Kiirenduseks hapniku juurde

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
userxxx
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 20.05.2004 19:08 11

Kiirenduseks hapniku juurde

Postitus Postitas userxxx »

Tekkis selline huvitav, idee, et kui osad kiirenduse tüübid siin jamavad N20 gaasiga, siis kas selline natuke mitte nii radikaalne moodus ei oleks hapniku kasutamine, hapnikubaloone saab suht igast gaasifirmast eri suuruses kätte, ja kui surada voolikuga see näiteks e36 bemaril sina õhufiltri karpi, siis peaks nagu loogiliselt võttes puhta hapniku peal see meie solkbena ju suht paremini põlema ja seega ka nats vunki juurde lendama.
Isiklikult kohe nagu mootorit hävitama ei jookseks, aga lihtsalt tekkis selline mõttelend, kellelgi äkki on kogemusi antud valdkonnas?
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

selline mõte on endalgi olnud ja tundub nagu täitsa reaalne,kuid keegi peaks selle värgi ära proovima ennem
Kasutaja avatar
userxxx
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 20.05.2004 19:08 11

Postitus Postitas userxxx »

Peaks hankima väikese balooni hapniku ja vaikse tuuriga proovima, kui funkab, siis osta üks elektriline gaasiklapp, vedata lüliti gaasipedaali alla, nii, et kui lapatsi põhja lööd, siis peanab pahinal hapniku õhufiltri karpi :)
einz
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 20.08.2003 03:03 43
Asukoht: Talinn

Postitus Postitas einz »

truumu

Postitus Postitas truumu »

kui ma õieti mäletan, siis õli peaks puhtas hapnikus süttima... :roll:
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

teeme järgmise katse?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Arge nüüd jamage, esimesel hapniku shotil kärsavad kolvid koos klappidega sisse
Kasutaja avatar
userxxx
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 20.05.2004 19:08 11

Postitus Postitas userxxx »

Ega siis ma mõelnudki puhast hapniku pumbata, lihtsalt natuke siristada seda, et normaalsetes piirides kiirendust juurde saada :D
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Soovitan võimsuse suurendamiseks segistada hapnik lennukikütusega ja õigel seadistusel suudab selle leek lõigata 5 sm paksust metalli umbes 0,5 sm sekundis :P
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
pampkuri
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 24.03.2003 18:46 31
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas pampkuri »

Ja Õliga kokku puutel mitte ei sütti vaid lausa plahvatab nii et enne kui proovid pea nõu mõna keemikuga, üsna tõenäoliselt leidub iga auto sisse laskes õli ja siis toimub plahvatus toites mitte põlemis kambris.Ilmselt tänu sellele kasutataksegi Nos-i kuna alles selle lõhastumis tagajärjel tekib hapnik ja niski teine keemiline ühend veel,vist oli lämmastik .Kui ma eksisin siis parandage mind.
2xAudi Quattro BMW530I
Kasutaja avatar
markx
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 23.05.2003 14:15 49
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas markx »

Hapnik on liiga aktiivne oksüdeerija.......see kindlasti põletab mootori läbi.......N2O on tunduvalt pehmema loomuga ja tema lagunemisel neeldub energiat, seega tekib kerge jahutav efekt. Muidugi võib katse mõttes proovida O2 hulka mootorisse minevas õhus suurendada aga karta on, et pikka iga sellel mootoril siis ei ole. Protsessid lähevad liiga äkiliseks ja kuumaks ja klapid põlevad lihtviisiliselt ära.
Aga mõne vana rondi peal ju võiks katsetada......päris huvitav oleks ju tegelikult.....äkki mõistlikes piirides isegi toimib :D:D
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Teeme siis katse ära. Mina esidan N20-d :cool:

Mõttetu teema tegelikult. Päris suure osa lisavõimsusest annabki see jahutav efekt - peale kasutamist on etteandevoolik ja vastav kollektori osa härmas. Ilma selleta on temperatuur natuke kõrge vast :shock:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Tzoots
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 21.12.2003 21:57 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tzoots »

:shock: Nii lasete mootori kokku. :shock:
Keemiat uurides on teada,et hapnik plahvatab õliga kokkupuutel. :P
:P Kui asi nii kerge oleks siis paljude autode peal kasutataks seda!
(nagu pampkuri rääkis ,jutt täitsa õige)
Ja Õliga kokku puutel mitte ei sütti vaid lausa plahvatab nii et enne kui proovid pea nõu mõna keemikuga, üsna tõenäoliselt leidub iga auto sisse laskes õli ja siis toimub plahvatus toites mitte põlemis kambris.Ilmselt tänu sellele kasutataksegi Nos-i kuna alles selle lõhastumis tagajärjel tekib hapnik ja niski teine keemiline ühend veel,vist oli lämmastik .Kui ma eksisin siis parandage mind.
BMW TURBO
Kasutaja avatar
Bitbull
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
Peamine sõiduk: E53
Telefon: 56996028
Asukoht: Pärnu, Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Bitbull »

Vinge, ma kujutan ette, et üsna paljud streetracerid mitmes mailmajaos on selle lükke peale varemgi tulnud. Küllap aga kapoti alla vaadates peale suurt pauku, on neil kõnevõime kadunud! :)
Kasutaja avatar
kaidu
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 14.10.2003 14:47 52
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas kaidu »

Mehed ärge jamage hapnikuga mootor lendab õhku! Sellepärast kasutataksegi naerugaasi ,et seal on hapnikku 80% ja lämmastikku 20%.
See viimane on seal tegelikult kõige tähtsam. Jahutab põlemistakti ja sissetulevat küttesegu. Tavalistel modifitseerimata mootoritel ei tohiks n2o kasutada üle 30s ja küttesegu ei tohi muidugi ka lahja olla. NB Sõbrad kui tahate enda mootorist lahti saada kasutage o2 te-PÕMM!


N2o 7kg maksab kuskil 800- pluss pallooni rent agast oli 60eeku-kuu!
Vasta