1 silinder ei tÃļÃļta (säde puudub). E34, 525i
1 silinder ei tÃļÃļta (säde puudub). E34, 525i
Tegu siis 525i'ga, E34, 141KW, 1990 aasta. Mure siis järgmine, nimelt ei tÃļÃļta autol 4 silinder, sädet ei ole. Ãlejäänud 5 silindrit tÃļÃļtavad ilusti. Peale pikka uurimist selgus, et viga on noolega näidatud juhtmes(kÃŧÃŧnal ok, sissepritse ok, "sädemetekitaja" ok ). Arvatavasti ei anna juhe toidet. Kas keegi oskab Ãļelda kust antud juhe saab toite?? Mis seade BMW'l Ãŧldse jagab sädet, kuskil peaks ju olema mingi nn. jagaja mis jagab igale silindrile Ãĩigel hetkel sädet. Ãkki oskate soovitada, et mis asju kontrollida ja mida vaadata, vÃĩi oskate soovitada mÃĩnda spetsialisti?
Ette tänades....
Ette tänades....
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Siin on jah tegemist staatilise sÃŧÃŧtejaotusega. Sellest M50-st alates hakkasidki tegelikult bemmi mootoritelt sÃŧÃŧtejagajad kaduma.
Ja nagu näed, on igal silindril oma sÃŧÃŧtepool. Ãnneks (vÃĩib-olla ka Ãĩnnetuseks, kui need juba vahetatud on) on Sul seal Bremi poolid. Ka Boschi omadega pole probleeme. Jamasid oli M50-tele algusaastatel paigaldatud Mayer&Christi poolidega (tundemärk: kiri ZÃNDSPULE sellel kohal, kus Sul Bremi seisab). Need olid tÃĩesti sellised, mis vÃĩisid ka mootori aju lÃĩputransid maha pÃĩletada.
Aga enne kui hakata kohe aju kahtlustama, kontrolliks ma ikka Ãŧle kogu kaabelduse. Sest nendes juhtmetes ja pistikutes on madalpinge (12V).
Abx vÃĩib olla see skeem:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Erilise hoolega vaata pilti 1210.10-03. See käib kÃŧll MS40 aju (Siemens) kohta, Sul vÃĩib seal ka Motronic DME 3.1 (Bosch olla). Aga sÃŧÃŧtepooli pistiku paigutus jääb samaks. Aju annab läbi oma lÃĩputransi (millel on ka lÃŧhise ja Ãŧlekoormuskaitse sisse ehitet) massi. Kontrolli, kas 3 otsale tuleb +12V ja kas 2 ots saab massi. Seejärel kas juhe 1 otsa ja aju väljundi vahel on ikka terve. KÃĩige tÃĩenaolisemad kohad on ikka otse pistikud ja Ãŧhenduskohad. VÃĩta see kummilutt maha ja vaata sinna kaablikarpi sisse.
Ja lÃĩpuks, sel mootoril (kui on Boschi aju) on ka sÃŧÃŧte sekundaar(kÃĩrgepinge)ahela kontroll. Kui sÃŧÃŧdet anti aga säde jäi ära, siis pannakse ajus pÃŧsti veakood ja vastav silinder lÃŧlitatakse välja. Seda saaks teada diagnostikas.
Ja nagu näed, on igal silindril oma sÃŧÃŧtepool. Ãnneks (vÃĩib-olla ka Ãĩnnetuseks, kui need juba vahetatud on) on Sul seal Bremi poolid. Ka Boschi omadega pole probleeme. Jamasid oli M50-tele algusaastatel paigaldatud Mayer&Christi poolidega (tundemärk: kiri ZÃNDSPULE sellel kohal, kus Sul Bremi seisab). Need olid tÃĩesti sellised, mis vÃĩisid ka mootori aju lÃĩputransid maha pÃĩletada.
Aga enne kui hakata kohe aju kahtlustama, kontrolliks ma ikka Ãŧle kogu kaabelduse. Sest nendes juhtmetes ja pistikutes on madalpinge (12V).
Abx vÃĩib olla see skeem:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Erilise hoolega vaata pilti 1210.10-03. See käib kÃŧll MS40 aju (Siemens) kohta, Sul vÃĩib seal ka Motronic DME 3.1 (Bosch olla). Aga sÃŧÃŧtepooli pistiku paigutus jääb samaks. Aju annab läbi oma lÃĩputransi (millel on ka lÃŧhise ja Ãŧlekoormuskaitse sisse ehitet) massi. Kontrolli, kas 3 otsale tuleb +12V ja kas 2 ots saab massi. Seejärel kas juhe 1 otsa ja aju väljundi vahel on ikka terve. KÃĩige tÃĩenaolisemad kohad on ikka otse pistikud ja Ãŧhenduskohad. VÃĩta see kummilutt maha ja vaata sinna kaablikarpi sisse.
Ja lÃĩpuks, sel mootoril (kui on Boschi aju) on ka sÃŧÃŧte sekundaar(kÃĩrgepinge)ahela kontroll. Kui sÃŧÃŧdet anti aga säde jäi ära, siis pannakse ajus pÃŧsti veakood ja vastav silinder lÃŧlitatakse välja. Seda saaks teada diagnostikas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Jah see on ilusti terve. Sai kÃĩrvalsilindritel proovitud, tÃļÃļtas laitmatult, säde oli hea. Aga kus tal seal kapoti all need transistorid asuvad?? Samas see pistik (priitv8 joonisel nr 7) seal on 3 otsa, et mis igas juhtme otsas nagu olema peab , millises 12v, milline massis, milline annab mingit impulssi??
ÃhesÃĩnaga Ãļeldes minu pildil punase noolega näidatud juhe ei anna sÃŧÃŧtepoolile vajalikku "asja", et tekiks säde..
ÃhesÃĩnaga Ãļeldes minu pildil punase noolega näidatud juhe ei anna sÃŧÃŧtepoolile vajalikku "asja", et tekiks säde..
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Transid on aju ploki sees. See asub kÃĩrvalistujapoolses mustas kastis. Aga ma ei läheks seda enne torkima Ãŧldse, kui kaablid-pistikud Ãŧle kontrollitud. Kui mu kirja uuesti tähelepanelikult läbi loed ja veel soovitatud skeemi ka natuke uurid, siis saad kindlasti aru, kuidas need kolm otsa seal pistikus Ãŧhendatud on.Simsa525 kirjutas:Jah see on ilusti terve. Sai kÃĩrvalsilindritel proovitud, tÃļÃļtas laitmatult, säde oli hea. Aga kus tal seal kapoti all need transistorid asuvad?? Samas see pistik (priitv8 joonisel nr 7) seal on 3 otsa, et mis igas juhtme otsas nagu olema peab , millises 12v, milline massis, milline annab mingit impulssi??
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Mind tõsiselt huvitaks, misasja ta Sulle siis müüs ka selle raha eest? Ma olen saksa foorumitest vähemalt lugenud, et seal on meestel tõsiselt tegemist olnud, et seda asja osta! Vähemalt Boschi aju puhul on ka sel transil (nimetame siis teda nii, olgugi et selle 3-jalgse korpuse sees on tegelikult Darlingtoni transistor ja zener diood) peal ainult Boschi markeering ja tevalost ega oomipoest selle analoogi niisama lihtsalt ei leia.Simsa525 kirjutas:Tänud kõigile aitajatele. Niisiis said muretsetud ka uus transistor, Kostiveres üks vanem mees müüb neid 120.- tk. Eks siis nädalalõpus läheb natukene mehaaniku ja elektrooniku mängimiseks
Sisult siis midagi sellist: http://www.nteinc.com/specs/2300to2399/pdf/nte2332.pdf
Igatahes oleks hea teada, et sellise raha eest mingi asendus olemas on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sai alguses käidus Speedsteris. Nemad rääkisid, et neid transistoreid väga raske saada, et kuskil pole, samas aga laususid, et kui ühel Kostivere mehel veel on neid bmw süütetransistoreid, siis ole õnnega koos, ega sis midagi muud ei olnudki kui helistasina ja laususti ainult, et tule järgi.
Pildike transistorist
Elame näeme, mis sündima hakkab...
Pildike transistorist
Elame näeme, mis sündima hakkab...
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
priitv8 kirjutas:Mind tõsiselt huvitaks, misasja ta Sulle siis müüs ka selle raha eest? Ma olen saksa foorumitest vähemalt lugenud, et seal on meestel tõsiselt tegemist olnud, et seda asja osta! Vähemalt Boschi aju puhul on ka sel transil (nimetame siis teda nii, olgugi et selle 3-jalgse korpuse sees on tegelikult Darlingtoni transistor ja zener diood) peal ainult Boschi markeering ja tevalost ega oomipoest selle analoogi niisama lihtsalt ei leia.Simsa525 kirjutas:Tänud kõigile aitajatele. Niisiis said muretsetud ka uus transistor, Kostiveres üks vanem mees müüb neid 120.- tk. Eks siis nädalalõpus läheb natukene mehaaniku ja elektrooniku mängimiseks
Sisult siis midagi sellist: http://www.nteinc.com/specs/2300to2399/pdf/nte2332.pdf
Igatahes oleks hea teada, et sellise raha eest mingi asendus olemas on.
Mhhh millist saksa foorumit sa mõtled??
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Viimati oli siin teemaks:Simsa525 kirjutas:Mhhh millist saksa foorumit sa mõtled??
http://forum.e34.de/thread.php?threadid=11127&sid=
Kutt maalis isegi pildi (kas Sul on sarnane?):
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!