e 36 - 318 mootoris kala...
e 36 - 318 mootoris kala...
püstitan mõned küsimused BMW 318 -93 kohta, mootor 83 kW. Et äkki keegi oskab aidata...lähen ise hetkel lammutama ja uurima...
Auto käivitub nii soojalt kui külmalt ideaalselt, bensiini võtab 100km kohta 7,2 keskmiselt, seal sees saxa kiirteed ja suured linnad... Aga mootoris on tiks sees. tõenäoliselt hüdrotõukur...nagu õmblus masinaga oleks tulnud Aga probleem siis selles, et auto ei lähe üle 150km/h. st 5 käiguga 4500 pöörde pealt tuleb nagu piiraja! teise ja kolmandaga kiirendab ilusti 4500 pöördeni, siis kaox justkui üks silinder tagant ära, väga vaevaliselt veab 6000 pöörded. peale käiguvahetust on selgelt kuulda kuidas mootor plödiseb, üks silinder ei tööta. Hakkab tööle alles siis kui lasta pöörded alla 4500 ja nati oodata. Siis töötab kõik jälle normaalselt. Äkki keegi oskab öelda kust viga otsida? Kõik ideed ja mõtted teretulnud...
Auto käivitub nii soojalt kui külmalt ideaalselt, bensiini võtab 100km kohta 7,2 keskmiselt, seal sees saxa kiirteed ja suured linnad... Aga mootoris on tiks sees. tõenäoliselt hüdrotõukur...nagu õmblus masinaga oleks tulnud Aga probleem siis selles, et auto ei lähe üle 150km/h. st 5 käiguga 4500 pöörde pealt tuleb nagu piiraja! teise ja kolmandaga kiirendab ilusti 4500 pöördeni, siis kaox justkui üks silinder tagant ära, väga vaevaliselt veab 6000 pöörded. peale käiguvahetust on selgelt kuulda kuidas mootor plödiseb, üks silinder ei tööta. Hakkab tööle alles siis kui lasta pöörded alla 4500 ja nati oodata. Siis töötab kõik jälle normaalselt. Äkki keegi oskab öelda kust viga otsida? Kõik ideed ja mõtted teretulnud...
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Rene_V
- Huviline
- Postitusi: 1853
- Liitunud: 10.03.2004 22:55 16
- Peamine sõiduk: E39 540i, 525d -02
- Telefon: 55560543
- Asukoht: Reval
sõbral oli sama jama....ja tal olid läbi küünlajuhtmed;küünlad ja ka jagajakaan.....aga aitas kui mingi vahendiga kõik need detailid üle lasi ...ei mäleta selle nime...aga mingi üldvahend millega ka roostes polte ja asju lahti teha saab...sry kui veits segane jäi
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
anomaaliad jätkusid täna uue hooga. Mõõtsin igax juhux ära silindrites kompresisooni. 12; 6; 12; 12. Ehmatus oli päris suur. Igax juhux vahetasin esimese ja teise silndri hüdrotõukurid omavahel ära. Mõõtsin uuesti surved...ja oh ime kõik on 12! Kuidas see võimalik?Igaljuhu homme tulevad autole kõik uued hdrotõukurid, uus jagajakaas ja rootor. Hetkel sain mootori enam vähem käima, nati enne piirajat korrax plödistab, a seda suht vähe...äkki piisab eelnimetatud detailide vahetamisest. üks tähelepanek veel...mootori käivitudes pöörded kõiguvad korra või kax, siis jääb stabiilselt ja ühtlaselt tööle, millest see võib olla põhjustatud?
arvan siiski, et asi hüdrokate taga kinni, kusjuures tüüpiliselt sellele mootorile
http://www.kleenflo.com/700~1.htm
see vahend on paljud autod heaks teinud
vana õli sisse valada ->1000km->õlivahetus
http://www.kleenflo.com/700~1.htm
see vahend on paljud autod heaks teinud
vana õli sisse valada ->1000km->õlivahetus