1. leht 2-st

No ei püsi teel!!!

Postitatud: 03.04.2007 20:55 23
Postitas kitty
hei.
Mul selline tunne et auto üldse ei püsi teel,tavaline tuuleiil isegi võtab sibama,nagu selline ebakindel....ei oskagi seletada.Käisin remondis,vahetati rooliotsad,natuke läks paremaks.Viisin uuesti tagasi et vaadaku ikka üle ,vaatasid ja ei leidnud midagi,sild reguleeritud,veljesobivus ok ja kõik nagu ok.Kas ma kujutan ette? :D Hoolduse vennad ise ka sõtsid ja tõdesid jahh et kuidagi ebanormaalne raskus on esisillal aga kehitasid õlgu.
Niisiis bemmipoisid,mis arvate?
Tegu 318 is Cupeega 92 a

Postitatud: 03.04.2007 21:07 44
Postitas BigMoneyWaste
EI SAA OLLA...

Kui kõik on korras nii esisillas kui tagasillas, püsib teel küll. Lase kuskil mujal veermik üle kontrollida, kogu veermik, esisild tagasild, kummid veljed kuskil peab midagi valesti olema.

Ammu sõidad selle autoga või? 318 coupe on ikkagi suht väike ja kerge auto, samakõvasti kui mõni 2,5t kaaluv masin ta kunagi teest kinni ei hoia.

Postitatud: 03.04.2007 21:11 58
Postitas Margo_325
Sõidad ehk palju lagedal ja rööbastega teel? :lol:

iS kaalujaotus jms peaks ju suht ideaalilähedal, ehk siis 50:50 olema, Mis ebanormaalne raskus seal esisillal saab olla?

Postitatud: 03.04.2007 21:17 02
Postitas Rain.
Räägi parem mis laiusega rehvid sul ees ja taga on, siis oskaks võibolla kaasa rääkida ;)

Postitatud: 03.04.2007 21:18 32
Postitas arnie
Maddafaker kirjutas:Sõidad ehk palju lagedal ja rööbastega teel? :lol:

iS kaalujaotus jms peaks ju suht ideaalilähedal, ehk siis 50:50 olema, Mis ebanormaalne raskus seal esisillal saab olla?
Kas tõesti 50:50, kui sa räägiksid porshest siis ma usuks, tal mootor taga jne. aga buumer, no ma ei tea, äkki keegi targem oskab kommenteerida?

Mis rööbastega teesse puutub siis siin olen sinuga ühel nõul, äkki liiga laiad rehvid, siis ei mahu roobastesse :lol:

Aga kui tõsiselt siis arvan, et koer on ikkagi maetud roolihoovastikku.

Postitatud: 03.04.2007 21:39 39
Postitas priitb
Viiene e34 on tagant raskem, kui eest! Kui ei usu mine ülevaatuspunkti kaaluma.

Postitatud: 03.04.2007 21:51 21
Postitas Joel_T
priitb kirjutas:Viiene e34 on tagant raskem, kui eest! Kui ei usu mine ülevaatuspunkti kaaluma.
see küll teemasse ei puutu ju või mis :roll: :D
minu peake arvas esimese asjana et äkki kummi rõhud paigast ära et äkki mõjutab....aga mida minu 14 aastase pea ikka välja suudab mõelda :lol: :D

Postitatud: 03.04.2007 22:00 21
Postitas kitty
Rain530 kirjutas:Räägi parem mis laiusega rehvid sul ees ja taga on, siis oskaks võibolla kaasa rääkida ;)
mingid 15 valukad koos naelkummidega,teisi numbreid ma ei tea :oops:

Postitatud: 03.04.2007 22:02 09
Postitas kitty
corrado kirjutas:
priitb kirjutas:Viiene e34 on tagant raskem, kui eest! Kui ei usu mine ülevaatuspunkti kaaluma.
see küll teemasse ei puutu ju või mis :roll: :D
minu peake arvas esimese asjana et äkki kummi rõhud paigast ära et äkki mõjutab....aga mida minu 14 aastase pea ikka välja suudab mõelda :lol: :D
haahaa,viitad juuksevärvile ve? murdsin isegi küüne neid kumme pumbates,kõigis võrdselt vurtsu sees.

Postitatud: 03.04.2007 22:04 47
Postitas kitty
Maddafaker kirjutas:Sõidad ehk palju lagedal ja rööbastega teel? :lol:

iS kaalujaotus jms peaks ju suht ideaalilähedal, ehk siis 50:50 olema, Mis ebanormaalne raskus seal esisillal saab olla?

tead olen katsetanud sõitu igasugusel teekattel,asi pole üldse selles nagu.Selline tunne on et rool on kenasti paigal ja otse aga rattad ees teevad ise igasugu trikke,pööravad paremale vasakule ja vibavad,aga rool paigal ja ei kisu.vot selline tunne,tule proovi sõita :D

Postitatud: 03.04.2007 22:06 31
Postitas Joel_T
kitty kirjutas:
corrado kirjutas:
priitb kirjutas:Viiene e34 on tagant raskem, kui eest! Kui ei usu mine ülevaatuspunkti kaaluma.
see küll teemasse ei puutu ju või mis :roll: :D
minu peake arvas esimese asjana et äkki kummi rõhud paigast ära et äkki mõjutab....aga mida minu 14 aastase pea ikka välja suudab mõelda :lol: :D
haahaa,viitad juuksevärvile ve? murdsin isegi küüne neid kumme pumbates,kõigis võrdselt vurtsu sees.
ei viitand muide.... :D ega ma midagi targemat välja ka mõelda ei oska, pole bmw'dega nii palju veel kokku puutunud, sigulil ka ei saand aru,ujus küll aga no kruusapeal pole muud oodata ka :D
aga ma rohkem ei läbusta siis :)

Postitatud: 03.04.2007 22:29 36
Postitas Valdek
vaataks huvi pärast auto veermiku üle...

Postitatud: 03.04.2007 22:42 04
Postitas Igor525
prooviks huvi pärast autot :D kuidas teel käitub ...

Postitatud: 03.04.2007 22:51 20
Postitas guardvv
kui korralik oli sillastendi pink kus käisid ... mõtlen kas võrdles ka esimeste ja tagumiste rataste omavahelist suhet - võib olla, et terve kere kõver ja kui kehvem pink siis pannakse lihtsalt esimesed rattad omavahel ja tagumised omavahel jooksma aga esimese ja tagumise omavahelist suhet-kallet kehvemad pingid ei näita või töömehed ei oska seda välja lugeda :D , muidugi üldjuhul terve auto kere on pigevas liikumises ja ajapikku võib see ka paika tagasi vajuda seda aga juhul kui pole vahetatud mingeid olulisi keredetaile ja asi ise valesti pingesse selle tõttu jäänud.... ok pikk jutt aga ehk said pihta mida silmas pidasin :D
juhul kui see viga siis pead leidma korraliku venitaja ja las viskab punktid peale ja ajab asja paika kui see muidugi veel võimalik on .... aga noh kõike tehakse iseasi kui hea tulem on :lol:

Postitatud: 04.04.2007 00:07 22
Postitas hollow
teel püsivust küll ei muuda see kas esi sild on tagasilla suhtes paigas... kui kõik liigendid on korrs, siis ta reguleerimata sillaga püsib teel... olen ise sõitnud oma bmw'ga kodust silla regulli nii, et kodus keerasin alla uued roolivardad ja õõtsa puksid... rool oli tagurpidi peaaegu ees... aga auto püsis teel...

ma arvan, et viga kas näiteks amortides või rehvides

Postitatud: 04.04.2007 00:13 36
Postitas Tiit525
hollow kirjutas:teel püsivust küll ei muuda see kas esi sild on tagasilla suhtes paigas... kui kõik liigendid on korrs, siis ta reguleerimata sillaga püsib teel... olen ise sõitnud oma bmw'ga kodust silla regulli nii, et kodus keerasin alla uued roolivardad ja õõtsa puksid... rool oli tagurpidi peaaegu ees... aga auto püsis teel...

ma arvan, et viga kas näiteks amortides või rehvides
Loomulikult muudab! See ei muuda teelpüsivust kuidaspidi see rool peal on kui kokkujooks paigas,aga kui rattad ikka kokku või lahku jooksevad võivad amordid ja rehvid tutikad olla, tee peal see auto ei seisa!

Postitatud: 04.04.2007 08:48 09
Postitas Jarlo
kitty kirjutas:
tead olen katsetanud sõitu igasugusel teekattel,asi pole üldse selles nagu.Selline tunne on et rool on kenasti paigal ja otse aga rattad ees teevad ise igasugu trikke,pööravad paremale vasakule ja vibavad,aga rool paigal ja ei kisu.vot selline tunne,tule proovi sõita :D
Käi Valdeku juures ära....leiate suure tõenäosusega ka probleemipõhjustaja üles!

Postitatud: 04.04.2007 09:04 51
Postitas --overdose--
Jarlo kirjutas:
Käi Valdeku juures ära....leiate suure tõenäosusega ka probleemipõhjustaja üles!
valdek kirjuta siis kaua vea leidmine aega võttis... ;) igatrahes mine käi seal ära paremat meest annab otsida... ;)

Postitatud: 04.04.2007 09:07 13
Postitas guardvv
hollow kirjutas:teel püsivust küll ei muuda see kas esi sild on tagasilla suhtes paigas... kui kõik liigendid on korrs, siis ta reguleerimata sillaga püsib teel... olen ise sõitnud oma bmw'ga kodust silla regulli nii, et kodus keerasin alla uued roolivardad ja õõtsa puksid... rool oli tagurpidi peaaegu ees... aga auto püsis teel...

ma arvan, et viga kas näiteks amortides või rehvides
nu mida juttu, huvitav kas sa ise ka usud seda mis kirjutasid :shock: :D amordid võivad ka muidugi küll nii teha aga neid ju lihtne kontrollida - võid ise ka käega jõnksutada ja vaata kas jääb õõtsuma

Postitatud: 04.04.2007 09:20 58
Postitas Holari
Mina kahtlustan rehve.Oli üks juhus, kus sai ostetud ühele Passatile alla tutikad Masteri talvekad(oli 5a tagasi) ja auto ujus mis kole peale rehvi vahetust, sai vahetatud esimesed taha, ei midagi, lõpuks panime uued ja asi OK.

hmm

Postitatud: 04.04.2007 10:10 37
Postitas kitty
no jahh,tänud arvamuste eest,eks pean meest peksma et to mu auto kuhugi viiks,kuigi se on nii mõttetu aja ja raha kulu,miks asjad ei võik lihtsalt mitte katki minna,irww.
2 variant on se et võtan mehe auto ja vaadaku siis ise kui hea on rallida.iccc.

soovitage siis Tartus head kohta kuhu minna,eelmised 2x käisin Carstopis mis peaks iseenesest väga hea sildasi ja muud seal olevaid osi tundma.

Postitatud: 04.04.2007 10:16 07
Postitas Fred
No mina käisin näiteks Turu 30 asuvas Turu Autos, vahetati rooliotsad ja tehti korralik sillaregull (mõlemad sillad kokku 350 eeku). Julgen soovitada, seal meeldiv teeninus ka ;)

Postitatud: 04.04.2007 10:26 18
Postitas Ceed
carstopi mina ei soovita elusees, eriti sillakohapealt, paar kalba kogemust :)
Aga kuiad sul on lood roolilatiga?

Postitatud: 04.04.2007 10:29 25
Postitas kapa
irwe :D OT: peida TV pult ja õlled ära on auto nädalaga korras :D

Postitatud: 04.04.2007 10:35 07
Postitas kitty
kapa kirjutas:irwe :D OT: peida TV pult ja õlled ära on auto nädalaga korras :D
irww,on ta jeeee siis korras,mees rohkem võhik kui mina :D

Postitatud: 04.04.2007 10:47 32
Postitas guardvv
kitty kirjutas:no jahh,tänud arvamuste eest,eks pean meest peksma et to mu auto kuhugi viiks,kuigi se on nii mõttetu aja ja raha kulu,miks asjad ei võik lihtsalt mitte katki minna,irww.
2 variant on se et võtan mehe auto ja vaadaku siis ise kui hea on rallida.iccc.

soovitage siis Tartus head kohta kuhu minna,eelmised 2x käisin Carstopis mis peaks iseenesest väga hea sildasi ja muud seal olevaid osi tundma.
oii plää mida kohta carstop ja hea .... vältige seda urgast kui sul kõik hästi läks siis vedas , minul näiteks kirrbiti esimeselt tiivalt maha värv, lõhuti mootorikate ja mutri sisse ära 1 eelsüüteküünal ja pandi siis mingi allollusega tagasi ja mul lendas küünal järgmisel päeval pesast välja ... ja mis peamine -ei taha naad süüd ka veel omaks võtta .. vaidele ja tõesta ei sa oled õige ... jubbe koht

turu auto pole carstop .. need erinevad kohad kuigi asuvad väga lähestikku ja olen ka turu auto kohta positiivset kuulnud aga igaks juhuks ise enam katsetama ei lähe aga jah carstoppi vältigem.. kel auto armas!

Postitatud: 04.04.2007 10:50 51
Postitas hollow
Tiit525 kirjutas:
hollow kirjutas:teel püsivust küll ei muuda see kas esi sild on tagasilla suhtes paigas... kui kõik liigendid on korrs, siis ta reguleerimata sillaga püsib teel... olen ise sõitnud oma bmw'ga kodust silla regulli nii, et kodus keerasin alla uued roolivardad ja õõtsa puksid... rool oli tagurpidi peaaegu ees... aga auto püsis teel...

ma arvan, et viga kas näiteks amortides või rehvides
Loomulikult muudab! See ei muuda teelpüsivust kuidaspidi see rool peal on kui kokkujooks paigas,aga kui rattad ikka kokku või lahku jooksevad võivad amordid ja rehvid tutikad olla, tee peal see auto ei seisa!
ok ma väljendasin ennast valesti... kõik mis on seotud veermikuda on otseselt seotud teelpüsivusega... aga kui sul on kokkujooks möödas siis ta hakkab sul kiskuma kuskilepoole aga ei teki tunnet, et igas kurvis auto käest ära hakkab minema...

mis sa arvad kuidas mul kokkujooks sai paigas olla kui ma võtsin poest täis roolivardad ja täpselt nii nagu nad seal pakendis olid sedasi ma nad ka alla keerasin... arvad, et mul jäi kokkujooks paika??? või et ma lihtsalt silma järgi panin ta paika?

Ikkagi jään oma arvamuse juurde, et kas kehvad rehvid või amordid...

Postitatud: 04.04.2007 10:58 32
Postitas Madis.
Fred22 kirjutas:No mina käisin näiteks Turu 30 asuvas Turu Autos, vahetati rooliotsad ja tehti korralik sillaregull (mõlemad sillad kokku 350 eeku). Julgen soovitada, seal meeldiv teeninus ka ;)
+1

Fred soovitas mul sinna minna ja tõesti peab ütlema, et on väga sõbralik ja meeldiv teenindus!

Postitatud: 04.04.2007 11:03 09
Postitas kimmo
hollow kirjutas:Ikkagi jään oma arvamuse juurde, et kas kehvad rehvid või amordid...
Kui teoretiseerida, siis esisilla suhe tagasillaga mängib meie teedel rolli küll - kui esisild sõidab nt rööbastes ja nihkes olev tagasild rööbaste peal siis peaks olema tükk tegemist, et autot ohjes hoida. Samas peaks sellisest "külg ees" liikumisest palja silmaga aru saama.

Kui silladetailid kontrollitud (puksid, veljed/rehvid, amordid ja kokkujooks) ning arvestades suverehvidele üleminemise hooaega, oletan, et tegemist esimese harjumatusega mõnevõrra laiema rehviga rööbastes liigelda.

Postitatud: 04.04.2007 11:12 40
Postitas hollow
Paraku jah ei loe muresoleva inimese postitustest kuskilt välja mis rehvidega tegu on... siis võiks midagigi äkki rohkem oletada


aga see, et 318is on 50:50 kaalujaotusega.... lubage naeratada
50:50 kaalujaotusega on ainult 6 silindrilise mootoriga coupe
sedaan oli peaaegu 50:50 aga ei leia praegu seda kohta yles kus see kirjas on