Vedrude pikkus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
mirxxx
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 10.03.2004 18:10 00

Vedrude pikkus

Postitus Postitas mirxxx »

kas on mõtet esimesi vedrusi lühemax saagida, et madalax saada autot?Sportvedru ei taha kohe mitte alla panna. On oht et hakkavad amordid põhja taguma? Praegu ka nõme igatahes nina taevas taguots maas :?
318is
Kasutaja avatar
v20se
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 13.09.2003 14:33 32

Postitus Postitas v20se »

Vastaks, et ei ole mõtet. Suuna see aur parem uute tagavedrude leidmisele.
Lühemaks saetud vedrudega hakkavad amordid põhja käima ja tekib oht vedru purunemisele.
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

jah, vedru peaks amordiga igal juhul sobima, muidu asjast head nahka ei saa. Lühemakssaagimine pole lahendus, uued vedrud ju ei maksa ometi nii palju. Selline saagimine vigastab ja väsitab amorti. Endalgi oli kogemusi lühemaks st madalamaks tehtud vedruga, millele kollane amort sai vahele lükatud ja amort väsis väga ruttu, rohkem sellist lollust ei tee.
Kasutaja avatar
slippery
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16.10.2003 23:29 37

Postitus Postitas slippery »

on vedrud - kõrgemad ja madalamad... kas madalam vedru on ka jäigem või mängib jäikuse suhtes rolli ainult amort? näiteks mis juhtub siis, kui panna madalam vedru, kuid amort jätta tavaline..?
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

Madalam vedru on reeglina ikka jäigem. Kui panna madal vedru ja orig. amort, siis see amort sureb suht kiiresti ära (kogemused olemas), sest ta ei ole oma õiges tööpiirkonnas.
Kasutaja avatar
slippery
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16.10.2003 23:29 37

Postitus Postitas slippery »

aga mis teema nende sport amortidega on, kollane, punane, roheline, sinine, must, valge :roll:

milles erinevused, ning miks näiteks kollane on hea? olen lugenud, et paljud on just kollased installinud... mis värve neid üldse on ja kas iga valmistaja siis teeb kõiki värve mis on üheselt mõistetavad või igal valmistajal oma märgistus, ainult koni-l on värvi järgi?
Kasutaja avatar
slippery
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16.10.2003 23:29 37

Postitus Postitas slippery »

oskab keegi öelda, kas igal e36 kerega kolmesajasel on olenemata mootorist samad vedrud või mitte?
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Orig. amort ja sport vedru kokku ei sobi jah, mul pidasid uued KYB amordid 4 kuud lilla vedruga e34 all vastu :?
Kasutaja avatar
raul55
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 17.01.2004 11:37 08

Postitus Postitas raul55 »

Mul jama jälle selles, et tagaotsa tahaks just kõrgemale(rattad koopas sees). Sai vahetatud tagumised vedrud uutega, aga tulemus null. Mida teha?
Kasutaja avatar
ottOmar
Huviline
Postitusi: 292
Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
Asukoht: Tln

Postitus Postitas ottOmar »

...sama küsimus? Oleks vaja esiotsa nats allapoole saada ja tagaotsa veits kõrgemale. Saan aru, et automaadil tagavedrud väsivad kiiremini? Aga see ei tohiks mõjutada ju seda, et esiots kõrgemale tõuseb. Tegu e34ga.
isegi mu ema sõidab BMWga
Vasta