1. leht 2-st

Paluks lukku

Postitatud: 08.01.2007 16:24 11
Postitas visla
Soovitan diislimeestel suure kaarega sellisest kohast mööda minna. www.diislikeskus.ee

Võtavad raha, kuid tulemust pole mingit.

Postitatud: 08.01.2007 16:29 42
Postitas jjanno
Tere

Kus on fakt?

Vastasel juhul on tegemist täiesti tühja postitusega.

jJanno

Postitatud: 08.01.2007 17:27 44
Postitas Maiks
Tahaks ka kuulda siis täpsemalt sellest "petmisest". Ise plaanisin just sealt pihustiotsi küsida :roll:

Postitatud: 08.01.2007 17:57 26
Postitas --overdose--
kuulan ise ka huviga...ja teistele kes veel midaig sellist kirjutavad siis pange teema algusesse ka põhjendused... ;)

Postitatud: 08.01.2007 22:51 26
Postitas Ain
Paluks teemasse fakte!

Muidu läheb teema lukku.

Postitatud: 08.01.2007 23:15 12
Postitas steve6
Eks kodanik visla on üks nendest naiivsetest inimestest kes arvavad ,et tellides õli vahetuse tehakse terve mootori kap remont - nii see kahjuks ei ole ..

Postitatud: 08.01.2007 23:17 51
Postitas Ain
steve6 kirjutas:Eks kodanik visla on üks nendest naiivsetest inimestest kes arvavad ,et tellides õli vahetuse tehakse terve mootori kap remont - nii see kahjuks ei ole ..
Enne mingit oletamist ootaks kasutaja Visla postitust!

Postitatud: 09.01.2007 22:53 54
Postitas visla
No nii. Teema selline et, autol külmkäivituse probleem. Käisin Joe juures. Vaadati auto üle ja öeldi et viga ei tuvastatud. Et peab pikemaks ajaks sisse võtma ja kuna seda kohe teha ei saanud siis pakuti aega paari nädala pärast.

Kuna ei viitsinud oodata sai kod. Kuul-i juurde mindud. Kuna sõber ütles küll, et traktorist on ja hoia eemale, otsustasin siiski minna.

Irises ja virises telefonis aega leppides, öeldes et diiselauto on alles siis katki kui üldse käima ei lähe jne. Hülge möla ühesõnaga. Traktoristi kohta tähtsa mehe suhtumine.

Ütles et too siis siia, kontrollib ära pihustid ja kütte alla vajumise jne.

Viisin auto siis õhtul ära, et saaks hommikul ise külmkäivitust kontrollida. Vana helistab mulle siis hommikul ja ütleb et auto käivitus poolest pöördest ja kõik on tema arvates korras. Olen selle auto omanik olnud 4 kuud ja ta pole ostest alates kunagi külmalt korralikult käima läinud. Ja ei läinud loomulikult pärast KUIDO KUULI näppimist ka. Selle pärast ma ju ta remonti viisingi. OK, lootsin et ehk oli tema näppimisest kasu ka midagi, aga kui hommikul käivitasin siis samad jamad ikka nagu alati. No ei lähe normaalselt. Helistasin KUULILE et kas pihusted kontrollis. Saatsi läbi lillede mind piix ja viskas toru ära. ÜHESÕNAGA MEES SITTAGI TEHA EI OSKA AGA RAHA ARMASTAB

Teistele hoiatuseks kui sul on uuem auto kui 83a. sierra siis hoia eemale. Sest ilusa nimega kohas www.diislikeskus.ee(mis asub kellegi vanas kasvuhoones) ei saa autot remontida. Võid küttepuid osta hoopis.

Postitatud: 09.01.2007 22:55 02
Postitas visla
steve6 kirjutas:Eks kodanik visla on üks nendest naiivsetest inimestest kes arvavad ,et tellides õli vahetuse tehakse terve mootori kap remont - nii see kahjuks ei ole ..
ära võta sõna seal kus sul sõnaõigust pole

Postitatud: 09.01.2007 23:01 48
Postitas visla
Kui sa vähegi oma bemarit armastad ja pole oma rahakoti peale vihane siis ära teda ealeski vii sinna urkasse. Samad sõnad firmale mis asub Järvevana tee ääres Subaru keskuse taga Classic Rest OÜ nimeks.


Ja siit küsimus kas on üldse Tallinnas mingit normaalset kohta kus saaks oma diiselautot remontida? Ma ei pea silmas eelsüüteküünalde vahetamist. Sellega saaksid võibolla ka ülalnimetatud spetsialsitid hakkama.

Postitatud: 09.01.2007 23:07 56
Postitas Silwer
visla kirjutas:Kui sa vähegi oma bemarit armastad ja pole oma rahakoti peale vihane siis ära teda ealeski vii sinna urkasse. Samad sõnad firmale mis asub Järvevana tee ääres Subaru keskuse taga Classic Rest OÜ nimeks.


Ja siit küsimus kas on üldse Tallinnas mingit normaalset kohta kus saaks oma diiselautot remontida? Ma ei pea silmas eelsüüteküünalde vahetamist. Sellega saaksid võibolla ka ülalnimetatud spetsialsitid hakkama.
United Motors.

Postitatud: 09.01.2007 23:10 28
Postitas Cardo
Ma ei saa sinu vihast aru, inimene käivitas hommikul sinu autot ja kui see ilusti tööle hakkas, mida ta siis teha saab, viga saab ikka siis otsida kui see väljendub. Jätnud siis auto terveks nädalaks sinna.
Mul endal ka bensumootoriga sama jama olnud, et kui spets vaatas käivitus ilusti, jätsin ka auto siis pikemaks ajaks testida ja saidigi veale jaole.

Postitatud: 09.01.2007 23:13 03
Postitas visla
Cardo kirjutas:Ma ei saa sinu vihast aru, inimene käivitas hommikul sinu autot ja kui see ilusti tööle hakkas, mida ta siis teha saab, viga saab ikka siis otsida kui see väljendub. Jätnud siis auto terveks nädalaks sinna.
Mul endal ka bensumootoriga sama jama olnud, et kui spets vaatas käivitus ilusti, jätsin ka auto siis pikemaks ajaks testida ja saidigi veale jaole.
Ära targuta, ma niisma tühja siia ei kirjutaks ja ei hoiataks teisi.

Postitatud: 09.01.2007 23:26 16
Postitas Cardo
Mul suht hea tuju täna

1. sinu eelmine õnnetus http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#108058

2. läks siis müüki http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#213898

3. said uue õnnetuse http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#230857

4. said õpetussõnad, aga ei aidanud, ootasid imet, aga jumalat ei ole olemas !!!
Käisin Joe juures. Vaadati auto üle ja öeldi et viga ei tuvastatud. Et peab pikemaks ajaks sisse võtma

5. joo tass kohvi ja käitu viisakamalt palun !!!

Postitatud: 10.01.2007 07:11 47
Postitas truumu
ära võta sõna seal kus sul sõnaõigust pole
Ära targuta, ma niisma tühja siia ei kirjutaks ja ei hoiataks teisi.
Kui Sa selle diislimehega samas toonis suhtlesid, ei imesta ma üldse kui Sind kuskile kaugemale saadeti...
Ja kuidas see halb käivitumine üldse välja näeb?
Võibolla ootad dislalt samasugust käitumist, mis bensukalt?

Postitatud: 10.01.2007 09:36 44
Postitas Trionic
Jälle üks,kes oma kibestumist maailma vastu foorumites välja elab.Ebaviisakuste ja seni tõestamata kellegi mustamiste eest ei pääse ka siin foorumis :(

Postitatud: 10.01.2007 12:15 11
Postitas AARE540
See oleks umbes sama teema, et ma lähen restorani, tellin söögi ja pärast ütlen kõigile, et ärge sinna minge, mulle see ei maitsenud...
Luhtsalt- lugesin ka selle läbi ja ütlen ausalt- kuigi ka see teema objekt kirjelduste põhjal ei tundunud teab mis jumal, ei hakka ma samas ka teda siunama, kuna tagamaid ma ei tea- ühepoolselt lahmida onju hea...
Oli siin ju hiljuti enam- vähem sama asi kod. enthusjastiga vms...
Seega- mõttetu teema...

Postitatud: 10.01.2007 13:02 27
Postitas enthusiast
AARE530 kirjutas: Oli siin ju hiljuti enam- vähem sama asi kod. enthusjastiga vms...
Seega- mõttetu teema...
Sul õigus Aare, aga minu sõnavõtu põhjuseks oli ikka rohkem see, et teenusepakkuja pärit siit foorumist ning siin end reklaamib kui diislispetsialisti, suutmata oma vigu tunnistada praagi tegemise korral.
Pealegi oli mu jutt suhteliselt argumenteeritud ja ennem asjad endale selgeks tehtud ja piltki juurde sokutatud. ;)
Loodan, et see teema on ammendanud ennast, minu jaoks vähemalt küll, olen õnnelikult oma vanade meistrimeeste juures tagasi ja süda rahul.

Postitatud: 10.01.2007 13:42 43
Postitas Provokaator
Mina olen käinud samas kohas oma tänaseks ära varastatud 325tds-iga ja sealt auto tagasi saades asi käis veel hullemini kui sinna viies. Mingit pädevat põhjendust ma sellele ei saanud. Kui palusin auto endisesse seisu tagasi seada, sain emotsionaalselt selgitatuna targemaks, et see olevatki nii enne käinud :roll: ja maksku ma raha ja ärgu esitagu küsimusi, millest ma niikuinii midagi aru ei saa.
Kui juhtumisi asjaosaline ise ka seda nüüd loeb, siis soovitus-mine õpi enne suhtlema, siis tee omale selgeks midagi ka õlimootoritest!

Postitatud: 10.01.2007 16:05 33
Postitas Provokaator
Kõrvutades kogemust autohooldusega tegelevatest meestest tooks näitena siinse mehe truumu, kes alustades suhtlusoskusest ja lõpetades ametiteadliku tegevusega paneb paratamatult mõõtma samas vallas tegutsevate meeste tulemusi. Antud juhul on selle "dislaspetsi" nii tegevus kui suhlemisoskus ikka madalaim, mida mina kogenud olen. Kui siin arvati, et keegi elab välja oma nn kibestust, siis sama arvamist võib laiendada üsna paljudele kahjuks.
Jätaks selle kellegi kibestuse või mis tahes hingeseisundi analüüsi kõrvale ja toetuks siiski ikka praktilisele kogemusele.
Igasugune remondikriitika on asjakohane ja vaid vaidluses saame tõele lähemalt.

Postitatud: 10.01.2007 21:59 09
Postitas ferdinand
Tallinna piirkonnas pädevate diislispetside leidmine ongi probleem, sest inimesi kes teemat valdaks on tõeliselt vähe. Sama teema on muide ka bensukatega. Kusjuures vahel kipub ka nii olema, et tõsine spetsialist ei oska eriti suhelda :D ja vastupidi.
Kodanik Truumu juures olen ka ise autoga abita jäänud, tõsi juba aastaid tagasi, peale seda ei luba oma tuttavatel enam sinna minna, samas minu vend näiteks jäi laki tn kohaga väga rahule, seega sarnased kogemused võivad olla väga erinevad.
Korras diiselmootor käivitub kohe nagu korras bensukaski, selle kohapealt ei ole küll mingit vahet, rahval millegipärast ikka mingi eelarvamus diislite suhtes. :D

Kas teema algataja selgitaks millised need käivitusprobleemid ikkagi on mida koguni kahes erinevas kohas märgata ei suudeta? Ja miks ollakse nõus raha maksma kui masinaga pole midagi tehtud? Palju see hommikune käivitada proovimine maksma läks?

PS! siinses foorumis uitab ka aegajalt väga tugev diisli valdkonna spets, tõsi mitte tallinna inimene.

Postitatud: 11.01.2007 10:36 39
Postitas visla
Hommikune proovikäivitmamine läks maksma 600kr.

Ma ei käi siin foorumis oma kibestumist välja elamas. Kes arvab et ma kinestunud olen mingu ülalnimetatud firmasse. Ja kui käisin Joe Garaazis oma murega siis nad olid nii viisakad vähemalt et raha ei küsinud kui probleemi ei leidnud. Aga Hr. Kuul oli ainult raha peale väljas jamingit abi ta ei pakkunud, oli eriti üleoleva suhtumisega. Ja muuseas meenus selline lasue: Kuul käivitas oma diisel Opel omegat, mis tahtis kõva ketramist saada enne kui käima läks ja siis tema töömees ütles, et "näed isegi ülemusel ei lähe endal auto korralikult käima:D"

Aga probleemist lähemalt: Nimelt auto on igati korralik(läbisõit alla 200tuh), hooldatud BMW-s saksamaal ja viimane hooldus tartu UM-is. Käivitub kogua aeg. Sooja mootoriga viisakalt. Aga probleem hommikuse käivitumisega. Filtrid asjad on vahetatud õigeaegselt, küünlad korras. Veakoode ei anna, kütet alla ei lase, ülevoolutorud vahetatud ja korras. Kui hommikul käivitada siis tahab ikka mingi 10 sek. starterit saada enne kui siis läheb. Aga käima läheb alati.

Postitatud: 11.01.2007 10:38 32
Postitas visla
Silwer kirjutas:
visla kirjutas:Kui sa vähegi oma bemarit armastad ja pole oma rahakoti peale vihane siis ära teda ealeski vii sinna urkasse. Samad sõnad firmale mis asub Järvevana tee ääres Subaru keskuse taga Classic Rest OÜ nimeks.


Ja siit küsimus kas on üldse Tallinnas mingit normaalset kohta kus saaks oma diiselautot remontida? Ma ei pea silmas eelsüüteküünalde vahetamist. Sellega saaksid võibolla ka ülalnimetatud spetsialsitid hakkama.
United Motors.
Kui ma õieti aru olen saanud siis UM ei tegele selliste probleemidega.

Postitatud: 11.01.2007 10:40 56
Postitas visla
Cardo kirjutas:Mul suht hea tuju täna

1. sinu eelmine õnnetus http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#108058

2. läks siis müüki http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#213898

3. said uue õnnetuse http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#230857

4. said õpetussõnad, aga ei aidanud, ootasid imet, aga jumalat ei ole olemas !!!
Käisin Joe juures. Vaadati auto üle ja öeldi et viga ei tuvastatud. Et peab pikemaks ajaks sisse võtma

5. joo tass kohvi ja käitu viisakamalt palun !!!
Olen oma autod lõpuks ikka alati korda saanud. Aga selle eest ka verehinda maksnud. e34 touringu remont läks asjatundmatute remondimeeste pärast maksma umbes 35 tuhat eeq. Olen sellest ka siin foorumis kirjutanud.

Postitatud: 11.01.2007 10:56 49
Postitas visla
Kokkuvõtteks lisaks et minu pahameel on õigustatud antud jama puhul. Kuna kodanikul on selline üleolev suhtumine. Väga raske on seda vahejuhtumit siia sõnadesse panna. Aga kodanik Kuuli seisukoht autot remonti võttes oli: "Seni kui auto käima läheb tema probleemi ei näe" a la klient on loll ja mida sa üldse tahad. Ja sai tema juurde mindu lootuses abi saada ja tallinnas ei tea ma ühtegi asjalikku kohta kuhu pöörduda. Ja kui peale remondis käimist uuesti talle helistasin, et probleem endine ja küsisin et mis seal tehti, et kas pihusteid ka kontrolliti siis tema pistis karjuma ja viskas toru ära.

Eks tuleb siis kuhugi mujale proovima minna. Tahaks ikka et auto käivituks poolest pöördest.

Postitatud: 11.01.2007 11:14 43
Postitas Trionic
to visla: mina isiklikult pidasingi silmas seda,et teemat algatades ei rääkinud sa teemat lahti- lihtsalt mainisid,et kod.X ja firma Y on ... . Siit ka see tekkinud poleemika. Nüüd,kus sa kõik lahti seletasid,saavad teisedki aru su nördimuse põhjustest ja täiesti aktsepteeritavad on need.

Postitatud: 11.01.2007 22:41 58
Postitas Valdek
kas teggemist on M47 või M47N mootoriga?

BMW 320D 2001a ei käivitu koheselt ?

Postitatud: 12.01.2007 02:05 05
Postitas Diislikeskus
Kuna teema on leidnud siin pikemat käsitlemist toon ka teise poole seisukoha.

Kõigepealt faktidest. Visla on käinud oma autoga enamikes Tallinna diisliremondi töökodadest kuid keegi ei ole suutnud tuvastada, et ta autol midagi viga on, ega seda viga mis ei ilmne ka leida. (Joe, Classic rest., UM jne)

Kui Visla mulle helistas ja kurtis kui lollid on kõik remonditöökojad, et ei suuda viga leida, avaldasin kahtlust kas viga üldse on ja kui ei ole kas ka mina olen siis järgmine loll. Veel rääkis ta et viga on imelihtne vaja vaid "seibid" kuhugile vahele panna. Kui ütlesin et mulle sobib tema õpetab ja meie meister teeb siis see ei sobind. Sellest ka tõrge remontivõtmisel.

Viga ise pidi selles seisnema, et auto ei käivitu hommikul koheselt.

Need autod mis hommikuti ei käivitu võtame sisse õhtu ja hommikul proovime neid ise käivitada.

Võtsime auto õhtul sisse ja paigaldasime tagasivoolule läbipaistva vooliku, et näha kas öö jooksul õhku kütusesüsteemi ei imitse.

Hommikul käivitades käivitus auto koheselt ja kütuse süsteemis õhku ei olnud.

Veel kontrollisime eelsüüteküünalde korrasolekut. Olid korras.

Veel vahetasime tagasijooksu voolikud pihustite ülejooksudel kuna need olid niisked/tolmused vahetasime need.

Kuna kütuse filter oli eelmises remondikohas vahetatud siis seda ei vahetanud.

Kontrollisime kas paagis olev elektriline kütusepump töötab (töötas)

Kuna Visla saabus ja sai talle öeldud et auto käivitus hommikul poolest pöördest ja räägitud mis tehtud, mida kontrollitud. Siis leidis ta et rohkem pole mõtet tema raha ja meie aega kulutada.

NB isegi peale tagasivooluvooliku vahetamist ja tagasivoolult läbipaistva vooliku eemaldamist mille käigus satub paratamatult kütusesüsteemi õhku käivitus auto paari sekundi jooksul.

Eemaldasime tagasivoolult läbipaistva vooliku panime mootorile katted peale.

Meie meistri tunnihind on 472 kr ja 3,2 mm kütusevoolik maksab 50 kr meeter. Selle eest sai ka tasu võetud.

Paari päeva pärast helistas Visla. Sõimas et ma olen loll, ärgu autosi parandagu (keelekasutus ei olnud nii viisakas kui siin foorumis) Tema auto ei olevat jälle hommikul kohe käivitunud. Kuna ei olnud soovi rohkem sõimata saada soovitasin otsida järgmine remondikoht.

Autol oli väidetavalt probleemiks pikk käivitus. Kui pikk sellest ei saanudki aru kuna meie poolt käivitades käivitus ta kohe.

Võimalik et autol on mingi viga mis avaldub vahetevahel.

Vea ilmnemisel soovitan tähelepanu pöörata järgmistele asjaoludele

Kui pikad on vahemaad mida läbitakse kahe käivituse vahel. Äkki oli ainuke pikem sõit nädala paari jooksul meie juurde remonti ja see laadis muidu tühja aku täis.

Kas käivitamisel töötab ikka paagis olev elektriline etteandepump. Äkki on hari kulunud või kinni jäänud ja pump ei tööta vahetevahel.

Kuidas auto pargitakse. Äkki kallakule nina ülespoole ja imeb ikkagi kuskilt õhu vahele.

Kas autole ei ole paigaldatud lisa ärandamisvastaseid seadmeid. ja need ei lase autot käivitada.

Kas peale eelsüüteküünalde tule kustumist oodatakse 15-20 sekundit enne kui autot käivitatakse (autot kasutab naisterahvas) Paljud autokasutajad ei tea et peale eelsüüteküünalde märgutule kustumist jätkub eelsüüteküünalde soojendamine veel 15-20 sekundit ja kui käivitada kohe peale tule kustumist siis ei jõua küünlad soojeneda.

Kas käivitumine on külmematel hommikutel parem. Eelsüüteküünlad rakenduvad siis kui temperatuur on madalam kui +5 kraadi.


Kui kunagi leiate põhjuse miks auto ei käivitunud poolest pöördest oleks viisakas seda ka siin foorumis teatada.

Loodan et vastus oli ammendav.

Kuido Kuul 55673701

Postitatud: 12.01.2007 11:25 46
Postitas visla
See mis sa siia kirjutad on sulaselge vale.

Niasterahvas kes selle autoga sõidab on kindlasti targeme kui eesti keskmine mees autoremondi koha pealt.
Sellel autol ei ole vaja oodata 15-20 sek. käivitades. Ma ei ole selle autoga mujal remondis käinud kui korra Joe juures ja kuna neil ei olnud aega pikemalt tegeleda siis tulin Teie juurde. Auto on ostetud 4 kuud tagasi ja UM-is ainult korralisel hooldusel käinud. See mis sa siia oma päästmiseks oled kokku kirjutanud on täielik jama. Ebaviisakas olid ikka sina Hr. Kuul

MA SIIRALT IMESTAN KUDAS SEE ETTEVÕTE VEEL TEGUTSEB?

Ja kallis mees saa aru, et ma ei tuleks autoga remonti kui tal miskit viga ei ole.

Lõpetuseks ja hoiatuseks: Inimesed hoidke eemale sellest kohast, midagi head sealt ei tule. Aga eks see kes ise seal käinud teab ju samuti mis mehega tegemist on. Ei usu et, ta ainult minuga ebaviisakas oli.

Postitatud: 12.01.2007 11:33 18
Postitas visla
Valdek kirjutas:kas teggemist on M47 või M47N mootoriga?
tegemist siis 100 Kw motoriga.