2.5td õhutamine
Postitatud: 25.01.2008 17:55 54
Autoks pole küll BMW, vaid Range Rover, kuid mootor on BMW 2.5td, seega peaks süsteem sama olema. Ja mureks see, et ei saa kuidagi õhutatud teda. Tee, mis tahad ikka läheb kuumaks. Räägin kuidas ma tegin ja äkki keegi näeb siin miskit viga ja oskab suunata, mis valesti sai tehtud.
Alustasin siis sellest, et tõstsin nina üles, valasin paisupaagi täis ja panin käima. Salongi tempi panin põhja ja ventika ka. Valasin siis jahutusvedelikku juurde ja tuuritasin. Läks väga pikk aeg enne kui tempi näidik üles liikuma hakkas. Lõpuks ta ikkagi hakkas ja mingi aeg püsis keskel, siis hakkas tõusma. Salongi tuli sooja õhku. Sõidusuunas vaadates vasak lõdvik oli kuum ja kõva. Parempoolne külm. Lasin paisupaagi korgi lahti ja siis läks surve välja. Temp langes ka. Lasin käia, kuid mingi aja pärast hakkas ikka tempi üles ajama.
Kiire kõne ühele tuttavale, kes soovitas salongiradikast välja tuleva ja mootorisse mineva lõdviku lahti võtta ja siis käima panna, sedapsi õhutada kuni hakkab jahutusvedelikku purskama. Käitusin ka nii, kuid abi sellest miskit polnud. Samuti teist korda õhutada proovides ei tulnud enam salongi sooja õhku. Imelik oli ka see, et paisupaagis jäi jahutusvedelik külmaks ning ka radikasse ei jõudnud vedelikku.
Kas ma panin õhutamisel millegiga kapitaalselt mööda või on asi termostaadis/veepumbas/kaanes mõrad ja tihend õhtal? Õli oli iseenesest puhas.
20l jahutusvedelikku maha valatud ja tolku ei miskit ainult must masendus. Kui keegi oskab, midagi tarka kosta, siis olen üks suur kõrv.
Alustasin siis sellest, et tõstsin nina üles, valasin paisupaagi täis ja panin käima. Salongi tempi panin põhja ja ventika ka. Valasin siis jahutusvedelikku juurde ja tuuritasin. Läks väga pikk aeg enne kui tempi näidik üles liikuma hakkas. Lõpuks ta ikkagi hakkas ja mingi aeg püsis keskel, siis hakkas tõusma. Salongi tuli sooja õhku. Sõidusuunas vaadates vasak lõdvik oli kuum ja kõva. Parempoolne külm. Lasin paisupaagi korgi lahti ja siis läks surve välja. Temp langes ka. Lasin käia, kuid mingi aja pärast hakkas ikka tempi üles ajama.
Kiire kõne ühele tuttavale, kes soovitas salongiradikast välja tuleva ja mootorisse mineva lõdviku lahti võtta ja siis käima panna, sedapsi õhutada kuni hakkab jahutusvedelikku purskama. Käitusin ka nii, kuid abi sellest miskit polnud. Samuti teist korda õhutada proovides ei tulnud enam salongi sooja õhku. Imelik oli ka see, et paisupaagis jäi jahutusvedelik külmaks ning ka radikasse ei jõudnud vedelikku.
Kas ma panin õhutamisel millegiga kapitaalselt mööda või on asi termostaadis/veepumbas/kaanes mõrad ja tihend õhtal? Õli oli iseenesest puhas.
20l jahutusvedelikku maha valatud ja tolku ei miskit ainult must masendus. Kui keegi oskab, midagi tarka kosta, siis olen üks suur kõrv.