Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Sai siis küünlad vahetatud ja lähemalt uuritud - huvitav mismoodi nad õliseks on saanud? Sädemevahe oli ka kahtlaselt suur.. Kuskohast see õli sinna küll sai
No mitte midagi keerulist küll ei ole kui sul on M50 see 24klapiga mootor.
Klapikambrikaane tihend - see sisemine laseb läbi, sellest nüüd hullu küll ei ole miskit ja küünalde tööd ei tohiks segada sugugi!
Bitbull kirjutas:No mitte midagi keerulist küll ei ole kui sul on M50 see 24klapiga mootor.
Klapikambrikaane tihend - see sisemine laseb läbi, sellest nüüd hullu küll ei ole miskit ja küünalde tööd ei tohiks segada sugugi!
kui küünal juba üleni õli sees, hakkab üle peksma(kuigi õli peaks olema dielektriline material)
Nii, et kui ikka häirib, võta uus tihendikomplekt ja vaheta ära, jääb süda ka rahule!
Ise vahetasin ka kohe ära kui märkasin seda jama endal, siuksed pisilekked muidu jäävad ika kripeldama!
Sai nagu hiljuti klapikambrikaane tihend vahetatud kui juba jälle öeldi ,et läbi.. ,mis krdi jama sellega on siis?? SAi ka järele proovitud ja veendutud ,et mõne nädala möödudes tõesti tekkis väikseid õlijälgi kaanele.. Huvitav mismoodi see tihend töölepingu nii varajases faasis lõpetas? Õli vahetus on ka hiljuti tehtud nii ,et uutele küünaldele ei tohiks see pisikene leke halvasti siis mõjuda Hektel on palju olulisemate vigade kõrvaldamine käsil
meph kirjutas:klapikambri kaane tihendi lekke tõttu võivad küünlad üliseks minna või? kuidagi kahtlane tundub...
Neil mootoritel, millel on iga küünla peal oma süütepool, nendel võib (isolaatori poolt!).
Selle sisemise õõnsuse (ovaal, mis jookseb "Ignition coil nut"-ide perimeetril) ümber oleva, sisemise klapikambrikaanetihendi, vahelt valgub õli küünlapesadesse ("Spark plug location" kus on ka süütepooli piip).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!