Kurnjuhhel m51 tds ei taha toimida
Postitatud: 18.12.2023 15:38 21
Vabandan kui vales kohas see. Postitan esimest korda..
Kõik käivituse jamad hakkasid pihta pärast seda kui auto taga osa sai haavliga pritsitud.
Starter ja genekas sai vahetatud aga nüüdseks olen pool pead kiilaks kiskunud.
Tahhokas pööret ei näidand siis vahetasin vända anduri ära aga lolli teo tegin kui võtsin koos raamiga ära ja panin teise liiga sügavale et löi anduri puruks.
Ostsin ss järgmise anduri see läks liiga lähedale aga käima läks. Küll viskas tühikäigu pöôrded sinna 2000+rpmi ja natuke sai nusperdatud veel sellega kuni tühikäik oli okei aga pöôret näitas nagu 400-500pooret rohkrm kui tegelikkuses. Ja gaasipedaali sai õrnalt vajutada ei toimims kuna kui rohkem vajutada siis läheb jälle lõhkuma seal 2000+pooret
Leidsin bentley raamatust anduri ja lugerpinni distantsi 1.25mm panen lehtkaliibriga siis paika ja jälle nagu täiesti algudes kus pööred möirgavad, tahhokas ei näita ja pikk käivitus.
Sai ka vahetatud dme immovaba vastu.
Praeguseks on mõtted otsas.
Kas vahetan juhtmestiku ära kuna see haavlipuru sattus kõikjale, vahetan hooratta ära kuna andur käis vastu kuigi lugerpinn tundus visuaalselt sirge olevat. Või hakkan järgmist mootorit otsima?
Kui keegi oskaks selle tööle aidata siis ma olen ülimalt õnnelik ja saaks selle projektiga lõpupoole liikuda.
Kõik käivituse jamad hakkasid pihta pärast seda kui auto taga osa sai haavliga pritsitud.
Starter ja genekas sai vahetatud aga nüüdseks olen pool pead kiilaks kiskunud.
Tahhokas pööret ei näidand siis vahetasin vända anduri ära aga lolli teo tegin kui võtsin koos raamiga ära ja panin teise liiga sügavale et löi anduri puruks.
Ostsin ss järgmise anduri see läks liiga lähedale aga käima läks. Küll viskas tühikäigu pöôrded sinna 2000+rpmi ja natuke sai nusperdatud veel sellega kuni tühikäik oli okei aga pöôret näitas nagu 400-500pooret rohkrm kui tegelikkuses. Ja gaasipedaali sai õrnalt vajutada ei toimims kuna kui rohkem vajutada siis läheb jälle lõhkuma seal 2000+pooret
Leidsin bentley raamatust anduri ja lugerpinni distantsi 1.25mm panen lehtkaliibriga siis paika ja jälle nagu täiesti algudes kus pööred möirgavad, tahhokas ei näita ja pikk käivitus.
Sai ka vahetatud dme immovaba vastu.
Praeguseks on mõtted otsas.
Kas vahetan juhtmestiku ära kuna see haavlipuru sattus kõikjale, vahetan hooratta ära kuna andur käis vastu kuigi lugerpinn tundus visuaalselt sirge olevat. Või hakkan järgmist mootorit otsima?
Kui keegi oskaks selle tööle aidata siis ma olen ülimalt õnnelik ja saaks selle projektiga lõpupoole liikuda.