1. leht 1-st

Vasakule keerates parema tagaratta juures kolin

Postitatud: 14.05.2008 19:33 16
Postitas rynno300
Nii, nimelt juhtus nüüd selline asi, et vasakule keerates natukene konarlikumal teel sõites tuleb parema tagaratta juurest hirmus kolin/ragin. Selline tunne oleks nagu midagi oleks lahti ja peksab vastu keret. Otse sõites ei ole nagu suurt midagi ja samuti puudub see ka paremale keerates. Tõsteti auto ka ülesse, aga seal tundus kõik omalkohal olevat. Eile lendas ka käsipidur laiali nii, et vahepeal hakkab vasaku ratta juurest natuke kahisema ja vahest võtab käsipidur kohe alt, samas nagu üldse mitte, aga arvan, et see ei puutu asjasse. On kellelgi aimu, mis võib seal vastu keret nii peksta?

Autoks E36 2,5L 10/92a.

Postitatud: 14.05.2008 20:47 53
Postitas MartenL
Minu autol asub sealkohas pagassis tungraud...

Postitatud: 14.05.2008 20:55 53
Postitas eero
Poolassi liigend läbi.

Postitatud: 14.05.2008 22:30 46
Postitas rynno300
eero kirjutas:Poolassi liigend läbi.
Kas äkki oskaksid näidata, milline detail http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... 7444&hg=33 siit?
MartenL kirjutas:Minu autol asub sealkohas pagassis tungraud...
Kahjuks mitte.

Postitatud: 14.05.2008 23:17 43
Postitas eero
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=25
Nr. 1

Klobiseb liigend. Sisemine või välimine. Ma ei oska öelda kumb rohkem töötab e. kumb sagedamini nurga all on.

Otse sõites see liigend ei tööta. Eriti. Aga kui kurvis auto kaldub, siis läheb liigend mingi x nurga alla ja kuulid hakkavad ragisema läbi korpusesse kulunud soonte. Kostab kloppiv heli. Seda kiirem mida kiiremini auto liigub.
Kusjuures klobinat ei pruugi olla kui pöörata gaas maas, aga on siis kui vedu taga.

Üks võimalus. Kui vastab ülalkirjeldatud tunnustele, siis üsna tõenäoline.

Kahjuks ei müüda bemmile neid liigendeid eraldi vaid ainult komplektset võlli. Võib-olla mõni b-osa tootja pakub. Aga reaalsem lahendus on paigaldada sõitnud veovõll.

Postitatud: 15.05.2008 07:54 53
Postitas rynno300
Tänud Eero, Proovin täna ka vabakäigul veeremist ja eks siis näha ole.

Postitatud: 15.05.2008 11:27 56
Postitas Andrez
eero kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=25
Nr. 1

Klobiseb liigend. Sisemine või välimine. Ma ei oska öelda kumb rohkem töötab e. kumb sagedamini nurga all on.

Otse sõites see liigend ei tööta. Eriti. Aga kui kurvis auto kaldub, siis läheb liigend mingi x nurga alla ja kuulid hakkavad ragisema läbi korpusesse kulunud soonte. Kostab kloppiv heli. Seda kiirem mida kiiremini auto liigub.
Kusjuures klobinat ei pruugi olla kui pöörata gaas maas, aga on siis kui vedu taga.

Üks võimalus. Kui vastab ülalkirjeldatud tunnustele, siis üsna tõenäoline.

Kahjuks ei müüda bemmile neid liigendeid eraldi vaid ainult komplektset võlli. Võib-olla mõni b-osa tootja pakub. Aga reaalsem lahendus on paigaldada sõitnud veovõll.
Tagaveolisel ei keera ju tagumised rattad kuhugile kui sild ok on :roll: Ainus liikumine peaks üles-alla suunaline olema ja seda siis tänu vedrustusele. Või olen ma millegist väga valesti aru saanud.

Postitatud: 15.05.2008 18:45 54
Postitas eero
Kõik õige. Sellepärast ongi hääl siis ainult kui auto kurvis viltu vajub ja veovõll suurema nurga all ratta või difri suhtes vms.

Postitatud: 15.05.2008 21:38 07
Postitas rynno300
Vabakäigul veeremine ei aitanud. :(

Postitatud: 16.05.2008 11:38 14
Postitas eero
Nojah. Aga ikkagi kahtlustan mina seda sama.
Mis see veel siis oleks?

Postitatud: 16.05.2008 16:48 47
Postitas rynno300
eero kirjutas:Nojah. Aga ikkagi kahtlustan mina seda sama.
Mis see veel siis oleks?
Selge, nädalavahetusel läheb ühe teise firma juurde vaatlusele, mainin siis ka selle ära.

Postitatud: 21.05.2008 19:16 07
Postitas rynno300
Kui poolteljed nö. kulunud siis peaks ka lõtk neil sees olema? Kui suur see lõtk olla võib? Ja ega pikkilõtku neil vist mõõta ei saa, sest asi nuutide otsas?

Mainiks veel ära ka, et õrnemat kolinat on kuulda ka otse suuremast konarusest üle sõites. Ja vasakule keerates ei pea hoog olema üldse suur, max. 20km/h et tuleks see kole kolin juba (tehes nt. punase tule alt vasakpööret peatänavale, kus on rööpad sees).

Postitatud: 31.05.2008 12:42 53
Postitas rynno300
Nii, vahepeal sai käidud UM-s ja nemadki ei leidnud midagi :( . Pooltelg ise lõtkuga ei ole, õõtsapuksid OK, vedrud ja amordid terved. Sillakinnitused terved. Mis **** jant see on? :? Igatahes lihtsam panna "uus" õõts koos laagrite jms. ma arvan?

Postitatud: 31.05.2008 13:38 43
Postitas OnYks
Mul oli ka kolin taga, täpselt sama asi, kui augud siis nagu midagi peksaks vastu keret. Vahetasin õõtsapuksid ära ja kadus.

Postitatud: 31.05.2008 15:15 28
Postitas rynno300
OnYks kirjutas:Mul oli ka kolin taga, täpselt sama asi, kui augud siis nagu midagi peksaks vastu keret. Vahetasin õõtsapuksid ära ja kadus.
Tegelt ma nagu ise ka ei näe muud võimalust, kui õõtsapuksid või sillakinnitused, sest hääl on tõesti selline et vastu keret käib midagi ja miski muu ju kere küljes pole.

Postitatud: 03.08.2008 18:13 47
Postitas rynno300
heh, sain ka mina nüüd lõpuks sellele asjale lahenduse. :)
Kolin tuli siis summutist, mis käis vastu tagavararatta kohta. Summuti ise tegelikult ei käinudki, aga klamber käis, mis tripi hoiab. Kusjuures kõige halvem oligi asja juures, et seda sai esimese asjana kontrollitud, aga käega ei jõudnud nii palju summutit lükata, et vastu käiks. :D

Postitatud: 04.08.2008 12:22 31
Postitas IvoMei
Teema jätkuks..mul suht sarnane mure ainult et paremale pöörates käib mingi lagin kuskilt põhja alt ja lagin on sõltuvuses kiirusest mida suurem on kiirus seda tihedam lagin on..piduriketta kaitseplekid sai üle vaadatud juba. on kellelgi ideid ?? Sumpat pole kontrollinud,et kas see käib kuskile vastu..igaljuhul see plekk mis sumpapeal on,on küll ühe toru küljest lahti.