1. leht 1-st

mm mõõdus kummid

Postitatud: 15.03.2003 17:10 26
Postitas Cardo
Mõned teadatuntud avalikud kohad kus neid liigub. Saue romula , Õismäel Harkujärve ääres angaarid Alkomarketi kõrval , Männikul Romula ja Valdeku tee vahel tõusuall on üks kummimüügikoht , Vesse tänaval ja siis on veel üks kahtlane vanakummi maaletooja kellel pool linna kummivahetusrõvedikke täis.

Postitatud: 15.03.2003 17:14 47
Postitas Cardo
Kusjuures müün ka mõned .näiteks võin maha müüa eksklusiivsed 415mm mõõdus rehvid koos velgedega hinnax 700.- 2 tükki . Üks rehv vääga hea teine hakkab taanduma(selle suve saab ilusti mööda saata ) sest papu peris lai. 500 sele läheb ilusti alla.

Postitatud: 16.03.2003 02:13 44
Postitas Tom
A ega sa ei tea umbes mis hinnajärku kasutatud 220/* r390 (voi midagi sarnast ja keldrisse kah ei lähe et täpselt järgi vaadata) pastla tükk jääb?

Ja kas need papud mis müüd on 415mm laiad? a tegelt loll nali :P Tegelt mis pillil need veljed originaalis all olid, tunduvad veits suured 5 seeria kohta.

Postitatud: 18.03.2003 21:59 00
Postitas Cardo
415 kummid läind , pakkuda veel 220 lai 390 mm mõõdus kumme koos veljega BBS 900.- 2tk. veljeeest saab 75.- emexis.

Postitatud: 18.03.2003 22:55 23
Postitas Tom
mis seisus need papud on?

Postitatud: 18.03.2003 23:51 54
Postitas Cardo
Heas ! Ja võib ka 4 tk saada tegelt.

Postitatud: 18.03.2003 23:57 59
Postitas Tom
Oleneb palju sa 4 eest tahad. Miuke see BBS velg on? Mul endale on bemmi orig veljed e siis keskel suur ring ja väiksed kodarad äärtes.

Praegu pappi kah kuidagi kitsalt ja **** kindlustus tuleb veel see nädal teha :Madis K:

Postitatud: 19.03.2003 00:04 10
Postitas Cardo
Ok kumm on selline nagu ikka saksast tulnud mm kummid on. Kui sõidad ilusti saad julgelt 2 suve sõita kui igas kurvis pastel ringi käib siis saad selle suve sõita :). Muideks olen näinud esiveolisel VW Caddyl sellist verki et üks mees sõitis tutikad talvekummid talvega esisillas jumala slikiks ja tagumised olid nagu uued. Nii et sõidustiil loeb kummi kohapealt vääga palju . :)

Postitatud: 19.03.2003 00:20 08
Postitas Tom
Panid praegu küll hullu romaani maha aga ikke ei mainind kui palju pappi sa tahad 4 kummi eest ja miuke velg välja näeb.

pilte

Postitatud: 19.03.2003 00:36 51
Postitas Cardo
vanem mudel veljest: http://www.bmwpartx.com/wheels_rims/bmw ... -1899.html Kummide mõõdud : http://www.coker.com/vincar/michtrx.html
sattusin huvitava lehepeale ehk keegi tõlgib :) http://www3.justnet.ne.jp/~ichiki/bbs/bbs20000603.html
BBS on samasugse disainiga nagu Aare müüb 7x15 velge

Postitatud: 19.03.2003 00:50 28
Postitas Tom
http://world.altavista.com/ saad jaapani keele inglis-saksa voi hiina keelde tõlkida (veits vigane on aga aru saab kui vaja)

RÄÄGI NELJA PAPU HINNAST!!!

a ja niuksed veljed mul on. (siuksed nagu pilt on) mis värvi need BBSid on ja kas on kergeMadis K või raskeMadis K kui orig velg?

Postitatud: 19.03.2003 11:01 22
Postitas Cardo
Paari hind sama 4 tk 1800.- ja tingimisele ei kuulu.

Postitatud: 19.03.2003 16:14 41
Postitas Tom
Aiaiai miks tingida ei lase? Mul suike kahtlane tunne et sa lihtsalt "vahendad" kusagilt romulast neid :P

Huvi oleks veits suurem kui saaks 2x 220 ja 2x 240 kuna taga ots e28 liiga kerge ja viskab kui laiemat paput pole.

Postitatud: 19.03.2003 21:35 57
Postitas Cardo
Kui kelder on vahenduspaik siis küll :) kui ei usu küsi Joeli käest sest tema ka mõnda neist nägi :)

Postitatud: 19.03.2003 22:12 00
Postitas Tom
Aga siiski kas korralike 240 laiu pole mis sobiks 390 veljele või 415 veljele kui veljed kaasas ja kui juba 415 äkki siis leaidub 280 laiu papusi?

Ok see oli veidike segane üldiselt kui viitsid pane kirja mis papusi sul keldris vedeleb.

Ja see vahendus jutt oli pool naljana õeldud kuna sa ei lase tingida :P

Postitatud: 31.03.2005 16:18 13
Postitas epic_metal
No kust ma saan suveks 4 rehvi mõõduga 390mm ?

Postitatud: 31.03.2005 18:38 49
Postitas priitv8
epic_metal kirjutas:No kust ma saan suveks 4 rehvi mõõduga 390mm ?
Näiteks http://www.veakor.ee pakkus mulle soodushinnaga (kuna nad on Dunlopi suurpaigaldajad) SP Sport 2000 230/55ZR390-id väga soodsalt - 2307.-/tk. (koos käibekaga)
Siin on küll WinterSport-id aga paistab, et on hinnakirjas sees:
http://www.veakor.ee/dunlop_p.html
230/55R39 95 H WINTER SPORT M3 1863 2198

Postitatud: 31.03.2005 20:57 06
Postitas Cardo
mul mõned slikid 390 garaazis veel on , hinnaks 25.- tk kummikihti veel on , aga mustrit tuleb tunnetega aimata , riie väljas ei ole :) , millegipärast ei ole viicinud ära visata.

Postitatud: 01.04.2005 09:28 43
Postitas Arvo
Cardo kirjutas:mul mõned slikid 390 garaazis veel on , hinnaks 25.- tk kummikihti veel on , aga mustrit tuleb tunnetega aimata , riie väljas ei ole :) , millegipärast ei ole viicinud ära visata.
Kunagi kui kah millimeetritega sai sõidetud väideti mulle ühes kummitöökojas, et sildedaks sõidetud mm rehvile annab veel väga edukalt uue mustri sisse lõigata, kummikihti pidi rohkem olema. Lõikamine maksis 100.- rehv kui õieti mäletan. Üks tingimus oli, et originaalmuster peab veel aimatav olema.

Postitatud: 01.04.2005 17:28 18
Postitas Aare
Vaadake natuke ringi, Kummimehes on pragu mm mõõdus Avonite soodukas

200/60 390 tuliuued Avoni kummid miskit 1900 kr kumm
http://www.kummimees.ee/?op=body&id=65

Neid vanu juustusid osta on enesepetmine ja liiklusohutusega mängimine -müügil olevad on esiteks viimase vindini kulunud ja tavaliselt oma 15 a vanad - niiet nende pidamine on olematu.

Need avonid võiks huvi pakkuda nt tõsisemale restoprojekti omanikule - need, kes 200 kr vanu ostavad, neid nagunii ei osta.

Aga asja saab odavamalt, kasvõi sealt (nende tavahind oli 3800).

Postitatud: 02.04.2005 00:41 31
Postitas raul
Mis trikk nende mm mõõdus velgedega oli - rehvi ääred olid kõvemad ja kannatas sõita tühja rehviga? Mingil sarnasel põhjusel need välja töötati, aga täpselt ei mäleta...

Postitatud: 02.04.2005 09:26 59
Postitas Aare
Küljed olid jäigemad ja tihendusrant väidetavalt teistsugune - selle efekt pidi olema 50 kõrgusega rehvi külgsuunaline jäikus komineerituna 70 kõrguse pehmusega.

Neid kasutati igasugu performance pakettides ja mitte ainult bmw poolt- näiteks oli ühe handling-package koosseisus 390 rehvid ka 80ndate algul Ford Mustangil.

Postitatud: 02.04.2005 11:19 19
Postitas priitv8
Minu TD390 rehvid olid igal juhul ikka RFT (RunFlat Tyre) eelkäijad. Ehk siis eesmärk oli võimaldada tühja rehviga sõita hoolduskohani.

Postitatud: 02.04.2005 14:26 08
Postitas epic_metal
On siis kellelgi vedelemas mõni jooks ? See teema peaks küll mujal olema aga...

Postitatud: 02.04.2005 17:43 37
Postitas Aare
priitv8 kirjutas:Minu TD390 rehvid olid igal juhul ikka RFT (RunFlat Tyre) eelkäijad. Ehk siis eesmärk oli võimaldada tühja rehviga sõita hoolduskohani.
Nende konkreetsete kohta ei tea, aga kas need on millimeetermõõdus ikka :|

Millimeetermõõdus kummi leiutas Michelin (mudel TRX) 1975

The first “low profile” tyre
The invention of the TRX by MICHELIN in 1975 permitted a more even distribution of tension in the whole tyre casing, which is where the name of TR standing for Tension Répartie (“distributed tension”) comes from. The TRX won renown in Formula 1 racing with Renault and Prost and in the world rally championship on the Audi Quattro, 205 Turbo 16 and R5 Turbo.
Printable version

Send to a friend

The result of extensive research…
For the first time, the tyre and its rim complemented one another perfectly, working as a single unit. The rim underwent a fundamental transformation, the essential characteristic of which was a flatter, lower flange. This new design of the rim and tyre bead resulted in a gradual curvature of the casing, without the “S” shaped flexing inherent in traditional designs.

…for real directional control
Thanks to this innovative construction, the TRX tyre offers better directional stability and makes a great contribution to the active safety of the vehicle, thanks to its exceptional handling close to the limit, especially when cornering.
- remarkable grip thanks to the ideal distribution of pressure in the contact patch.
- excellent comfort due to the increased useful flexing zone
- New look to the tyre/wheel assembly and the heavily sculpted tread pattern.



The Era of Car Safety.
The 70’s saw the dawn of increased awareness of the importance of vehicle safety. In many countries it became compulsory to wear seat belts and speed limits were introduced on main roads and motorways.
For the tyre, this led to improvements in grip, more precise steering, increased stability and better levels of comfort, thus avoiding excessive driver fatigue on long journeys.

This decade witnessed the advent of high performance vehicles capable of covering hundreds of miles in one go, with exceptional levels of safety and comfort, such as the BMW 7 series (1977), 5 and 3 series which followed the same trend, CX 2400 GTI (1977), 604 (1975), R30…
Sports cars also benefited from this progress. Examples were the Ferrari 308 GTS and GTB (1977) and 512 BB (1976), Alpine A310 V6 (1976), Renault 5 Turbo (1979), M 635 (1984), 205 Turbo16 (1985)…

All these cars (and many others) had the Michelin TRX fitted as original equipment, and still can today, with a tyre true to that era, but manufactured using today’s techniques and materials.


Põhimõte on teistsuguses sidewalli ehituses ja runflat kummidega on juhuslikult niipalju ühist, et külgsein on kõva. Kindlasti pole see taotluslik sarnasus, vaid põhjuseid tuleb otsida võidusõidust. Tollal oli see kõige madalama profiiliga rehv tänavaautole. Hiljem muidugi õpiti ka tavarehve samahäid tegema, aga see oli siiski juba 10 aastat hiljem.

Mul oli esimese auto all ka selline jooks, millele sai siis neid poolkulunud kapsaid taga otsitud mööda kummitöökodasid. Niipalju ma mäletan, et samamõõduliste tollveljega rehvidega võrredes oli sõites tunne, et sõidad 17-tolliste ratastega (põrutab rohkem, kurvis ei paindu, pöördel hakkab äkki libisema), kuigi nad mõõdu poolest olid 195/60 R15 ja 205/60 R15 vahepeal. Pärast sai ostetud 15 veljed ja pandud 205/60 R15 Fulda kummid, hmmm, nagi pooltühjade kummidega sõidad.

http://www.michelin-passion.com/passion ... 43&lang=EN

Postitatud: 02.04.2005 18:43 04
Postitas priitv8
Aare kirjutas:Nende konkreetsete kohta ei tea, aga kas need on millimeetermõõdus ikka :|
On.
Pilt
Pilt
Aare kirjutas:Millimeetermõõdus kummi leiutas Michelin (mudel TRX) 1975
Tegelikult leiutas ta TRX kontseptsiooni ja et keegi neid H2 veljele ei üritaks peale tõmmata, siis tehti erinevas mõõdustikus.
Päris naljakas oli kohe vaadata, kuda kummimehed oma tavalisi võtteid kasutades proovisid mu TD rehvi maha saada. See pink velje serva juurest pressides ei vajutanud rehvi äärt oma soonest välja! Ma küll püüdsin rääkida, et need ei ole tavalised, alles siis kui töökoja meister tuli ja sama kinnitas, otsustasid nad teist moodi proovida.
Niipalju kui igalt poolt lugeda on, saavad need TRX rehvid küll ainult sõimata (kõva segu jne.), aga ilmselt on see lihtsalt kontekstis tänaste rehvide tasemega. Dunlopi SP Sport 2000 on vist ainus arvestatav rehv, mis nii tolli- kui mm-mõõdulisena saada on. Kuigi jänkide meelest "meie botased kuluvad": http://www.1010tires.com/tirereviews/Du ... views.html