1. leht 2-st

roolivõim

Postitatud: 18.02.2004 18:54 22
Postitas Allan_K
mis värk on see et,kui rooli keerad,siis teeb roorivõimu pump ilgelt paha häält ja ajab õli vahule,täitepaagis :evil: ?ise arvan et asi võib olla kuskilt umbes aga ei tea kah.niisama see pump töötab küll hästi.

Postitatud: 18.02.2004 21:21 26
Postitas Elar
Autot pole küll mainitud, aga üldiselt on täitepaagi põhjas filter, mis on ilmselt umbes ja vajab vahetust.

Postitatud: 19.02.2004 09:32 21
Postitas eero
Elar kirjutas:täitepaagi põhjas filter, mis on ilmselt umbes ja vajab vahetust.
Assa krt :shock: , seda poleks osanud otsida. Muidu endalgi teeb pump häält. Ka rooli liigutamata on kuulda, küll mitte kõvasti, aga on.

Seda filtrit peaks ilmselt uurima siis, aga lisaks on ka vanast või valest õlist samasugune sümptom. Mul nt. on korgile kirjutatud, et tohib ainult rohelist õli kasutada, sees on kindlasti segu sellest ja teisest.

Huitav, kas selle õli vahetus on mingi väga kole lugu :roll: :?: Tuleks vist ikka teha...

Postitatud: 19.02.2004 09:59 22
Postitas priitv8
eero kirjutas:Seda filtrit peaks ilmselt uurima siis, aga lisaks on ka vanast või valest õlist samasugune sümptom. Mul nt. on korgile kirjutatud, et tohib ainult rohelist õli kasutada, sees on kindlasti segu sellest ja teisest.
Krt a mul ei tee mingit häält :) (v.a. muidugi ääreasendites, kus toimub õhutamine), isegi enne viimast vahetust ei teinud, kusjuures eelmine taat oli punast ATF-i kallanud, mina aga panin peale rohelist Pentosin CHF-11.t, mida tehas ette näeb.
eero kirjutas:Huitav, kas selle õli vahetus on mingi väga kole lugu :roll: :?: Tuleks vist ikka teha...
Lasin UM-is teha, sest mul oli vaja ka ASC+T mikrofilter vahetada.
See rsk on mingi tilluke vidin, a maksab üle 500 krooni. Seetõttu vist keegi ei vaheta, kuigi peaks iga teise Inspection II ajal tegema. Selle järelduse võib teha faktist, et UM-i varuosasüsteemist polnud too filter veel kordagi läbi käinud ja ma pidin oma tellimust ootama! Ja mul ei ole ainus ASC+T-ga E32/E34 siin linnas ;)
Õli ennast läks nac üle liitri, aga see Pentosin on kallim kui ATF.
Ilma ASC-ta süsteemi võib isegi vähem minna, paisupaak on mul igatahes kolm korda nii suur, kui Sinu autol.
Võin kodust selle arve üles otsida, siis saan öelda, palju õli ja palju vahetus maksis.

Priit

Postitatud: 19.02.2004 10:57 35
Postitas Raiki
mnjaaa :shock: mul sama jama kui lõppu keerata siis uriseb natuke..
peab vist ka seda filtrit otsima hakkama...

Postitatud: 19.02.2004 11:05 03
Postitas eero
Minu arusaama kohaselt on lõppu keeratult urin normaalne. Paha lugu pn siis kui keerates teeb ikka väga valjut urinat ja lihtsalt paigal seistes oleks ka soovitatav, et töötab vaikselt.

Postitatud: 19.02.2004 11:09 57
Postitas Raivo
Mina lahendan seda probleemi õli peale kallamisega :D

Postitatud: 19.02.2004 11:37 55
Postitas eero
Kui õli vähe, siis teebki sellist megaurinat, aga kui vana või vale, siis undab vaikselt ja pidevat. Kallamine ei aita :(

Postitatud: 19.02.2004 15:50 05
Postitas priitv8
eero kirjutas:Minu arusaama kohaselt on lõppu keeratult urin normaalne.
See on jah täiesti normaalne, sest siis toimub automaatne õhu eemaldamine süsteemist.
Asi on jama siis, kui ääreasendisse keerates mootor välja sureb.

Priit

Postitatud: 19.02.2004 23:32 09
Postitas priitv8
priitv8 kirjutas:Võin kodust selle arve üles otsida, siis saan öelda, palju õli ja palju vahetus maksis.
Näe, ongi siin nina ees mul:

Kood: Vali kõik

Nimetus          kogus     üh. hind     kokku
=============================================
Rooliv. õli vah.  3,00        34,20    102,60
Pentosin CHF      2,00       166,32    332,64
NB! need on käibekata summad!
töö kogus 3,0 tähendab 3 x 5min = 15min.

Priit

Postitatud: 20.02.2004 09:02 03
Postitas eero
Heh, selle 15 min. võiks ju oma garaazhis siis ka mööda saata. Kusjuures ise mõtisklen siis, et äkki peaks seda kaks korda järjest tegema kuna preagu mingi segu7 mitmest õlist sees :roll:

Ja üksiti ka paagi ja võimu vahelised voolikud või vitsad vms. peaks ära vahetama või midagi tegema, sest need on rõvedalt õlised.

Postitatud: 20.02.2004 09:53 01
Postitas priitv8
eero kirjutas:Heh, selle 15 min. võiks ju oma garaazhis siis ka mööda saata. Kusjuures ise mõtisklen siis, et äkki peaks seda kaks korda järjest tegema kuna preagu mingi segu7 mitmest õlist sees :roll:
Mind ajendas just see ASC+T koos oma peenfiltri vahetusega servise teenust kasutama.
eero kirjutas:Ja üksiti ka paagi ja võimu vahelised voolikud või vitsad vms. peaks ära vahetama või midagi tegema, sest need on rõvedalt õlised.
See on vist tüüpviga, sest paljudel nii vanadel V8-tel on nii. Kuskilt on nagu kõrva jäänud, et need hõbepaberist termoisolatsioonid on liiga lühikesed ja voolikute otsad saavad kuuma. Kollektorid on meil ju peaaegu vastu külgi ;)
Igatahes mul on nad ka väga s....ed. Roolikarp ise ka lekib ja valab õli otse mootoripadjale :mad:

Priit

Postitatud: 20.02.2004 12:01 36
Postitas Raiki
siis ei hakka näppima :D
tänan

Postitatud: 10.06.2005 19:40 53
Postitas Ivar
priitv8 kirjutas:
eero kirjutas:Minu arusaama kohaselt on lõppu keeratult urin normaalne.
See on jah täiesti normaalne, sest siis toimub automaatne õhu eemaldamine süsteemist.
Asi on jama siis, kui ääreasendisse keerates mootor välja sureb.

Priit
mis siis võib olla, kui mootor välja sureb? :roll:

Postitatud: 11.06.2005 15:23 58
Postitas naips
priitv8 kirjutas:
eero kirjutas:Minu arusaama kohaselt on lõppu keeratult urin normaalne.
See on jah täiesti normaalne, sest siis toimub automaatne õhu eemaldamine süsteemist.
Asi on jama siis, kui ääreasendisse keerates mootor välja sureb.

Priit
Õli ise surub õhu sealt välja mingit ime protsessi seal ei tomi.
Kui välja sureb siis saab olla ainult pumba viga.(laagrid)

Postitatud: 12.06.2005 00:37 45
Postitas Ivar
naips kirjutas: Õli ise surub õhu sealt välja mingit ime protsessi seal ei tomi.
Kui välja sureb siis saab olla ainult pumba viga.(laagrid)
Kas roolipumba laagrid siis läbi ?Neid saab vahetada?

Postitatud: 13.06.2005 00:22 10
Postitas naips
No midagi siin täpselt öelda ei saa,kui ei ole näinud,aga loogiline et pump.(kui võim võimendab)

Postitatud: 14.06.2005 17:11 12
Postitas mike34
Mina ütleks et pump vajaks ka vahetus.
Mul sama jama Loomuliklt tuleks filter ka ära vahetada
Kohapeal seistes ja rattaid liigutades teeb asi ikka päris paha häält
aga kui sõidad või sõidust tuled siis on asi vaikne
V.ä juhul kui rattad keerad täiesti välja.
Arvatasti satub õhk kusagilt süsteemi.
Ning pidevalt kui õli paned ja hakkad kohapeal manööverdama
on kõik kohad ATF i täis. :(
Keegi pakkus mulle seda kasutatud filtrit vist oli 50 eek.

Postitatud: 19.06.2005 12:28 58
Postitas AARE540
eero kirjutas:Ja üksiti ka paagi ja võimu vahelised voolikud või vitsad vms. peaks ära vahetama või midagi tegema, sest need on rõvedalt õlised.
Kusjuures mul sama häda, ka voolikud õlised tiba. Aga mis puutub roolivõimu, siis kohati teeb sellise hääle, mis kõlab nagu mingi kriuks... Aga seda suht harva õnneks...

Postitatud: 20.06.2005 16:57 05
Postitas draggo
Kas see kohin siis kui rattad välja keerad on noprmaalne nähtus? Kas see, et ühelpool vähem kahiseb on ka normaalne?

Postitatud: 22.04.2007 18:35 33
Postitas leho57
palju see filter maksta võib?

Re: roolivõim

Postitatud: 15.02.2010 21:26 22
Postitas jargo
kaevan korra veel vana teema üles.

nimelt vahetasin roolilatti.panin uue kasutatud roolilati külge,vahetasin mõned torud-panin korralikumad kahe pumba peale kokku,puhastasin õlivõtupaagi ära ja kõik seibid mis kuskil hüdrasüsteemis olid vahetasin ära.nüüd hakkas peale selline pull.õhtul peale lati vahetamist toimis kõik ilusti.sõitsin koju ca2km ja jätsin auto seisma.täna hommikul käima pannes leidsin eest pumba undamise.rooli keerates keerab ka katkendlikult(jõnksutades).kui mootor natuke soojenes hakkas vähem jõnkse sisse tegema,kuid ikka undab pump kui kole.paagis käib õli ringi ja hullult vahutab.kui natuke aega auto seisab ja uuesti käima panna siis kolm neli sekundit käib vaikselt ja hakkab jälle undama.nagu oleks rämedalt õhku vahel.keerasin ka rooli vasakule ja paremale põhja kuid ei aidanud.tõstsin siis auto tõstukil üles ja vaatasin et kõik ilusti kuiv,kuskilt ei leki.huvitav oli veel see et kui pumbale pealejooksu toru näpuga kinni pigistada siis undamine kadus.tõstukil olles keerasin käsitsi rattaid paremale vasakule,siis nagu lati sees kostis mingit mulinat.mootor sel hetkei ei käinud.kui mootori käima panin muutus rool raskemaks ja hakkas käima katkendlikult.
mis moodi teha korralikku õhutamist.ja kui kaua.mul tuksus auto pool tundi rool paremale välja keeratud.jäi ka nagu hetkeks vait aga kui uuesti täispöörde vasakule ja tagasi teha hakkas jälle undama!

äkki keegi oskab mingit nõu anda!enne kui äsja soetatud lati jälle maha kakun.kas õlipump saab nii järsku õhtale minna.eelmise latiga käis ikka väga vaikselt.kas äkki on selline võimalus ,et uus soetatud latt oli enne täidetud rohelise õliga ja nüüd toppisin mina punast sisse.

abi ootama jäädes jargo!

Re: roolivõim

Postitatud: 15.02.2010 23:47 09
Postitas Dreamon
Vb on õli viga,aga peaks olema sellest kasu kui kallad veidi õli juurde ja keerad roooli koguaeg ühele ja teisele poole samal ajal moto käib peaks korda küll saama nii, kui ei lää lõpus siis juba midagi muud jama, ju siis õhk vahel,kas sest nüüd kasu oli aga proovi väämalt

Re: roolivõim

Postitatud: 16.02.2010 07:04 28
Postitas jargo
päris pikalt juba nii proovinud.ikka undab.hakkan juba arvama ,et sain pees lati. :( .

Re: roolivõim

Postitatud: 16.02.2010 20:09 49
Postitas jargo
nii.täna vahetasin pumpal tihendid ära,kuna pumbaremonditöökojas öeldi, et võib korpuse vahelt lisaõhku imeda.õhutasin nii umbes 5-6 minutit ja asi jäi vaikseks.paar tundi hiljem uuesti sõitma hakates oli pump alguses vait kuid iga kilomeetriga hakkas jälle vaikselt inisema.lõpuks tegi jälle kohutavat häält.läksin poodi,poest tagasi tulles oli jälle täiesti vait.koju jõudes jälle kergelt inises.no mis ku...i jama see on.
kas latt saab ka kuskilt lisaõhku IMEDA ?minu arvates on see igalt poolt rõhu all.ja leket ei ole.

Re: roolivõim

Postitatud: 16.02.2010 23:32 02
Postitas Toomas_K
õhku imeda saab vist ainult paagist või selle voolikutest lõik muu peaks olema surve pool.

Re:

Postitatud: 16.02.2010 23:37 04
Postitas Toomas_K
Raiki kirjutas:mnjaaa :shock: mul sama jama kui lõppu keerata siis uriseb natuke..
peab vist ka seda filtrit otsima hakkama...
Lõppu keerates peabki urisema õrnalt sest siis lastakse õli ülesurve tõttu läbi ülesurve klapi mis teebki seda häält. :!:
Ja milleks on vaja rool lõppu keerata?:D

Re: Re:

Postitatud: 18.02.2010 14:25 17
Postitas erki535
diislijoodik kirjutas:Samuti kasuta süsteemis täissünt ATF-i.
Rumal küsimus aga mille järgi aru saab, et täissünt. Pakendil tavaliselt neil si***gi kirjas ei ole.
Pilt

Re: roolivõim

Postitatud: 18.02.2010 14:55 37
Postitas erki535
http://autoint.ee/index.php?page=transm ... aulikaolid
Seal esimene artikkel mainib, et poolsünt :? Ise tegin samuti nagu diislijoodik kirjeldas- süstlaga paak tühjaks(apteegist kõige suuremat küsida), võtsin veel paagi küljest ja pesin bensiiga puhtaks. Pumba küljest voolik tilkuma, rooliga edasi tagasi seni kuni rohkem ei tule. Uus kraam sisse, 2L oli mul varutud, kuid reaalselt jäi liitrist veel väike tilk järgi(koos õhutamisega).

Re: roolivõim

Postitatud: 18.02.2010 16:36 10
Postitas jargo
mul oli natuke teistlaadne probleem.vahetasin roolilatti,enne uue(kasutatud)lati külge keeramist tegin ta õlist suht puhtaks(seestpoolt).voolikutele panin uued seibid ja ka klambrid.potsiku pesin läbi ja puhudes liikus õhk ilusti igas suunas.nüüdseks vahetasin ka õlipumbas tihendid ära.kõik on nagu uus.õli aga vahtuab paagi tuulutusavast kõik välja.kardan et siiski on latil mingi kala sees.saatsin enda vana lati remonti.kui kätte saan annan teada kas enam ei vahuta.kui ei vahuta siis oli viga siiski roolilatis.