1. leht 1-st

"Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 21.12.2023 17:17 15
Postitas rrongas
Mida arvate nö "hard reset" toimingust, ehk aku juhtmed maha ja u 10 sek koos hoida, see peaks väidetavalt kustutama kõik ECU s töllerdavad veakoodid, kas keegi on praktiseerinud?

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 21.12.2023 20:55 12
Postitas LEDBeam
Kust selline huvitav mõte?

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 21.12.2023 21:29 38
Postitas RazzKalbass
Kunagi üks tuttav tegi, auto oli pärast 2 nädalat UMis ja arve tuli mehine

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 21.12.2023 22:17 28
Postitas rrongas

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 21.12.2023 23:38 44
Postitas LEDBeam
Tuleb meelde Teleturg.

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 22.12.2023 06:17 26
Postitas ooDDoo
Kui sos call peal pole ei juhtu nende juhtmete kokku panemisel midagi.. kui sos call aku on lisaks võib sos call mooduli läbi kärsatada

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 22.12.2023 09:59 56
Postitas oja86
Pole raha korraliku diagnostiku juurde minemiseks ss vaja lollustega tegeleda?

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 22.12.2023 10:09 20
Postitas toivoku
vähem youtubi infot uskuda.

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 22.12.2023 11:06 36
Postitas rrongas
toivoku kirjutas: 22.12.2023 10:09 20 vähem youtubi infot uskuda.
kui nüüd tähelepanelikult lugeda, siis oligi minu algses postituses küsimus.

Kui natuke elektroonikat asjandust tunda, siis nt kondekaid tühjendatakse neid lühistades või siis spets mahalaadimis takistiga.
Lihtsalt huvitab, kas selline meetod on vanemate ilma lisa energia allikata autodel võimalik ja kas sama tulemuse annab ka lihtsalt aku juhtme maha võtmine mõneks ajaks?

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 22.12.2023 15:32 32
Postitas rrongas
oja86 kirjutas: 22.12.2023 09:59 56 Pole raha korraliku diagnostiku juurde minemiseks ss vaja lollustega tegeleda?
Ee et kui midagi küsida siin, siis ilmselt pole raha diagnostiku juurde minemiseks? Üks vaestekamp siin heietamas :D Polegi siis mõtet siin millegi üle arutada, selle foorumi võib siis ka sulgeda, lihtsal kui mingi jama, auto kohe töökotta ja kogu lugu.

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 22.12.2023 16:14 20
Postitas PeeterA
Välistada ei saa, et ka mõnes töökojas üritatakse + ja - klemme kokku panna :mrgreen:

Üldtunnustatud remondilahendus see pole. Üldjuhul piisab ühe akuklemmi eemaldamisest mõneks ajaks.

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 23.12.2023 14:39 56
Postitas LEDBeam
Kui viga on salvestunud mällu, mille sisu toite eemaldamisel kustub, siis tõenäoliselt toimib. Kuid üldiselt nii ei ole.
Hard resetiks on toitejuhtme lahtiühendamist raske nimetada. Juhtmete täiendav kokkuühendamine ei oma tähtsust, sest toitefiltrite konded tühjenevad sekundi murdosa jooksul.
Kuid katset on ju lihtne korrata, kellel huvi, teeb asja katsetega selgeks. Selliseid nn igiliikurite videosid on torus palju, nendele viitamisel võiks veidi kriitikameelt olla.

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 28.12.2023 00:01 30
Postitas rrongas
Nonii, testitud ja ei juhtunudki midagi :cool: aga seda poolikut mootori tuld ikkagi ära ei kustutanud aga huvitaval kombel mootor töötab nüüd palju ühtlasemalt ja on ka erksam.

Lugu siis järgmine, autoks E90 320i N46. Enne seda reset testi mootor toimis kuidagi laisalt ebaühtlaselt, jõud puudus, kohati ei läinud soojalt kohe käima ja vahel ei reageerinud gaasipedaalile, Delphiga viskas veakoode P1057/P1062, nagu viitaks valvetronic probleemile ja läks limp mode peale. Eelmine omanik on 2a tagasi vahetanud valvetronicu mootori, vahetati ka nuka anduri tihend ja põhjakaabel. Kas nüüd siis nuka andur?

Asi läks täna põnevamaks, uus nuka andur koos kõikide tihendite ja silikoonidega käes asusin siis asja kallale, sain pmst katted maha ja selle välisõhu filtri kõrvalt tuli lagedale paljas pistik kus peaks olema AUC andur ehk välisõhu kvaliteedi andur. Kas selle anduri puudumine võib mingi veateate anda? Ja lisaks sellele oli ECU toitekaabel seal mootori kõrval porikoopa küljes pmst täitsa lahti, mutter oli kohe otsast kukkumas kui katte pealt maha tõmbasin. Kas see lahtine kaabliots võis ka kuidagi osaline olla?

Igatahes hetkel veel kaant maha ei võtnud, keerasin kaabli kinni tegin ainult selle reset testi, kuigi mootor töötab nüüd sujuvamalt aga kuna tuli ikkagi põleb, siis peaks ehk uuesti lähiajal juhtme taha saama ja saaga jätkub.



P1057
Definition:
Valvetronic (VVT) Supply Voltage Control Motor Electrical (Bank 1)
Description:
Key on for 50ms, the DME detected that the supply voltage was irregular.
Cause:
Short to ground at power input or defective ECU (capacitor preload).

P1062
Definition:
Valvetronic (VVT) Limp Home Request Full Stroke Position Not Reached (Bank 1)
Description:
After 3000ms the eccentric angle fails to close at the full stroke position. Other VVT fault issues maximum stroke command but the position is not reached.
Cause:
Resolve the primary fault.

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 28.12.2023 08:27 35
Postitas ooDDoo
Vigade järgi oli asi pigem lahtises klemmis.. alates 94 aastast ei kustu ühelgil bemmil veakoodid kasvõi aastaks akuklemmi eemaldades

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 28.12.2023 10:48 53
Postitas Kert11
ilmselt ei ole tegemist päris tavapärase veakoodiga, aga mul E53-l kui Webasto on lukku läinud (näiteks Low Fuel või Low Voltage), siis aku vahetusega (mille käigus eemaldatakse aku klemm korraks) on see ise lukust lahti läinud

Re: "Hard Reset" ehk aku juhtmed kokku?

Postitatud: 14.01.2024 11:56 33
Postitas rrongas
Ja läkski nii, et asi korras. Veakoodid rattakoopa küljes oleva lahtise toitejuhtme põhjustatud. Nii et müüa asjata tellitud N42/N46 mootori nukaandur ja tihendite komplekt+valvetronic mootori tihend, lisan müügi kuulutuse.