ZF S5D 310Z / S5-31 manuaal kasti remont

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
mihkel.
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 21.08.2017 09:03 56
Peamine sõiduk: V70
Asukoht: Rõuge

ZF S5D 310Z / S5-31 manuaal kasti remont

Postitus Postitas mihkel. »

Tervitus!

Laua peal ootab julguse-tahtmise kokku kogumist üks E39 ZF kast. Vahetab käike kenasti, ei ragista, aga hakkab teada andma mõne pöörleva elemendi kulumisest. Läbisõitu on kastil kuskil 400kkm seega saab eeldada, et mõningane kulumine on tõepoolest lubatud.

Lihtsam mure on tagumise käigu fiksaatoriga, mis vajab ilmselt puksi vahetust või ka siis fiksaatori enda. Ei ole tunda käe all konkreetset käigu sisselülitamist. Suurem mure aga kasti undamine käigu vahetamise hetkel. Vahet pole mis käiguga tegu. Vahetad kas üles suunas, alla suunas, üle mitme, kuidas iganes. Käigu vahetusel enne järgmise käigu sisse lülitumist on kuulda undamist. Täpselt nagu sünkro tõmbab järgmise hammasratta õige kiirusega pöörlema. Käik sees puuduvad kuuldavad helid. Võiks sünkrot ennast süüdistada kuid sümptomid avalduvad iga käiguga. Seega võiks süüdistada mõnda võlli-hammasratta laagrit?

Kuna ise pole kasti sise eluga kursis, siis ootaks enne lammutamist mõnda tarka sõna või kogemust. Pöidlad kasvavad enamikel päevadel õigest kohast välja, seega võiks operatsioon justkui õnnestuda. Pigem võib tekkida olukord, kus kasti lahti võttes olen sama tark kui seda kasti väljast vaadates :) Tugevam guugeldamine ei andud kahjuks head tarka vastust sellistele kasti sümptomitele.

Lõpetuseks, et kastis on piisavalt õli ka.

Varuosa leht
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgr ... 535i&mg=23

Pilt
mihkel.
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 21.08.2017 09:03 56
Peamine sõiduk: V70
Asukoht: Rõuge

Re: ZF S5D 310Z / S5-31 manuaal kasti remont

Postitus Postitas mihkel. »

Kolm kuud ootas oma aega laual :) So, vat nau?

Ühtegi otsest vea allikat pole veel silma jäänud. Sisendvõlli laagril on kerge lõtk, väljundil suurem lõtk. Sisendi oma võtsin näpu vahele, käib täiesti vaikselt. Väljundi oma jaoks on vaja pikka peenet 36 padrunit veel, et laiali saaks. Tundub siiski, et sisendi ja väljundi laagrid ei tekitaks sellist kõigil käiguvahetustel kuulduvat tugevat pöörlemise häält.

Nüüd oleks hea ehk leida mõni kontakt kelle käest tarka nõu saada. Kasvõi näpuvahel minna kui ise läbi ei hammusta seda probleemi.

Pilt

Pilt
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: ZF S5D 310Z / S5-31 manuaal kasti remont

Postitus Postitas LEDBeam »

Sellise veakirjeldusega on remont edukas, kui midagi hullemaks pole teinud.
mihkel.
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 21.08.2017 09:03 56
Peamine sõiduk: V70
Asukoht: Rõuge

Re: ZF S5D 310Z / S5-31 manuaal kasti remont

Postitus Postitas mihkel. »

Hullemaks? Kaks kulunud elementi on tuvastatud, sümptomitele vastavalt ei viita kahjuks kuulduv heli neile.

Saan aru, et mõni vend sünnib käigukast käes ja saab esimest korda selle siseelu uurides veale pihta saada. Minul siiski nii ei läinud ja sooviks teemaga sina peale saada alustades sellest samusest kastist. Kahjuks ei ole veel leidnud sarnasele veale vastavat kirjeldust, et kuskilt otsast paremini kinni hakata. Edasine tee näib hetkel ilmselt olevat sünkrote uurimine ja võllidel asetsevate nõellaagrite inspekteerimine.
Vasta