kojameeste parandusele uus väljakutse
kojameeste parandusele uus väljakutse
minu põnev automobiil sai hakkama kojameeste lõhkumisega sellisest põnevast kohast nagu all pildil näha on. (punaste nooltega märgitud ühenduskohast on lahti tulnud). Ajutine parandamine on lihtsalt tagasi ühendamine, aga ta ei jää sinna enam kinni nii nagu peaks - tuleb lahti sõidu ajal.
Mis vahenditega seda kõige mõistlikum tagasi ühendada oleks ? või kui palju sellise asja parandamine kuskil teadjamate inimeste juures maksma võiks minna ? ning kust selliseid teadjamaid leida võiks ?
rzz
Mis vahenditega seda kõige mõistlikum tagasi ühendada oleks ? või kui palju sellise asja parandamine kuskil teadjamate inimeste juures maksma võiks minna ? ning kust selliseid teadjamaid leida võiks ?
rzz
I had a life once. Then I bought a BMW
Kui ma postitajast õigesti aru saan, siis tegu E34-ga. Minu viimane ringküsitlus samal teemal (u. kuu aja eest) näitas, et neid lihtsalt pole. Ja ma arvan, et osta saab komplektse hoovastiku, mitte ainult seda ühte võlli.Cardo kirjutas:osta romulast uus hoob , see ei maksa ju midagit hullu !
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ma arvan et ei ole. Sellel, mille lahti kiskusin, oli isegi mingid millimeetrid peale löödud, mis vastasid ühe õla (ei mäleta kas pikema või lühema pikkusele)
Teema algatajal lagunes ilmselt sama munakas, mis siin on paremal näha kui roosteussi poolt hästi ära näritud. Ja lõpetuseks on kogu krempel kokku pandud nii, et osade eraldamiseks (võlli ja munakate) vaja rauatööd teha - asi on mittelahtivõetav.
Teema algatajal lagunes ilmselt sama munakas, mis siin on paremal näha kui roosteussi poolt hästi ära näritud. Ja lõpetuseks on kogu krempel kokku pandud nii, et osade eraldamiseks (võlli ja munakate) vaja rauatööd teha - asi on mittelahtivõetav.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sul on õigus, juhul kui munakas on terve, siis varda mootori ja selle pildil oleva roostes munaka vahele saab tõesti eraldi varuosana. Hind näikse 5EUR-i olema. Kummist tolmukatted on veel eraldi koodiga.Tarvo kirjutas:Mina sain UM-st selle varda alla 100 eegu
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mul on ka probleem kojameestega. Probleem algas sellest, et juhipoolse kojamees hakkas varre ja kojamehe juurest vastu klaasi hõõruma(tundub, et paindub hoovastikust läbi). Hõõrus nii kojamees, kui ka kojamehe vars. Selle tagajärjel on klaas rikutud. Sai lahti kojamees koos varrega küljest ära võetud, siis kukkus ühenduskoht sinna alla ja selle tagajärjel tuli ka see munakas lahti. Siiamaani on munakas oma pesas püsinud( ca. 2 päeva) Praegu on ajutine lahendus, sai seibe vahele laotud, varre ja hoovastiku ühendus koha vahele ja ei hõõru klaasi. Tahaks remondi teha hoovastikule.
- MargusM
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
- Peamine sõiduk: E91 330d touring
- Asukoht: Tartu
Kuna selline teema juba olemas, siis äkki on kellelgi sama viga mis minu autol (525i 92.a)
Nimelt kõrvalistuja kojamehe hoob käib alumises asendis vastu kapoti äärt. Välise vaatluse ja näppimisega sai selgeks, et sellel võllil on lõtk, kuhu parem kojamees nuudile kinnitub. Jõuõlg on suur ja nii surubki tugev vedru hoova vastu kapotti, kuna vahe kapoti ja hoova vahel pole ka korras autol väga suur. Ajutise lahendusena tõstsin parempoolset hooba nuudi võrra ülespoole aga kui lõtk suuremaks läheb ei aita seegi.
Olen teisi E34. vaatand ja päris mitmel on sama viga. Kas keegi on endal sama asja korda teinud või tuleb tõesti terve hoovastik vahetada?
Nimelt kõrvalistuja kojamehe hoob käib alumises asendis vastu kapoti äärt. Välise vaatluse ja näppimisega sai selgeks, et sellel võllil on lõtk, kuhu parem kojamees nuudile kinnitub. Jõuõlg on suur ja nii surubki tugev vedru hoova vastu kapotti, kuna vahe kapoti ja hoova vahel pole ka korras autol väga suur. Ajutise lahendusena tõstsin parempoolset hooba nuudi võrra ülespoole aga kui lõtk suuremaks läheb ei aita seegi.
Olen teisi E34. vaatand ja päris mitmel on sama viga. Kas keegi on endal sama asja korda teinud või tuleb tõesti terve hoovastik vahetada?
Mnjaa, sai ka seda varianti kaalutud, et äkki on lihtsam kogu jama UM-ist ära osta ja mutt. Aga treiali töö peaks ikka odavam tulemaViljar_V kirjutas:...aga kas keegi äkki oskab üelda mis terve hoovasti maksab ?
Et siis ametlik hind on 124EUR+KM+UM
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- veenoridori
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12.10.2004 13:56 46
Re: kojameeste parandusele uus väljakutse
kust sellise pildi said, ma tahaks kellal pirni vahetada aga ei pääse lilgi aga arvan et abiks oleks pilt?rzz kirjutas:minu põnev automobiil sai hakkama kojameeste lõhkumisega sellisest põnevast kohast nagu all pildil näha on. (punaste nooltega märgitud ühenduskohast on lahti tulnud). Ajutine parandamine on lihtsalt tagasi ühendamine, aga ta ei jää sinna enam kinni nii nagu peaks - tuleb lahti sõidu ajal.
Mis vahenditega seda kõige mõistlikum tagasi ühendada oleks ? või kui palju sellise asja parandamine kuskil teadjamate inimeste juures maksma võiks minna ? ning kust selliseid teadjamaid leida võiks ?
rzz
- veenoridori
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12.10.2004 13:56 46
tänud!priitv8 kirjutas:http://www.realoem.com/
Mina olen selle veaga kokkupuutunud ja siis sai asi lahendatud nii:MargusM kirjutas:Kuna selline teema juba olemas, siis äkki on kellelgi sama viga mis minu autol (525i 92.a)
Nimelt kõrvalistuja kojamehe hoob käib alumises asendis vastu kapoti äärt. Välise vaatluse ja näppimisega sai selgeks, et sellel võllil on lõtk, kuhu parem kojamees nuudile kinnitub. Jõuõlg on suur ja nii surubki tugev vedru hoova vastu kapotti, kuna vahe kapoti ja hoova vahel pole ka korras autol väga suur. Ajutise lahendusena tõstsin parempoolset hooba nuudi võrra ülespoole aga kui lõtk suuremaks läheb ei aita seegi.
Olen teisi E34. vaatand ja päris mitmel on sama viga. Kas keegi on endal sama asja korda teinud või tuleb tõesti terve hoovastik vahetada?
Küll mitte bmw-l vaid mazdal aga pilte vaadates tundub asi üsna sarnane.
Tuleb asi lahti võtta ja auk kus sisse käib võll kuhu kinnitub kojamees üle puurida kuna see kindlasti ovaalseks kulunud.Siis tuleb võll üle kontrollida kui ka sellel on märgata kuskilt kulumist siis sai võllile peale keevitatud ja siis uuesti õigesse mõõtu treitud.Siis sai treitud kaks pronks puksi,mis sobiksid "korpusesse" ja puksi auk selline et võll üsna täpselt istuks auku kuid ikka liiguks vabalt(soovitav oleks puksit teha mingist tekstoliidi moodi materjalist mille nime ei tea,kuid meie tegime pronksist)siis määret vahele ja asi kokku tagasi ja asi mul naise auto küljes töötanud kenasti üle poole aasta ja asi nagu uus:)
jutt veits segane aga ehk saate aru,sest ma lihtsalt ei viitsiks pikemalt ja laiemalt seletada aga jah töö on teostatav!!!
tänud aktiivsetele postitajatele..
lahendasin asja selle liigendvarda välja vahetamisega. Ostsin UM'ist 92 eegu eest uue varda, viisin tegijate kätte, kes selle ära vahetasid ning probleem lahendatud. tööraha oli 150 eeksu seega kokku umbes 250 eeksu.
tähelepanek ! WestLand, kuhu kogemustest esimesena läksin ning nende alternatiive paranduse jaoks kuulasin, oli nõus mulle 500 eeguga liigendvadrast ja sellest poldist, kuhu peale ta kinnitub, augu läbi puurima ja poldiga kokku ühendama. seega konkreetne lõhkumine ja pornolahendus 2x kallimalt kui korralikult tehtes.
Eniveis /me leidis endale uue lemmik-remonditöökoja.
lahendasin asja selle liigendvarda välja vahetamisega. Ostsin UM'ist 92 eegu eest uue varda, viisin tegijate kätte, kes selle ära vahetasid ning probleem lahendatud. tööraha oli 150 eeksu seega kokku umbes 250 eeksu.
tähelepanek ! WestLand, kuhu kogemustest esimesena läksin ning nende alternatiive paranduse jaoks kuulasin, oli nõus mulle 500 eeguga liigendvadrast ja sellest poldist, kuhu peale ta kinnitub, augu läbi puurima ja poldiga kokku ühendama. seega konkreetne lõhkumine ja pornolahendus 2x kallimalt kui korralikult tehtes.
Eniveis /me leidis endale uue lemmik-remonditöökoja.
I had a life once. Then I bought a BMW
Nüüd asub seal Carsec http://www.hot.ee/carsec/
Käisin ka seal, pärsi hea mulje jättis....
Käisin ka seal, pärsi hea mulje jättis....