Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS
Postitatud: 02.04.2020 13:41 14
Tere!
Autoks E70.
1. Pidurivedelik. BMW näeb ette kasutada BMW DOT 4 low viscosity õli. Millist toodet siinsed foorumikasutajad on kasutanud ? Ise ostsin praegu tavalise Polari pidurivedeliku ära. Kas seda, siis on mõistlik kasutada või mitte?
2. Pidurivedeliku vahetus ja õhutamine ,ABS programmiga DIS .
Manual on siit leitav, aga tekkis ikkagi paar küsimust, kuna pole varem ABS-i näppinud.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70- ... on/GNOfGlQ
Plaanin kasutada nn Brake bleeder kit ehk siis survega õhutada, et ei peaks piduripedaali vajutama.
a).Kas 1,6-1,8 atm on mõistlik rõhk, auto 13.a vana ?
b) Lugedes seda eelpool juhendid, siis saan nii aru ,et kõigepealt õhutan nii kaua kui TERVE auto pidurivedelik torustikus on uus ehk teen ringi peale.
c) Seejärel kasutan DIS programmi. Süsteem on ütleme 1,7atm surve all, käivitan DIS programmi ja avan tagumise parempoolse õhutusnippli.
Mitu korda peaks ühe piduri juures seda protsessi DIS-ga kordama? Kas nüüd sealt ABS pumbast nn vabanenud must pidurivedelik. Kas pean uuesti 'tavameetodil ilma programmita' õhutama, niikaua kuni tuleb uus pidurivedelik. Kuna pole varem ABS-s pidurivedelikku vahetanud, siis see koht on segane.
Tänud aitajatele ette!
Autoks E70.
1. Pidurivedelik. BMW näeb ette kasutada BMW DOT 4 low viscosity õli. Millist toodet siinsed foorumikasutajad on kasutanud ? Ise ostsin praegu tavalise Polari pidurivedeliku ära. Kas seda, siis on mõistlik kasutada või mitte?
2. Pidurivedeliku vahetus ja õhutamine ,ABS programmiga DIS .
Manual on siit leitav, aga tekkis ikkagi paar küsimust, kuna pole varem ABS-i näppinud.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70- ... on/GNOfGlQ
Plaanin kasutada nn Brake bleeder kit ehk siis survega õhutada, et ei peaks piduripedaali vajutama.
a).Kas 1,6-1,8 atm on mõistlik rõhk, auto 13.a vana ?
b) Lugedes seda eelpool juhendid, siis saan nii aru ,et kõigepealt õhutan nii kaua kui TERVE auto pidurivedelik torustikus on uus ehk teen ringi peale.
c) Seejärel kasutan DIS programmi. Süsteem on ütleme 1,7atm surve all, käivitan DIS programmi ja avan tagumise parempoolse õhutusnippli.
Mitu korda peaks ühe piduri juures seda protsessi DIS-ga kordama? Kas nüüd sealt ABS pumbast nn vabanenud must pidurivedelik. Kas pean uuesti 'tavameetodil ilma programmita' õhutama, niikaua kuni tuleb uus pidurivedelik. Kuna pole varem ABS-s pidurivedelikku vahetanud, siis see koht on segane.
Tänud aitajatele ette!