1. leht 1-st

m50 mootor kõriseb

Postitatud: 05.01.2005 12:45 10
Postitas alpina2
Selline mure siis, autoks 525 m50 mootoriga. kui hoida pöördeid kuiskil 4 tuhande peal ja siis pöörded maha lasta tuleb mootorist imelikku kõrinat millest see võiks tingitud olla. tühikäigul ja ühtlastel pööretel seda kõrinat ei ole.

Postitatud: 05.01.2005 15:12 57
Postitas meph
Oleneb kõrinast... võib olla tingitud lõdvast ketist, mingil pöördel näiteks sisselaskekolle hakkab kõrisema resonantsist, sama moodi on ka ketiga.. seda asja peaks kuulma keegi osavam, et sulle mainida mis lahti ja kas üldse midagi lahti...

näiteks truumu aadressiga laki 6

Postitatud: 05.01.2005 16:28 40
Postitas alpina2
Tänud sulle, ma arvan et astun läbi sealt.

Postitatud: 05.01.2005 16:43 08
Postitas Olts
Eks anna siis pärast teada ka, milles viga oli.

Postitatud: 05.01.2005 17:27 35
Postitas Tauri
selliste kõrinate puhul tasub jah pöörduda inimeste poole, kes mootorist häälejärgi juba midagi väljaloevad- tean juhtumit kui esinduses tehti "kõrina" kõrvaldamiseks 15k eest remonti aga kõrinast lahti ei saadud :D - tegelased olid nuka laagrid vahetanud nii, et 1 vana tagasi :? installinud

Postitatud: 05.01.2005 20:35 34
Postitas Viljar
Mnjaa seal võivad vabalt ketitallad kulunud olla ja samuti kett juba palju veninud.
Alati võid ka Aivari poole pöörduda 5062088 ;)

Postitatud: 05.01.2005 23:26 16
Postitas patrik
vanos?
peabki kõrisema
mul isegi 2000a m54 kõriseb kuigi süsteem on ümber tehtud.
ja see ei ole kett

Postitatud: 06.01.2005 06:59 32
Postitas truumu
üldiselt jah need M50 mootorid lähevad mingi 3000 rpm juures resonanssi, see hääl neil kõigil juures
muidugi peaks mõni mootorispets seda kuulama, et rahulikult magada saaks :D
astu läbi, Rommi viskab pilgu(loe kõrva) peale :D
Valdek ka pädev sellel teemal

Postitatud: 06.01.2005 10:57 21
Postitas Valdek
truumu kirjutas:Valdek ka pädev sellel teemal
jep, mul hetkel siin üks m50 mootor laiali...mis kõrises ka...ja kõrises nii kaua, kui ketitald ja leevendi lendasid tükkideks...edasi saab ise igaüks mõelda mis siis juhtus...

asja tagamaadest rääkides...siis auto paar kuud tagasi platsilt ostetud, soodsa hinnaga...ls nr 220 000km, aga mootorit lahti võttes ei taha seda kuidagi uskuda enam...silindriseintel on 1mm suurusjärgus kulumisrandid, juhtpuksid plokikaanes kapitaalselt otsas, kett meeletult väljaveninud...Vanos loksub 0,5 cm ulatuses...BMW mootor kannatab ikka nati rohkem sõita kui 200 000 km, et sellise kulumiseni jõuda...