1. leht 1-st

Nukkvõlli andur

Postitatud: 22.03.2024 08:20 10
Postitas Riffolen
Tervist , sain lõpuks ista bmwga suhtlema ja veakoode lugedes andis 2 nukkvõlli positsiooni anduri viga
Kustutasin ära , tulid tagasi
Ostsin uue anduri , panin külge ja nüüd auto käiab nii umbes 15-20 Sekundit , vanaga polnud probleeme käivitamisel , poolest pöördest, kas uus andur tuleb kuidagi kalibreerida , saab seda istaga teha või mõistlik lihtsalt vana tagasi panna ? Netist nagu uurisin välja et tuleb kalibreerida aga kuidas , seda ei tea. Kuigi pole veel mahti olnud vaadata kas uue anduriga vead tagasi tulevad aga õhtul saan proovida.
Bmw 535d 200kw 2005a m57n

Re: Nukkvõlli andur

Postitatud: 22.03.2024 09:08 50
Postitas PeeterA
Kui auto eelmise anduriga käima läks, siis järelikult polnud tegemist anduri enda rikkega. Uus andur sattus tõenäoliselt praakosa, mida tuleb tihti ette kui osta B- või C kategooria varuosi. Midagi kalibreerida nukaanduri juures pole vaja.
ISTA service plaani kohaselt oleks pidanud toimetama- ma ei usu, et see soovitas esmase asjana varuosa vahetust.

Re: Nukkvõlli andur

Postitatud: 22.03.2024 11:46 48
Postitas Riffolen
PeeterA kirjutas: 22.03.2024 09:08 50 Kui auto eelmise anduriga käima läks, siis järelikult polnud tegemist anduri enda rikkega. Uus andur sattus tõenäoliselt praakosa, mida tuleb tihti ette kui osta B- või C kategooria varuosi. Midagi kalibreerida nukaanduri juures pole vaja.
ISTA service plaani kohaselt oleks pidanud toimetama- ma ei usu, et see soovitas esmase asjana varuosa vahetust.
Ma alles õpin seda istat kasutama aga veakood oli
dde camshaft sensor, koode ees ei mäleta enam
Seda siis 2 tk, 1 hetkelise lsiga ja teine -1 ls
Uus andur iseenesest magneti Martelli oma aga eeldan et siis vana tagasi ja varuosa poodi tagasi ?
Põhjus miks üldse veakoode vaatama hakkasin oli kuna hetkel üüratu kütusekulu , 15-17l sajale , mootoril jõud suht otsas jne
Kuu alguses üritan Patriku juurde saada aga mõtlesin et ennem uurin pisut ise.

Re: Nukkvõlli andur

Postitatud: 23.03.2024 12:17 51
Postitas LEDBeam
1. Ära osta selle masina külge vuhvleid
2. Kui Ista keelt ei mõista ja tahad sellele tugineda, esita ekraanipildid.
3. Suur kütusekulu on mootori osas tihti seotud vigase EGR-i toimetamisega. Proovi juhtklapi vahetust.
Eeldan, et suure kütusekulu kalkulatsiooni ei pane linnas lühikesi otsi, nendega võib kulu olla ka 30 l/ 100 km.

Re: Nukkvõlli andur

Postitatud: 23.03.2024 18:39 45
Postitas Riffolen
LEDBeam kirjutas: 23.03.2024 12:17 51 1. Ära osta selle masina külge vuhvleid
2. Kui Ista keelt ei mõista ja tahad sellele tugineda, esita ekraanipildid.
3. Suur kütusekulu on mootori osas tihti seotud vigase EGR-i toimetamisega. Proovi juhtklapi vahetust.
Eeldan, et suure kütusekulu kalkulatsiooni ei pane linnas lühikesi otsi, nendega võib kulu olla ka 30 l/ 100 km.
Otseselt linnas ei sõida aga pmts tööle mööda maanteed igapäev CA 9 km edasi 9km tagasi + vahest mõned linna otsad , täis paagiga sai sõita ca 400km natukene peale , paak 70l.
Varem sain ilusti 550-650 sõita samuste otstega.
Samas maf anduri resetti tehes istas näitas mõlemad numbrid 0.0 (lollipeaga sai lammarist võetud orginaal osa, mitte uus poest, sp sai ka adaptsiooni reset tehtud - enda oma lasin peale puhastamist suruõhuga õhtale) , samas pole istat veel avastanud piisavalt , et leida kus mafi numbreid näeb peale resetti. Homme päev otsa aega uurida.