M57 diisel (330d, 530d, X5 3.0d) - mis jupiga tegu?
M57 diisel (330d, 530d, X5 3.0d) - mis jupiga tegu?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30
Nr. 09 HEAT EXCHANGER
Mis jupiga tegu? Mida ta jahutab?
Nr. 09 HEAT EXCHANGER
Mis jupiga tegu? Mida ta jahutab?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Minu teada ka õli. Mesadel sama asi.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35raimo_r kirjutas:ehk jahutab õli? Kas seal sees on nii õli kui ka jahutusvedeliku jaoks kanalid?
tel. 51 949 859
see, et tosool läbi käib, on selge. tahaks teada kas seal mingid õlikanalid ka sees on?PeeterA kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35raimo_r kirjutas:ehk jahutab õli? Kas seal sees on nii õli kui ka jahutusvedeliku jaoks kanalid?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Ta mitte ainult ei jahuta kuuma õli, vaid ka soojendab jahedat.
Seega: õli saavutab kiiremini töötemperatuuri ja hiljem jahutatakse teda.
http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?wo=1998054527
Seega: õli saavutab kiiremini töötemperatuuri ja hiljem jahutatakse teda.
http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?wo=1998054527
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ehk siis "palju õnne" mulle, sest selle
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30
nr.10 tihendi on vahelt välja löönud ja mahlad koos
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30
nr.10 tihendi on vahelt välja löönud ja mahlad koos
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
täna õnne, et sa seda praegu avastasid... pääsed ainult mahlade vahetuse ja tihendi vahetusega...
passati ja a4 automaat kasti keerab tuksi radiaatoris ära roostetav sein kus tosool ja õli kokku saavad... ega seda ennem ei tea kui tosooli ei kontrolli või kui käigukast juba õhtal on;) nii et võid ennast vist õnnelikuks pidada
passati ja a4 automaat kasti keerab tuksi radiaatoris ära roostetav sein kus tosool ja õli kokku saavad... ega seda ennem ei tea kui tosooli ei kontrolli või kui käigukast juba õhtal on;) nii et võid ennast vist õnnelikuks pidada
Mis asi jääb arusaamatuks -jahutusvedelik ja mootoriõli on koos!diislijoodik kirjutas:Arusaamatuks jääb, mis mahalad koos? Kui jahutusvedelik ja mootoriõli koos, siis soojusvaheti (det 9) visata minema, pesta jahutussüsteem läbi, karteris õli ära vahetada. Johtub see kaua vahetamata või valest jahutusvedelikust.hollow kirjutas:täna õnne, et sa seda praegu avastasid... pääsed ainult mahlade vahetuse ja tihendi vahetusega...
passati ja a4 automaat kasti keerab tuksi radiaatoris ära roostetav sein kus tosool ja õli kokku saavad... ega seda ennem ei tea kui tosooli ei kontrolli või kui käigukast juba õhtal on;) nii et võid ennast vist õnnelikuks pidada
Ma loodan, et asi piirdub uue soojusvaheti, läbipesu ja uute mahladega. Millalgi võtab karteripõhja ära ja uurib mis sealt vastu vaatab.
Kui ongi soojusvaheti seest katki, siis huvitav miks ta tihendi vahelt välja viskas (kuigi tänu sellele ma vea ka avastasin)? Kuhugi tekkis tropp ette ja seejärel andis nõrgim lüli järgi?
Kui ongi soojusvaheti seest katki, siis huvitav miks ta tihendi vahelt välja viskas (kuigi tänu sellele ma vea ka avastasin)? Kuhugi tekkis tropp ette ja seejärel andis nõrgim lüli järgi?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||