Täna suutsin puruks tõmmata kas poolassi või LSD blokkdiffri. Nimelt selles, et käis paar kõva loksu ja raginat ning peale seda hakkas ühe tagaratta juurest kostuma hirmsalt hüppamist ning kolisemist. Koliseb nii vabakäigul autot lükkates ja tõmmates kui ka käik sees sõites. Tuleb just ühe tagumise ratta juurest. Kui vedu taga oli, siis hakkas auto ka hirmsat moodi teepeal ujuma.
Kohapeal ei suutnud välja mõelda, kas on viga diffris või läks poolass. Üks kahtlus on selles, et diffrisse on sisse pandud mingisugust tavalist diffriõli, kuid auto sõitnud selle õliga maksimaalselt 15km, kuid jälle proovisõite kiirendades tehes.
Ehk oskab keegi siit selle kohta midagi kommenteerida? Autot saab alles järgmine nädal lahti hakata võtma, senikaua teadmatuses. Loodan et poolass oleks, kuna väga hea kiire differ oli
Tänud
Puruks differ või poolass ?
LSD puruks minek on vähetõenäoline teema. Ta hakkab liigse jõu rakendamisel lihtsalt läbi libisema. Vähemalt seeriaautol see nii kergesti ei toimu
Tõenäoliselt pooltelje ots, tavaliselt välimine. Ka võib olla sassis differ ise, mitte LSD - viimane on lihtsalt vedruga pingutatud pidur, mis takistab difrikarbi pöörlema hakkamist ehk rataste eri kiirusega pöörlemist.
Tõenäoliselt pooltelje ots, tavaliselt välimine. Ka võib olla sassis differ ise, mitte LSD - viimane on lihtsalt vedruga pingutatud pidur, mis takistab difrikarbi pöörlema hakkamist ehk rataste eri kiirusega pöörlemist.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990