1. leht 1-st

mootori rem.

Postitatud: 06.07.2004 19:12 50
Postitas renks
nii sooviks siis teada kas keegi teab palju maksab e30-ne mootori kap.remont? ette tänades! :cry:

Postitatud: 06.07.2004 20:11 25
Postitas patrik
täielik kap remont-30k
kui targalt ( ja kokkuhoidlikult) raisata

Postitatud: 07.07.2004 12:00 57
Postitas Tarmo
kõik muidugi oleneb mida sa selle kap remondi jooksul seal teha tahad.

Minu e30 mootori remont läks ca 10K
muidugi ma ei tea mida peetakse silmas kap. remondi all.

Mul tehti pea remont ja all pool siis rõngad , saaled, uued tihendid jne.

Postitatud: 07.07.2004 12:12 07
Postitas eero
Kap.remondiks nimetaks siiski vähemalt seda, kui allkorrusel ei vahetata lihtsalt rõngaid-saalesid vaid lihvitakse vänt ja puuritakse silindrid järgmisesse rem.mõõtu. Patriku pakutud 30K lubab arvata, et ta kap.remondi sisu sarnaselt mõistab.

Njah, ja kui siis ka peas mitte piirduda vaid klappide lihvimisega vaid panna rem.mõõtu nukk ja klapid-tõukurid jne. siis võiks hakata nimetama seda mootorit juba renoveerituks mitte kap.remondituks :)

Vä?

Postitatud: 07.07.2004 12:34 27
Postitas Tarmo
Asi aru saadav.

Minul oli siis lihtsalt mootori remont.
10K

Postitatud: 07.07.2004 13:11 25
Postitas Aare
Palun lollusi mitte kirjutada :?

Kui silindrid normaalsed on ja saalejama olnud pole, siis jupid on 5k ringis.
Siis tihendid, saaled, kolvirõngad.

Ekstreemjuhul ka klapipuksid - 700 eek

30k eest saab kapremont+20kw

30K on M50 remont.

Kui läbisõit on alla 500kkm, siis pole seal mingit vända lihvimist vaja. Ja silindrite kulumine on rohkem uute mootorite probleem - kui on 5 sajandikku kulunud, siis pole küll mõtet hakata mingis urkas logisevate vene pinkidega seda proovima - tulemus ei vääri kulutamist.

That why I love M30 :cool:

Postitatud: 07.07.2004 15:07 29
Postitas patrik
küsitud oli kap remont E30
mitte biltema hooniga ja mitte orig mõõtu
nii nagu tehas ette näeb

kui pärast õli võtab ja koliseb ütled et ei tulnud välja või?

Postitatud: 07.07.2004 19:28 01
Postitas Aare
Ma pidasin muidugi silmas M30-e, peale postitamist märkasin, et jutt oli E30 motost.

M20 remont tehase spetside järgi ei ole nähtavasti kuidagitpidi majanduslikult tark tegu. Odavam on nähtavasti uus mootor osta kui neid spetse taga ajada.

Mina teeks sedasi, et otsiks puurimise asemel välja korraliku alumise poole, kus piirduks kolvirõngastega ja saaledega. Ja midagi ei juhtu.
Enda 520 moto just sedasi sai tehtud - kasutades normaalseid b-osa rõngaid ning õlikulu 110 000 km peale sellist väidetavat pornotegemist on alla 0,5 l 10 000 km (õlivahetuse) kohta.

Sellel teemal arutada, kuidas tehas ette näeb, võib absurdsusteni jõuda. Milelgipärast puudub mul usk nende a'la motodoktor ja mustjõe autobaas teemalistesse äraloksutatud vene pinkidesse. Olen sedasi kunagi lolli peaga ühe mootori teinud ja pärast võttis see õli rohkem kui enne remonti :shock: Kui sellist asja teha, siis ainult Soomes.

Käsihooniga saab ilusti küll teha kui tahta ja osata. Mingid autobaasi venekeelsed jurakad on ennegi plokke p*sse keeranud. Konsulteerisin sellele teemal ka selle punase 10,6 sek camaro ehitanud Erkkiga ning tema kasutas ka seda "biltema" hooni. Lolli peaga rikub iga asja.'

Fakt on see, et küsijal nähtavasti ei ole seda 30k tehase nõuete täitmiseks-et mõttekam oleks kodanikke aidata kasuliku nõuga, kuidas saada parim kvaliteet 2 korda auto väärtust mootorisse panemata.

Postitatud: 08.07.2004 11:36 49
Postitas E28
Erkki on mu ülemus ja see mees on oma autosse ikka kõvasti pühendunud ja kui ta midagi teeb siis korralikult olen selles 100% veendunud.nii kaua kui mina teda tean pole ta üle p..e midagi teinud.samas on big block mootor töökindlam jne