Uus aku tühjeneb pidevalt

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Uus aku tühjeneb pidevalt

Postitus Postitas andreo »

autol (86a 735) siis jälle mingi viga külge tulnud.
Asi siis selline ,et autol uus aku peal ja tõmbab aku ühe ööga tühjaks ,vahest küll seisab mitu päeva(isegi nädala) täis ,aga siis jälle ühe ööga tühi.

Tahaks teada et mis moodi täpsemalt seda voolu tarbimist mõõta ,ja kas sellise vidinaga on see toiming võimalik .
Pilt


niipalju tean siis auto voolu jamast ,et mõõk tahab vagetust (soendus töötab koguaeg)
olen veel proovinud signa maha ja uksed lukust lahti jätta aga vahet pole.

Äkki keegi oskab midagi vastata.

TNX.
kurvii
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 16.09.2005 15:09 02
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kurvii »

Sama jama endal.lasen makil pooltundi mängida ja pauhh,aku tühi.Vahet pole kas makk,sisevalgustus või pagasniku valgustus,igal juhul tõmbab aku tühjaks,olen juba kolm korda kapitaalselt täis laadind ja tolku ei midagi.Äkki on mingi koht kust kandist viga otsima hakata?
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

kurvii kirjutas:Sama jama endal.lasen makil pooltundi mängida ja pauhh,aku tühi.Vahet pole kas makk,sisevalgustus või pagasniku valgustus,igal juhul tõmbab aku tühjaks,olen juba kolm korda kapitaalselt täis laadind ja tolku ei midagi.Äkki on mingi koht kust kandist viga otsima hakata?
Sellisel juhul julgeksin arvata, et aku on juba väsinud ja oma mahtuvuse kaotanud. Ehk lased kusagil akukeskuses asja ära mõõta?
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT
patrik
Huviline
Postitusi: 4594
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: Mingi voolu kala (aku tühjenemine)??

Postitus Postitas patrik »

andreo kirjutas:autol (86a 735) siis jälle mingi viga külge tulnud.
Asi siis selline ,et autol uus aku peal ja tõmbab aku ühe ööga tühjaks ,vahest küll seisab mitu päeva(isegi nädala) täis ,aga siis jälle ühe ööga tühi.

Tahaks teada et mis moodi täpsemalt seda voolu tarbimist mõõta ,ja kas sellise vidinaga on see toiming võimalik .
Pilt


niipalju tean siis auto voolu jamast ,et mõõk tahab vagetust (soendus töötab koguaeg)
olen veel proovinud signa maha ja uksed lukust lahti jätta aga vahet pole.

Äkki keegi oskab midagi vastata.

TNX.
pilt on nii udune et ei ole võimalik aru saada kus on amprid.
üldiselt kui ei oska voolu mõõta siis viga ei leia
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas andreo »

amprid muidu paremal pool
A 200
2000
20m
200m
nii seal aparaadi peal on.
Tahaks ikkagi teada kuidas mõõta voolutarbismist,et milliste numbrite peale seier keeratta ja kuhu vahele see tester siis täpsemalt ühendada.


Ega ma tegelikult ei olegi nii äpu,aga elektri kohapealt võiks targem olla. :oops: :lol:
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas andreo »

Ma ei olegi nii loll kui välja paistab :lol:
Niisiis nuputasin välja kuidas mõõta voolu tarbimist.
Tarbimine oli 0,17 amprit ,kas on norm.või palju ja kui võtsin välja ühe kaitsme siis langes 0,03 peale. Kaitse ise siis,Zentralverriegelung Fahrertür või Elektronische Heizungsregelung.Täpselt ei tea .Nüüd siis uus KÜSIMUS ,mida need sõnad tähendavad.

Maki vool oli ka võetud aku pealt ja sealt ka siis maha laadimine 0,26A.
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

andreo kirjutas:Kaitse ise siis,Zentralverriegelung Fahrertür või Elektronische Heizungsregelung.Täpselt ei tea .Nüüd siis uus KÜSIMUS ,mida need sõnad tähendavad.
kesklukk, juhiuks
elektrooniline soojendusregulaator

umbes nii ;)
E30 318i ´83 -> E34 520i ´93 -> E39 525i ´01 -> E60 523i ´05 -> F10 528i ´12 -> G30 530d XDrive -> G02 xDrive20d /M
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas andreo »

TNX.
Viimati muutis andreo, 03.05.2008 17:01 53, muudetud 1 kord kokku.
kurvii
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 16.09.2005 15:09 02
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kurvii »

Andrez kirjutas:
kurvii kirjutas:Sama jama endal.lasen makil pooltundi mängida ja pauhh,aku tühi.Vahet pole kas makk,sisevalgustus või pagasniku valgustus,igal juhul tõmbab aku tühjaks,olen juba kolm korda kapitaalselt täis laadind ja tolku ei midagi.Äkki on mingi koht kust kandist viga otsima hakata?
Sellisel juhul julgeksin arvata, et aku on juba väsinud ja oma mahtuvuse kaotanud. Ehk lased kusagil akukeskuses asja ära mõõta?
Aku mahtuvus hea(mõõdetud) ja laadimisi on tehtud profikaga mis näitab nii laetavust kui ka täituvust.Keegi õpetas ampermeetriga ja genekat kontrollida. aga kuidqs see käib ja mis numbreid see näitama peab?
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas andreo »

kurvii kirjutas:
Andrez kirjutas:
kurvii kirjutas:Sama jama endal.lasen makil pooltundi mängida ja pauhh,aku tühi.Vahet pole kas makk,sisevalgustus või pagasniku valgustus,igal juhul tõmbab aku tühjaks,olen juba kolm korda kapitaalselt täis laadind ja tolku ei midagi.Äkki on mingi koht kust kandist viga otsima hakata?
Sellisel juhul julgeksin arvata, et aku on juba väsinud ja oma mahtuvuse kaotanud. Ehk lased kusagil akukeskuses asja ära mõõta?
Aku mahtuvus hea(mõõdetud) ja laadimisi on tehtud profikaga mis näitab nii laetavust kui ka täituvust.Keegi õpetas ampermeetriga ja genekat kontrollida. aga kuidqs see käib ja mis numbreid see näitama peab?
aku pealt saad ka ju laadimist mõõta kui auto käib ja nr. täpselt ei tea aga 13-14volti peab ikka näitama.
kurvii
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 16.09.2005 15:09 02
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kurvii »

midagi sinna kanti näitas jah,st seal sai ära märgitud mitu milliamprit aku mahutab ja mitme voldine to on ja siis hakkas laadima,ja peale laadimise lõppu näitas et battery full!!!! aga kuidas selle ampermeetriga see mõõtmine käib?
Kasutaja avatar
andreo
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas andreo »

aga kuidas selle ampermeetriga see mõõtmine käib?

siit peaks põhi tõe teada saama.
http://www.dcc.ttu.ee/Martin/elektrooni ... 6petus.htm
Urmet_N
Huviline
Postitusi: 894
Liitunud: 28.01.2008 17:53 22
Asukoht: Viljandi/

tere

Postitus Postitas Urmet_N »

mull oli ka selline probleem et aku tühjaks ööga selline soovitus et aku (-)klemmile aseta takistuse vidin ja hakka kaitsmeid välja tõstma kui tarbimine nullis või väiksem siis vaata mille kaitse on ja viga leitud mina leidsin enda E36 93.a. sedaan vea üles
wwwoos
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 01.06.2006 14:59 30

Postitus Postitas wwwoos »

Tere,

ma olen nii aru saanud, et seisval autol aku klemmpinge, mitte vähem kui 12,4V. Ja laadimine 13,8V kuni 14,4V, peaks sinna vahele jääma. Laadimist mõõdetakse aku klemmidelt lähitulede põlemisel 2000 pöörde juures.
Parandage, kui vale on.
Tänud.
kurvii
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 16.09.2005 15:09 02
Asukoht: tallinn

Re: tere

Postitus Postitas kurvii »

john185 kirjutas:mull oli ka selline probleem et aku tühjaks ööga selline soovitus et aku (-)klemmile aseta takistuse vidin ja hakka kaitsmeid välja tõstma kui tarbimine nullis või väiksem siis vaata mille kaitse on ja viga leitud mina leidsin enda E36 93.a. sedaan vea üles
mida sa selle takistuse all mõtled(vidin)
Vasta