e30 esiamortide vahetus.Vahetatud

Üldised arutelud ning näpunäited
Suletud
raznobrazno
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 22.12.2004 15:43 42
Asukoht: kunda

e30 esiamortide vahetus.Vahetatud

Postitus Postitas raznobrazno »

auto aastast 85.325e. Pole kunagi vahetanud ning seetõttu pole õrna aimugi
Viimati muutis raznobrazno, 30.12.2004 15:49 50, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

lähed remonditöökotta ja lased ära vahetada.
Kasutaja avatar
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki

:)

Postitus Postitas Erkki_V »

Küsimus on väga laiahaardeline, küsiks vastu, kas mutrivõtit ja haamrit käes suudad hoida, kui suudad siis ei ole keerulist midagi, kui ei suuda hoida, siis ole hea mees ja mine kuskile remondikotta ja lase seal ära teha! Vaja on sul endal tegemisel vedrude kokku venitamiseks neid pitskruve või mis nende nimed iganes on ja siis ühte posu võtmeid, auto ülesse ratas alt ära, rooliots püstaku küljest ära, püstak kapotialt lahti kolme poldiga ja siis alt ära ja lauapeal lahti arutama ja vaata et meelde jätad mis järjekorras jupid alt ära võtsid pärast samapidi tagasi ja ongi jokk, olenevalt mehest paar kuni ... tundi tööd, jõudu igatahes
raznobrazno
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 22.12.2004 15:43 42
Asukoht: kunda

Postitus Postitas raznobrazno »

Aitäh hea nõuande eest Erkki_V
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

Re: :)

Postitus Postitas ciccero »

Erkki_V kirjutas:..... Vaja on sul endal tegemisel vedrude kokku venitamiseks neid pitskruve või mis nende nimed iganes on....
Vedru tõmmitsad :P
56 328 438
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Re: e30 esiamortide vahetus

Postitus Postitas Sander »

raznobrazno kirjutas:auto aastast 85.325e. Pole kunagi vahetanud ning seetõttu pole õrna aimugi
Muideks, kui Sa hinda ei tea siis umbes 200 eegu ümber on 1-he amordi vahetus hind, või 1-he vedru vahetus hind, või mõlema, see on üks töö.
Ja kui vahetama lähed, siis vaata mis tööriistu selleks vaja on töömeestel et amorti vahetada, ja usu mind sa ei taha jamada sellega ise, kui tööriistu pole; Paljakäsi ei tee suurt midagi, ja valed tööriistad= paljakäsi jamamisega.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ja Aivar on vana vahetaja :lol: ja saad soodsa hinnaga asjad vahetatud ;)
Aivar 5062088
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Erkki_V jutule lisaks veel, et sarniir lahti ja pidurisadul ka....
Ilge pusimine! Võib juhtuda, et jäädki pusima ja garaazist enam välja ei saagi :P

Kõige lihtsam on tõesti minna Aivari juurde.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki

:o)

Postitus Postitas Erkki_V »

Siidinäpud :lol: :lol: :lol:
pampkuri
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 24.03.2003 18:46 31
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas pampkuri »

Aga mis pärast on vaja laua peale panna kui saab auto küljes ära vahetada?
2xAudi Quattro BMW530I
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

pampkuri kirjutas:Aga mis pärast on vaja laua peale panna kui saab auto küljes ära vahetada?
Ise mõtlesin just sedasama. Kui on ikka padrun, mis käib küünla püstikusse, siis piisab ainult ülemise otsa rattakoopast välja võtmisest. Alumine võib auto külge jääda. Ülemise korgi lahti saamine võib tülikas olla, aga viimastel amortidel, mille vahetamise juures mul õnnestus olla, olid ka uued korgid kaasas, nii et vanad võis ka puruks keerata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
raznobrazno
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 22.12.2004 15:43 42
Asukoht: kunda

Postitus Postitas raznobrazno »

Sain hakkama. Isegi ilma tõmmitsata, tõmmitsat ei läinud üldse vaja. Lasin kondi kiige küljest lahti ja amort läheks ilusti ilma jõuta vahele. Probleeme oli ainult amordi kapslikorkide ära saamisega, nimelt eelmised remondimehed olid need sinna kinni keevitanud :shock:
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

raznobrazno kirjutas:Sain hakkama. Isegi ilma tõmmitsata, tõmmitsat ei läinud üldse vaja. Lasin kondi kiige küljest lahti ja amort läheks ilusti ilma jõuta vahele. Probleeme oli ainult amordi kapslikorkide ära saamisega, nimelt eelmised remondimehed olid need sinna kinni keevitanud :shock:
Kaua aega läks muidu, ega Sa 8 päeva ei pusinud?
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Suletud