1. leht 1-st

K: 2.8 sisslaske vahetamine 2.5 vastu?

Postitatud: 09.02.2010 11:11 06
Postitas magma
Tere, kas keegi on sellise asja ette võtnud nagu 328 le 325 sisselaske kollektori paigaldanud? Mida peaks ringi tegema täpsemalt ja kuidas, kuna tean et need üks ühele peale ei sobi. Igasugune info oleks teretulnud.
Võite ka täpsemalt rääkida, kuidas ja mis tulemus jäi kiirendus küttekulu, jne.

Re: K: 2.8 sisslaske vahetamine 2.5 vastu?

Postitatud: 09.02.2010 11:21 34
Postitas Fred
Selle kohta on isegi oma kodulehekülg tehtud, äkki saad sealt abi.
http://www.m50manifold.com/

Lisaks: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=544874

Re: K: 2.8 sisslaske vahetamine 2.5 vastu?

Postitatud: 09.02.2010 14:38 53
Postitas magma
Suured tänud.

Re: K: 2.8 sisslaske vahetamine 2.5 vastu?

Postitatud: 09.02.2010 22:36 33
Postitas taunod
Minu omal ka kolle vahetatud.
Ühes teises foorumis sain sellist vastukaja:
ok see jõu lisa on tegelt suht minimaalne kuna segud lähevad paigast ära kuna hingamine läheb "vabamaks" map ides ei arvestata sellise õhuga, ok lamda järgi ta close loop nr x võib üritada hoida segurikkust tehase seadistatud väärtusel, kuid õhulugeja loeb jälle et õhku on liiga palju(vs map id ok ta peaks teoorias map e ise ümber scale ima(ja paljud autod teevad seda ka) aa see on rohkem vs välised tingimused ja seal on piirid, või siis lihtsalt on hästi safe map id ajus) ja see suur lisaõhk võib üldse aju viia limp mode e (sry ma bmw de ajude kohta spetsiifiliselt ei tea, et asju võibolla nimetatakse teisiti)
Täpselt seda teksti ei jaga, aga lühidalt soovitati aju ka ümber kirjutada :roll:

Re: K: 2.8 sisslaske vahetamine 2.5 vastu?

Postitatud: 10.02.2010 12:44 40
Postitas magma
Lugedes neid lehekülgi ja foorumeid mis sellest räägivad saan aru, et ajule on vaja teha restart peale paigaldamist. Kui seejärel pidi kõik toimima.
Pole veel kellegagi reaalselt saan rääkida kellel see peale oleks pandud. Saan su jutust aru, et ei tasu ennast väga ära, kui uut aju ei pane. Kas ta puterdab sul või mis ta teeb? Ning palju ta juurde andis sinu enda hinnangul ja mis kütusekuluga tegi?
Palju küsimusi, kuid ehk leiad aega seletada :)

Re: K: 2.8 sisslaske vahetamine 2.5 vastu?

Postitatud: 10.02.2010 14:34 10
Postitas taunod
Tagumiku düno järgi tuli momenti madalamatele pööretele juurde (näiteks viienda käiguga kiiremad möödasõidud).
Kütuse järgi ei saa eriti midagi aru, et rohkem võtaks.
Alguses pöörded kõikusid natuke. Arvasin, et vaakumi süsteem sai lohakalt kokku, aga nüüdseks probleem iseenesest kadunud.
Mina soovitan küll ära vahetada ;)
Kui aega ja raha on võid siit enne ja pärast läbi käia.

Re: K: 2.8 sisslaske vahetamine 2.5 vastu?

Postitatud: 10.02.2010 16:20 29
Postitas magma
Huvitav et just madalamatel juurde tuli, olen vastupidist kuulnud, et madalatel kaotad ja kõrgematel võidad tublisti. Aga mis süsteemi sa endale paigaldasid sellele 2.5 kollele et islusti paele istuks, ehk on sul mõni pilt? NIng lugesin et peale kolle vahetust peaks autoga paar päeva sõitma ja piitsa andma ja siis ajule restart teha või soft vahetada. Tegid ka midagi sellist või lihtsalt panid peale ja kogu lugu?
Kus kandis muidu üldse liigud äkki saaksid mulle näidata ja saaks proovidagi?

Re: K: 2.8 sisslaske vahetamine 2.5 vastu?

Postitatud: 10.02.2010 18:18 05
Postitas taunod
Siit saad vaadata. Piitsa alguses ei julgenud anda, samuti pole ajule restati teinud ja softi uuendanud.
Vaakumi süsteem tuli ümber teha, õlivardale uus külgmine kinnitus. Muidu kolle istus täpselt vana asemele.
Avatari juurest näed, kus pesitsen.
Mul hetkel auto talveunes ;)

Re: K: 2.8 sisslaske vahetamine 2.5 vastu?

Postitatud: 16.02.2010 08:08 03
Postitas priitv8
Siin on ka seda teemat lahatud ja mõned pildid:
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=53764&sid=

Re: K: 2.8 sisslaske vahetamine 2.5 vastu?

Postitatud: 31.08.2010 23:29 20
Postitas magma
Pole mõnda aega tegelenud, nüüd siis sai kollektori vahetamine ette võetud ja tekkis mõni küsimus neile kes selle tee juba läbinud.
Mis saab nendest anduritest, mis 2.5 l on keermega ja 2.8 on nn plastik klambriga, pildil punased ringid kah. Kas pean ostma 2.5l originaal anduri sinna või miskit moodi seda 2.8l oma kasutama, lugesin ja proovisin piltide järgi ka sealt m50manifoldist infot saada, kuid ei õnnestunud. Pilt

Kes teinud on teab millest räägin, vb tekib veel küsimusi, oleks hea kui keegi viitsiks seletada kuidas tema seda tegi.
Oleks suureks abiks :cool:

Re: K: 2.8 sisslaske vahetamine 2.5 vastu?

Postitatud: 04.09.2010 16:02 10
Postitas yllar21
ok see jõu lisa on tegelt suht minimaalne kuna segud lähevad paigast ära kuna hingamine läheb "vabamaks" map ides ei arvestata sellise õhuga, ok lamda järgi ta close loop nr x võib üritada hoida segurikkust tehase seadistatud väärtusel, kuid õhulugeja loeb jälle et õhku on liiga palju(vs map id ok ta peaks teoorias map e ise ümber scale ima(ja paljud autod teevad seda ka) aa see on rohkem vs välised tingimused ja seal on piirid, või siis lihtsalt on hästi safe map id ajus) ja see suur lisaõhk võib üldse aju viia limp mode e (sry ma bmw de ajude kohta spetsiifiliselt ei tea, et asju võibolla nimetatakse teisiti)
Huvitavalt kirjutatud, aga lahtimõtestatult on eelnev siis see, et küttesegu läheb lahjemaks. Lambda võib küll muuta küttesegu, aga arvatavasti teatud piirini.
Oleneb muidugi palju vabamat õhuliikumist see kolle originaalist omab. Kui tahad kindel olla, uuri veel ega kellelgi ei ole põlenud kolvid/klapid laual või pane segukell vahele ja vajadusel programmeeri aju ümber.

Re: K: 2.8 sisslaske vahetamine 2.5 vastu?

Postitatud: 18.04.2011 09:44 22
Postitas taunod
Panen lisaks sellise lingi: http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=191671
Ehk aitab kedagi!