1. leht 1-st

el aknad

Postitatud: 10.02.2004 20:29 23
Postitas Maarja
Mul sellised küsimused tekkind , miks ei käi mu autol tagaklaasid alla pole nuppe , ega vänta (esiaknad elektrilised ,töötavad ilusti )
ja mis funktsioon on kella küljes oleval nupul MEMO, ei ole suutnud välja mõelda
Auto on E 34
Tänud

Postitatud: 10.02.2004 21:12 04
Postitas patrik
tagaakendel vända kohad on? kui ei siis tuleks juba vaadata,mis seal aretatud on, äkki on paigaldatud keskele vale lüliti, 4 el akna puhul lülitil mis asub keskkonsoolis neli aknanuppu, 2el akna puhul kaks loomulikult. memo nupp peaks aktiveerides andma iga täistund heliga märguande

Postitatud: 10.02.2004 21:30 03
Postitas janar
Kas ma saan õieti aru, et tagauste küljes pole ka nuppe?

Kõige loogilisem oleks see, et vändad maha kistud ja el. akendega isendi polster pandud, kus vändakohti ei ole.

Või siis on vända kohad mingite kapslitega kinni kaetud ja seejärel el. akende install pooleli jäetud?

Ilmselt abiks uksepolstri lahtivõtmine.

Postitatud: 10.02.2004 22:10 10
Postitas Maarja
Vaatasin järgi vändakohti pole , ju on siis mingit keemiat tehtud !
Huvitav miks.
Ei vedand mul selle autoga vist.

Postitatud: 11.02.2004 08:06 32
Postitas England
vändad võetakse selle pärast ära et tagaistmel istuvad blondiinid aknaid üles-alla kerides toonkilet ära ei rikuks.

kui see postitus kedagi solvas, teadku et minu autol ei ole toonklaase.

Postitatud: 11.02.2004 08:52 43
Postitas jjanno
Tere
England kirjutas:vändad võetakse selle pärast ära et tagaistmel istuvad blondiinid aknaid üles-alla kerides toonkilet ära ei rikuks.
OT, aga selleks on käigukangi kõrval nupp, mis tagumised el aknad välja lülitab. Mina isiklikult nimetaks seda lapselukuks, mitte blondiinilukuks.

Esialgsele postitajale: Ilmselt oleks tarvis siiski ukse polstrid maha võtta ja vaadata mis seal all on. Kui see töö tundub natuke hirmuäratav, siis pane tähele, et Sulle esimesena vastanud inimene teeb autode elektritöid ning ta on ka oma telefoninumbri lisanud. :)

jJanno
PS: Thnx Patrik. Ise olen ka mõelnud, et mida see "MEMO" teeb :)

Postitatud: 11.02.2004 11:15 28
Postitas priitv8
jjanno kirjutas: PS: Thnx Patrik. Ise olen ka mõelnud, et mida see "MEMO" teeb :)
Kusjuures lisan täpsustuseks, et see signaal ei tule mitte täpselt täistunnil, vaid 15 seksi enne, et jõuaksid oma raadio ikka uudiste kanalile keerata.
Saksa loogika.
Digikell/termomeeter piiksub lihtsalt kolm korda, aga suur pardakompuuter näitab sisselülitatud MEMO-funktsiooni korral sellele lisaks hetkeks armatuuris kellaaega.

Priit
'92 530i

Postitatud: 11.02.2004 14:14 34
Postitas Maarja
Aga kas see võimalus , et ta juba tehasest sellisena (ilma tagaklaasi tõstukiteta) välja veeres on täiesti välistatud?
Asi nimelt selles , et lasin selle auto endale saksast tuua ja ei usu at seal keegi toonkilede pärast ukselinke ära hakkab võtma.

Postitatud: 11.02.2004 14:52 59
Postitas patrik
mis seal ikka heietada, mine lase kuskil ära kontrollida

Postitatud: 11.02.2004 15:14 54
Postitas janar
Maarja kirjutas:Aga kas see võimalus , et ta juba tehasest sellisena (ilma tagaklaasi tõstukiteta) välja veeres on täiesti välistatud?.
Saksa täpsuse juures tähendaks see ilmselt seda, et mingi teine samalt konveierilt tulnud sõiduk saaabus omaniku üllatunud pilgu ette nii väntade kui aknanuppudega :)

Postitatud: 11.02.2004 17:07 54
Postitas soon
Maarja kirjutas:Aga kas see võimalus , et ta juba tehasest sellisena (ilma tagaklaasi tõstukiteta) välja veeres on täiesti välistatud?
Asi nimelt selles , et lasin selle auto endale saksast tuua ja ei usu at seal keegi toonkilede pärast ukselinke ära hakkab võtma.
on küll see võimalus, saksas politseiautd tulevad tehasest väga imeliku komplekteeringuga. kas sinu auto päris politsei töövahend on olnud....
toonkilede panemine ei ole saksas sedavõrd popp tegevus, et keegi sellist pederastiat tegema hakkaks, ise seejuures teisi blondiinideks sõimates.
kindlasti ei ole probleemis midagi ületamatut kui õige inimese poole pöördud asja lahendamiseks.

Postitatud: 11.02.2004 17:08 48
Postitas soon
ps on su auto valget värvi?

Postitatud: 11.02.2004 20:01 00
Postitas Maarja
Peaks jah laskma seda asja vaadata

Auto on hõbemetallik

Postitatud: 11.02.2004 21:39 28
Postitas janar
Kui teada saad, mis lahti on, siis kindlasti teavita ka meid. Mind täitsa huvitab see küsimus.

Postitatud: 14.02.2004 22:35 04
Postitas Maarja
Sai siis eile se uksepolster maha võetud ja selle alt tuli välja tühjus mitte mingeid süsteeme akna liikumapanekuks polnud. Aga see selleks , mul on juba uued küsimused.
1. Hammastega rihma vahetuseks pidi veel vaja olema vahetada mingeid rulle või rattaid mis need on ja palju neid vaja on?
2. Kui mootoris õli vahetada siis millist oleks kõige otstarbekam panna ?
3.Kõrgematel pööretel hakkab mootor vaikselt vilisema, kas see on normaalne, nagu reaktiivlennukis sõidaks.(mootor pidi M 21 olema turbodiisel )
Tänud kõigile , kas viitsivad vastata.

Postitatud: 14.02.2004 22:50 19
Postitas patrik
kui on diisel, siis kindlasti kuuri all poistel hammasrihma ära lase vahetada, selle pingutus tuleb täpselt paika panna, sellest sõltub diisli pumba ajastus. kui vahetad rihma, vahetad ka rulli, elementaarne, nagu tõmbad hommikul kaks värsket sokki jalga, mitte ei vaheta ainult mustema. sama kehtib amortide, vedrude, piduriklotside, ketaste, soovitatavalt ka rattalaagrite kohta. rulle on võimalik osta komplektina koos rihmaga hästivarustatud varuosapoodidest

Postitatud: 15.02.2004 16:20 18
Postitas eero
Maarja kirjutas: 3.Kõrgematel pööretel hakkab mootor vaikselt vilisema, kas see on normaalne, nagu reaktiivlennukis sõidaks.(mootor pidi M 21 olema turbodiisel )
Tänud kõigile , kas viitsivad vastata.
Vilistab turbo. Tähendab - töötab. Turbo pöörleb hirmus suure kiirusega, sellest vile. Kui ei vilistaks, siis oleks põhjust muretseda.