õõtshoobade taastamisest, kontaktid
õõtshoobade taastamisest, kontaktid
Lugesin vanadest teemadest, et siin paaril kodanikul on taastatud sharniiridega head kogemused. Ehk oskab keegi mõne konkreetse oskaja (kes võibolla ka määrdeniplid paigaldaks?) tegija telefoninumbri öelda. Asun nimelt Tallinnas ja Tartus eriti tihti ei käi.
Kasutan juhust ja küsin ka, et kas vastab tõele, et seitsmenda seeria tugihoova puksid on asisemad kui viienda seeria omad ja istuvad viiendasse modifikatsioonideta. Tegemist E34 524TD'ga.
Tänud,
Margus
Kasutan juhust ja küsin ka, et kas vastab tõele, et seitsmenda seeria tugihoova puksid on asisemad kui viienda seeria omad ja istuvad viiendasse modifikatsioonideta. Tegemist E34 524TD'ga.
Tänud,
Margus
Re: õõtshoobade taastamisest, kontaktid
Tagasilla puksid vist ei sobi, meenub, et on eri mõõdus, aga Veerenni tn-l Knoke maja taga territooriumil, tõkkepuualt läbi oli keegi kodanik Meelis, seal boksis kus ka autoklaase parandatakse, peale signa boxi vist oli, taastab munakuid.margusl kirjutas:Lugesin vanadest teemadest, et siin paaril kodanikul on taastatud sharniiridega head kogemused. Ehk oskab keegi mõne konkreetse oskaja (kes võibolla ka määrdeniplid paigaldaks?) tegija telefoninumbri öelda. Asun nimelt Tallinnas ja Tartus eriti tihti ei käi.
Kasutan juhust ja küsin ka, et kas vastab tõele, et seitsmenda seeria tugihoova puksid on asisemad kui viienda seeria omad ja istuvad viiendasse modifikatsioonideta. Tegemist E34 524TD'ga.
Tänud,
Margus
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Ise soetasin just 750 puksid (Lemförder - kood 10532) Autoeksperdist (www.autoekspert.ee) ca 320 krooni tükk.
Kohe läksid alla ja esisild kohe märgatavalt konkreetsem.
Kusjuures ei ülevaatus ega esialgne kontroll ei tuvastanud, et vanadel midagi viga oleks olnud. Aga mind häiris juba pikemat aega selline vastik plõnks aeglasemal sõidul kui juhtus üksik kivi ratta alla jääma.
Väsinud puksid tuvastas Vello, kellel garaa Kullo juures - tänud.
Hetkel ülirahul.
Kohe läksid alla ja esisild kohe märgatavalt konkreetsem.
Kusjuures ei ülevaatus ega esialgne kontroll ei tuvastanud, et vanadel midagi viga oleks olnud. Aga mind häiris juba pikemat aega selline vastik plõnks aeglasemal sõidul kui juhtus üksik kivi ratta alla jääma.
Väsinud puksid tuvastas Vello, kellel garaa Kullo juures - tänud.
Hetkel ülirahul.
BMW 549i/6
Kusjuures on vahetatavad...hollow kirjutas:need ei ole vahetatavad... sharniirid on õõtsa kyljes... õõtsa koos sharniiriga võin ma ise ka ära vahetadatoom kirjutas:E36 sharniire vahetab iga endast lugupidav töökoda.
http://ladu24.ee/index.php?tyyp=HA&ryhm ... rch=1&s=25
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05
ok tänks... vaatan uuesti yle need... minumeelest mul mingid sellised mis ei olnud vahetatavad... aga uurin asja yle uuestitruumu kirjutas:Kusjuures on vahetatavad...hollow kirjutas:need ei ole vahetatavad... sharniirid on õõtsa kyljes... õõtsa koos sharniiriga võin ma ise ka ära vahetadatoom kirjutas:E36 sharniire vahetab iga endast lugupidav töökoda.
http://ladu24.ee/index.php?tyyp=HA&ryhm ... rch=1&s=25
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05
Üldjuhul on nii, et töökojad ei viitsi eriti E36 sisemist sarniiri vahetama hakata (UM ei tsee seda vist üldse) ning kruvivad parema meelega uue õõtsa alla. Sisemist sarniiri orginaalvaruosana ei tehta, küll aga leiab B osasid nagu truumu presenteeris.
Välimist saad igal pool vahetada, see ka orginaalina olemas.
Välimist saad igal pool vahetada, see ka orginaalina olemas.
UM'is ei ole sisemist sharniiri üldse olemas... väidavad, et seda ei saagi vahetada... välimise hind küll 325.- (<<< nagu ka auto mudelinumber)Jarlo kirjutas:Üldjuhul on nii, et töökojad ei viitsi eriti E36 sisemist sarniiri vahetama hakata (UM ei tsee seda vist üldse) ning kruvivad parema meelega uue õõtsa alla. Sisemist sarniiri orginaalvaruosana ei tehta, küll aga leiab B osasid nagu truumu presenteeris.
Välimist saad igal pool vahetada, see ka orginaalina olemas.
sisemist saab siis ainult koos õõtsaga
sarniir
sisemisi saab ka (autoeksperdist)