tartu
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Oskab keegi öelda, kuhu tuleb ühendada OBC mustas pistikus Pin 8 juhe (must/roheline).
Siit teemast ma küll ei leidnud, et keegi seda ühendanud oleks, aga huvitaks ikkagi, et kuhu see läheb või milleks see oluline on? Plaan kunagi ka CCM ühendada, et võibolla selle jaoks on see oluline?
Skeemi järgi on mingi CBE, mis peaks olema kindlalaeka taga? Aga ei tea, mis asi see CBE on?
Siis veel ka selline küsimus, et mul mustast pistikust ei tule välja klemmidelt 17 ja 18 juhtmeid. Kas ma pean need juhtmed sinna ise panema? Lähvad need analoogkella, aga sinna lähvad ka valge pistiku küljest kaks juhet, mis skeemi järgi peaks nende musta pistiku 17 ja 18 juhtmetega kokku ühendama.
Tänades, Priit
Siit teemast ma küll ei leidnud, et keegi seda ühendanud oleks, aga huvitaks ikkagi, et kuhu see läheb või milleks see oluline on? Plaan kunagi ka CCM ühendada, et võibolla selle jaoks on see oluline?
Skeemi järgi on mingi CBE, mis peaks olema kindlalaeka taga? Aga ei tea, mis asi see CBE on?
Siis veel ka selline küsimus, et mul mustast pistikust ei tule välja klemmidelt 17 ja 18 juhtmeid. Kas ma pean need juhtmed sinna ise panema? Lähvad need analoogkella, aga sinna lähvad ka valge pistiku küljest kaks juhet, mis skeemi järgi peaks nende musta pistiku 17 ja 18 juhtmetega kokku ühendama.
Tänades, Priit
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Eks sellel ise joonistatud skeemil ole ka mõned vead. Ei pea sa sinna tühjadesse pinnidesse midagi juurde lisama. 18 nupulise toide käib läbi valge pistiku pin8 ja maandus pin13-e all. Antud skeemil oleks võinud lihtsalt juhtmed niiviisi ringi tõsta ja oleks asi lahendatud.
See roheline/must läheb kapoti all olevasse ümmargusse pistikusse pin 15
Check Control Module ühendamine on paras peavalu tegelikult. Oleneb milline el skeem sul autol on. Kui juba läbi ZKW ploki käib ning olemas ka EWS, siis asi keerulisem. Vaja on hiljem ka programmeerimist, et auto teaks, et tal on sellised andurid küljes.
Anduritest: tagatulesid on vaja, või siis sinna ise üks juhe sillata. siis piduritulede lüliti 4 otsaga, jahutusvedeliku tasemeandur, klaasipesu taseme andur, gong, ja kindlasti midagi veel. Muidu skeem on lihtne, aga selle kõige ühendamiseks peaks auto suht laiali kiskuma.
Skeemil siis ka erinevad aastakäigud ja pistikute nimetused välja toodud. Vali enda süsteem ja ülejäänud tümba maha, mis sul kasutusse ei lähe. On skeemi lihtsam lugeda.
See roheline/must läheb kapoti all olevasse ümmargusse pistikusse pin 15
Check Control Module ühendamine on paras peavalu tegelikult. Oleneb milline el skeem sul autol on. Kui juba läbi ZKW ploki käib ning olemas ka EWS, siis asi keerulisem. Vaja on hiljem ka programmeerimist, et auto teaks, et tal on sellised andurid küljes.
Anduritest: tagatulesid on vaja, või siis sinna ise üks juhe sillata. siis piduritulede lüliti 4 otsaga, jahutusvedeliku tasemeandur, klaasipesu taseme andur, gong, ja kindlasti midagi veel. Muidu skeem on lihtne, aga selle kõige ühendamiseks peaks auto suht laiali kiskuma.
Skeemil siis ka erinevad aastakäigud ja pistikute nimetused välja toodud. Vali enda süsteem ja ülejäänud tümba maha, mis sul kasutusse ei lähe. On skeemi lihtsam lugeda.
F11 520d '11 / 1600-2 '66 / 630CS
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
Kas 2,5 tdsile sobivad kõik r6 18 nupulised kompud? Ja kas e36 on vaja alati lisa juhtmed vedada,et ei ole nii nagu e34 tdsil ,et pane ainult õige kompu külge...?
525 TDS
no smoke no power
no smoke no power
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
oled omale vastuse saanud?RsP kirjutas:meristerdasin ka omale 7 nupulise asemele nüüd 18 obc....kütuse kulu nkn vale aga see asi ka imelik...TEST 09 alt näitab aku pingeks 55.35V see ei kõigu ka üldse..koguaeg samad numbrid ees....et kas mul midagi valesti ühendatud siis või on vigane obc? tegin ka obc-le reset-i aga ei midagi...samad numbrid ees ikkagi
oskab keegi aidata?
mul sama pull, kiirused jms on kaa täiesti lambised numbrid...
teine küsimus: mida see värviline juhe peaks tegema?
Musta pistiku juhtmete ühendamine spidoka taha
1)sinine/pruun/kollane - spidoka sinisesse pistikusse
huvitav et mul sellist juhet polnudki, kuigi obc võetud autost koos pistikutega... (seal kõik toimis)
lisasin ta igaksjuhuks ikkagi...
Juhtmete ühendamine spidokapistikusse:
1. Obc Musta pistiku juhtmetest:
1.1 Pin 6 (sinine, pruun kollane) - ühenda spidoka sin pistik Pin 26 (tuleb lisada uus klemm)
edit
sain oma veale jälile, õpetuses on viga sees
õpetus ütleb:
Musta pistiku juhtmete ühendamine spidoka taha
3)roheline/sinine - spidoka valgesse pistikusse
tegelik:
Obc Musta pistiku juhtmetest:
Pin 9 (roheline, sinine) - ühenda spidoka sin pistik Pin 4
nüüd asi põhimõtteliselt töötab (kui mootri erinevustest tulenev küttekulu jama välja arvata)
kuna seekord olin laisem, tegin avastuse, et spidoplokk tuleb ka ilma rooli eemaldamiseta küljest
edit2
ülejäänud hakkas tööle, aga volte näitab ikka 55,54V
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
c. Black OBC Connector Pin Slot 9 (Green/Blue); Splice with 3 feet of 20 gauge wire, run to the Odometer and tap into the Green/Blue wire going into Pin Slot 4 on the Blue Odometer (X17) Connector or the Green/Blue wire going to Pin Slot 13 of the White Odometer (X16) Connector. I think this has to do with powering the OBC so either Pin Slot on the odometer connectors is okay. I choose Pin Slot 4 on X16
Õpetuses ei ole viga sees endiselt, algse ingliskeelse õpetuse tegija valis ka samuti valge pistiku.
Nagu algselt soovitasin tasub ingliskeelne ka läbi lugeda ja siin on võimalus ühendada ka sinise alla. Asi selles kes kuidas aru saab ja kindlasti on ka tootmisaastate lõikes erinevusi sees.
Õpetuses ei ole viga sees endiselt, algse ingliskeelse õpetuse tegija valis ka samuti valge pistiku.
Nagu algselt soovitasin tasub ingliskeelne ka läbi lugeda ja siin on võimalus ühendada ka sinise alla. Asi selles kes kuidas aru saab ja kindlasti on ka tootmisaastate lõikes erinevusi sees.
Puhverdatud - Sarnased lehed
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
Re: TSI: 7 nupulise OBC asemel 18 nupuline
tundub et ingliskeele autor pole kaa päris kindel, mis räägib, sest valge pisikuga ei näidanud ühtegi näitu normaalselt, kiirus oli pidev 0,2 ja keskmine kulu 12l/100km muutumata, ülejäänud asjad olid vist kriipsud...cross kirjutas:c. Black OBC Connector Pin Slot 9 (Green/Blue); Splice with 3 feet of 20 gauge wire, run to the Odometer and tap into the Green/Blue wire going into Pin Slot 4 on the Blue Odometer (X17) Connector or the Green/Blue wire going to Pin Slot 13 of the White Odometer (X16) Connector. I think this has to do with powering the OBC so either Pin Slot on the odometer connectors is okay. I choose Pin Slot 4 on X16
Õpetuses ei ole viga sees endiselt, algse ingliskeelse õpetuse tegija valis ka samuti valge pistiku.
Nagu algselt soovitasin tasub ingliskeelne ka läbi lugeda ja siin on võimalus ühendada ka sinise alla. Asi selles kes kuidas aru saab ja kindlasti on ka tootmisaastate lõikes erinevusi sees.
aga see selleks, kui kellelgi töötab, on ju hea
oma juttu ei paranda, sest kindlasti on mehi, kes sama probleemiga jändavad...
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d