525I 88a mootr jupsib

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

525I 88a mootr jupsib

Postitus Postitas Angel_L »

Selline problem, et bmw 525I 88 aasta mudel e34 kerega, aeg ajalt hakab mootor jupsima. algul hakkab nõksutama ja siis kaob jõud päris ära. Kui gaasipedaal põhja vajutada siis kuidagi liigub aga mingi ajapeale hakkab summuti paukuma nagu oleks süüde vale. tühikäigul põõrded kukkuvad väga madalale ja ei ole ühtlased ning lõpuks sureb välja. Kui uuesti käima panna siis läheb ilusti käima ja põõrded lähevad tagasi normi ja kui uesti sõitma hakata hakab sama asi otsast peale.Tsekkasin küünlajuhtmeid ja seal oli üks läbi kärssanud ning vahetasi terve komplekti uute vastu välja aga ikka jupsis. on kellelgi kogemusi sellise rikkega
Kasutaja avatar
M-Power
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 22.03.2003 20:47 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas M-Power »

Mul oli täpselt sama jama, ainult, et natuke jamas ja siis äkki oli kõik ok, kuni paari päeva pärast jälle jamama hakkas. Põhiliselt esines see jama mootori soojenedes või niiskemate ilmadega.
Lõpuks otsustasin Diagnostikasse minna(Tartu Opeli keskus)
Selgus, et lamba andur ei reageeri!
Uus andur maksab minu autole 2300 ja ma otsustasin vahetamisega pisut oodata. Kusjuures ilmade soojenedes on see viga nagu harvemaks jäänud.
Autoks 525 24v
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Bensiinipump või bensufilter ilmselt pakuks, kuna nii on ennegi juhtunud.
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Angel_L »

kütusefilter sai vahetatud aga kuidas kontrollida kas pump töötab või mitte.
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Kodusel teel ei saagi kontrollida, kuna sealt ilmselt väike bensusurve ikka tuleb veel. Ainuke võimalus on proovida mõne teise pumbaga või viia pump kontrolli (ei tea kuhu aga tean et sellised kohad on olemas). Samas on pumpa lihtne maha võtta (pagassist) nii et tee proovi. Jõudu...
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Angel_L »

eks tuleb siis proovida tänud igaljuhul.
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Angel_L »

nüüd siis on selline jama, et käima läheb ilusti aga kui gaasi anda siis põõrded lähevad kuin 2000 ja siis kukub kõik nulli ja mitte miski ei mõika, alles siis kui põõrded on vajunud alla 1000 ja 1500le hakkab mootor uuesti reageerima. Sõida siis 1500 - 1700 põõrdega üles poole ei lähe kuidagi. mis jama võib olla kas see võib ka bensupumbast tingitud olla????
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Kindel laks et bensupumba viga! Sama asi oli paar kuud tagasi ühel E34 3,0 V8-l ja peale pumba remonti (mitte vahetust) hakkas laksust ilusti tööle.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Samas minu e30 325i , nendel vist samad mootorid, oli sama asi. oli see jama mind juba mingi paar nädalat iga jumala päev nu..inud siis mul viskas ära.
Ma ei tea miks ma hakkasin näppima seda õhukulu mõõtja pistikut. Auto mul igaljuhul käis.
Võtsin pistiku lahti ja suri välja. Liigutasin seda seal pesas edasi tagasi , et äkki oksüdeerunud või midagi sellist, panin auto käima ja töötas. Kuni sinna maani töötas ilusti ilma igast jamadeta, kuni auto maha müüsin. Eeldan et töötab siiamaani.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 597
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

[quote][i]Algselt postitas M-Power[/i]

Uus andur maksab minu autole 2300 .... [/quote]


universaal lamda 4 juhtmega maksab 800 eeki :D
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

tõmba lahti pistik, mis asub gaasisiibri küljes ja vaata, mis juhub.
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Angel_L »

Ehk mõni targem oskab öelda, kas ´88 aasta e34le on võimalik panna peale uuema tüübi e34 mootor st siis asendada 12 klapine mootor 24 klapisega. Kas kellelgi on kogemusi??????
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

.
Viimati muutis patrik, 05.01.2011 12:17 15, muudetud 1 kord kokku.
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

[quote][i]Algselt postitas miquell[/i]
Ehk mõni targem oskab öelda, kas ´88 aasta e34le on võimalik panna peale uuema tüübi e34 mootor st siis asendada 12 klapine mootor 24 klapisega. Kas kellelgi on kogemusi?????? [/quote]

Ma usun et lihtsam oleks sul see 12V maha müüa ning kohe uuem osta, nii säästad mõttetut ajakulu ja ka raha!!!
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Mul oli sama jura ja lõpuks enam üldse käima ei läinud, sai siis teine kohalikku teenindusse lohistatud, seal tüübid vahetasid jagaja ära ja nüüd kõik funkab nagu peaaegu v/a see et külmana 1500pöörde juures kinni poob korraks.
A ja mul 3.5 m30 mootor ja jagaja plekkis 200 nii et pole eriti kirves.

muidu Markol on õigus ei tasu hakata keppima selle mootori vahetusega, juba maha kistud mootori ost on suht riskantne ja siis hakka seda enda omal vahele toppima ja juhtmeid vedama. Ja seda kah ,et 2.5 24v mootor ei pidand just eriti töökindel olema.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

[quote][i]Algselt postitas Tom[/i]
seda kah ,et 2.5 24v mootor ei pidand just eriti töökindel olema. [/quote]

Tõesti? Siiani arvasin, et tegemist on ühe parema mootoriga bmw ajaloos. Sama arvavad veel need miljonid rahvusvaheliste foorumide kasutajad, kes selle mootori sõnaga bulletproof on ristinud. Meeletu ressursiga asi.
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Angel_L »

kas keegi teb kust saaks 86 aasta 318I mudelile valged näidikud. Tegelen väheke sellise tuunimisega autot saab näha foorumis kasutajate autod bmw318I ´86a.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Küsi kimmo käest
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Angel_L »

äkki annad siis Kimmo kontakt andmed ka, küsiks kohe hea meelega.
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

ja mis sel mootoril sis häda oli?
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Angel_L »

võib vist antud teema lukku panna kuna auto on nüüdseks maha müüdud. Võib õelda täpsustuseks, et mootoris oli õhuklapis mingi jama, lambda oli otsad andnud.
Vasta