1. leht 1-st

"Speed-Tec Diesel" Liqui Molylt

Postitatud: 27.09.2006 09:59 01
Postitas Andrei8
Saksa saidil siis selline reklaam alates 05.09.2006 üleval, et nüüdseks müügil ka diiselmootoritele mõeldud kiirendust parandav toode, bensukatele oli see juba varasemast olemas. Paraku ei saanudki täpselt saksa keelest päris aru mida see toode täpselt teeb mootoris.
On kellelgi miskit kodumaist infi, millal müügis jmt.?

Postitatud: 27.09.2006 16:02 01
Postitas Tauri
siit siis iroonia:

igas endastlugupidavas poes on müüa vedelikku, mis enamus naised ilusaks teeb (kui ei tee siis tuleb lihtsalt ohtramalt tarbida) ja teine omadus on sel vedelikul veel see, et nii mõnigi mees tunneb ennast peale seda spetsiifilist jooki tarvitatuna Märtini või Häkkineni konkurendina. Siinjuures tuleb seda kõike uskuda, sest antud vedelik on nii populaarne, et iga endast lugupidav telejaam on loonud vastava saate, kus iganädalaselt mõlema nähtuse kangeimaid tegijaid rahvale tutvustatakse (nüüd on veel lisandunud ka miskine portaal www.krimi.ee)

Tegemist on siis metafooriga, mis peaks su küsimusele vastuse andma.

A

Postitatud: 28.09.2006 08:53 21
Postitas Andrei8
Aga vaata Tauri mul on hoopis tunne, et sul endal polegi midagi tarka öelda kui kasutad kellegi kunagi väljaöeldut ... sul puudub oma arvamus. Asja nimi plagiaat ja selle eest karistatakse ;-)
Enamus foorumi liikmeid, kes vähegi teavad mida tähendab Liqui Moly on 100% kindlad, et tegemist on hea tootega!

Postitatud: 28.09.2006 09:05 45
Postitas rixa
On olemas selline tore asi nagu BabelFish.

http://babelfish.altavista.com/babelfis ... tec_diesel

Postitatud: 28.09.2006 10:52 33
Postitas Lauri_L
Paar asja siis diiselmootori teooriast:
Diiselmootori näitajaid kütuse põlemisomaduste kaudu efektiivselt tõsta ei saa, kuskilt tuleb maksta lõivu, veel enam arvestades automootoreid ning muutuvaid ilmastikutingimusi. Prandades kütuse põlemisomadusi, langeb käivitusvõime. Parema põlemisomadustega kütus põhjustab täiendavaid termopingeid ning ka vkm liikumisest põhjustatud pingeid. Eriti tundlik on selles suhtes auto diiselmootor, eriti pika kaane ja plokiga BMW oma, kuna automootor on ehitatud massilt kergeks. Mis puutub vkm-i, siis diisel on teadupärast ehitatud pehmeks tööks ja paugutamist silindris ei ole ette nähtud - see aga on kohe esimene asi mida teeb kütuse põlemisomadusi kiirenduse ja lisavõimsuse saavutamiseks ettenähtud "pläust". Kui tahad diiselmootorile kiirust, kiirendust ja jõudu saada, tuleks alustada mõõdukast süüte reguleerimisest (loe: sissepritse eelnurga reguleerimisest) või siis vaadata võimekama turbiini poole, mis õigetes tingimustes isegi säästab mootorit. Aga see, et sa loodad diiselmootori kütuselisandist p...ssegatuntava kiirenduse lisandumist ja seejuures oma automootori pikaealisust - seda ei juhtu :!: