Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
teab keegi öelda, miks on bilsteini esiamortidel, all otsas mutter?Kas sealt saab õli juurde panna või lihtsalt tugevust regullida.Ja amordi püstik kus amort sees käib on poolenisti õli täis, rooste pärast või on amordist väjla tulnud?
Õli pannakse püstakusse sellepärast, et võngete summutamisel voolab amordi sees olev õli (või gaas) ühest silindrist teise. Sellega kaasnev soojusenergia viiakse püstaku sees oleva õli kaudu väliskeskkonda. See omakorda pikendab amordi eluiga.
Võib panna ka jahutusvedelikku, aga ta kaotab ajapikku korrosioonivastase toime.
Ikka pannakse. Ühest silindrist hakkab rõhu toimel õli või gaasi läbi avade teise silindrisse voolama, aine osakesed hakkavad omavahel hõõrduma ja eraldub soojus.
Kas me mitte erinevatest asjadest ei räägi? Gaasamordi padruni sees on tõesti ka õli. Ma sain algsest küsimusest nii aru, et kod. group leidis õli
sillapüstiku (1) ja amordipadruni (2) vahelt. Sinna ei kallata gaasamordi puhul õli. Vähemalt ei näe tehas seda ette.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!