Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kuna 535 peaks olema suure tõenäosusega LSD differ
aga mul käib lume ja jää peal aint üks ratas ringi siis
sai täna uurima hakatud mis seal all täpselt on ja suure
puhastamise peale suutsin ka markeeringu välja lugeda
3,45 V 574 - see vist tähendab et differ on Visco plokiga?
Idee järgi peaks nagu aint õlivahetusega plokeeringu jälle tööle saama
või kuidas
Selle tabeli järgi pandi 535-tele difreid ülekannetega 3.45; 3.64 ja 3.91.
Esimene peaks olema lukustatav? (S = Schalter) teine iselukustusega? (S = Schalter/A = Automatik) ning kolmas automaatne? (A = Automatik)
Keegi võiks selle tabeli lahti seletada
S = Schalter
A = Automatik
T = Touring
TA = Touring Automatik
X = nur dieses Differential wurde verbaut, egal welches Baujahr oder welches Getriebe
No aga selline silt seal küljes oli ja rooste järgi otsustades juba väga kaua.
(pidi keemiliselt puhastama, et üldse midagi loetavat sealt nähtavale tuua)
Vaevalt, et keegi niisama selle sinna kruvis.
Õli ma muidu peale ostmist korra vaatasin oli selline suht vedel ja helepruun.
Pidasin silmas seda, et terve differ on teine pandud. Iga võhikust romulakoll või muiduärikas ei saa päris hästi aru mis S või V tähendab - üks pee-emm-vee-plokk kõik
Muidugi võiks reduktorist foto siia panna.
LSD-ga 3.45 on päris kindlasti kõige suurema korpuse sees, viskod on aga suures. Suurt aga 535-le peale ei pandagi, sinna läheb see "kõige suurem" reduktor.
Diffriõli vahetusega sa viskot korda ei saa, sest visko on omakorda eraldi korpuse sees koos ketaste ja viskoõliga.
See õli, mida sa katsusid, see määrib diffri hammakaid.
truumu kirjutas:igatahes libedaga on tükk tegemist, et kohalt ära minna...
No aga parklas kaheksaid tehes peaksid aru saama küll, kas on tavaline või LSD.
Mul on LSD'ga ka tegu, et kohalt minna talvel - 3'ndaga lumise ilmaga üle 1/3 vajutada pole mõtet, päris kiiresti võtab auto tee suhtes vähe vale nurga.
Huvitav, kui pika maa sõidab, kui tavaline differ ja ilma õlita (nii väideti töökojas, et kaanes pragu aga pragu sai silmnähtavalt alguse õli väljavalamise avast s.t. poldi alt). Ei saanud kohe alguses aru, et milles mina süüdi olen ja väidavad, et sõitsingi juba lõhkise kaanega. Kui jäi arusaamatuks siis vabandan...tänan...