1. leht 1-st

M52B28 CO ja CH probleem

Postitatud: 02.10.2018 19:01 38
Postitas puukoer
Tervitus!

Sai ülevaatusel käidud ja sealt ilmnes kurb tõsiasi CO ja CH ei vasta normidele:

tühikäigul kõrgendatud pööretel
CO 1,770 (lubatud 0,5) 2,910 (lubatud 0,3)
CH 633 (lubatud 100) 369 (lubatud 100)

igaks juhuks: lambda 0,905 (lubatud 1)

vahetatud on autol, nuka- ja vändaandurid. Nädal tagasi uued (Magnaflow) katid. Õhupuhastajat on proovitud teise auto pealt. Käis BMAutos diagnostis, kus sain vastuse (peale vanose solenoidi vahetamist) et mootor korras. Kompressioonid silindrites 11,5 - 14.

Mõistus enam ei võta muud kui pihusteid. Või on veel midagi, millele tähelepanu pöörata.

Tänud

Re: M52B28 CO ja CH probleem

Postitatud: 04.10.2018 20:09 29
Postitas teet82
Kui näidud on hullemad kui nõutakse ilma katalüsaatorita autolt, siis kattides viga pole, neid pole mõtet vahetada. Lambdaarv 0.905 tähendab, et segu on väga rikas, kõik muu jama tuleneb sellest. Arvan, et lambdaandurite näite arvutiga vaadates peaks aru saama, et midagi on valesti. Ja tavaliselt nendel vanadel BMW-del ongi lambdaandurid ise surnud.

Re: M52B28 CO ja CH probleem

Postitatud: 06.10.2018 12:48 01
Postitas puukoer
lambdad sai eelmine aasta vahetatud. (UM-ist ostetud). Pärast vahetust ehk maks 2000 km-i sõidetud. Kas pihustitest ei või olla probleem?

Re: M52B28 CO ja CH probleem

Postitatud: 06.10.2018 13:01 14
Postitas jargo
Kuna segu on oluliselt rikkam,kui tohiks olla,siis vaevalt asi pihustites.
Kui need just koguaeg lahti ei ole!
Arvutiga tuleks ikka köigepealt lambda andurite töö üle vaadata!
Sealt naäha ka kas läheb üldse closed loopi!

Re: M52B28 CO ja CH probleem

Postitatud: 07.10.2018 10:21 47
Postitas teet82
Pole vist ka pihusti viga võimatu.
Mõtlesin rohkem seda, et väidetavalt on mootor korras ja diagnostika tehtud. Aga kui segu on pidevalt paigast mingis suunas, siis peaks ka lambdade signaalid pidevalt ühes äärmuses püsima, samamoodi adaptsioonid ja võib-olla ka mingi "fuel trim" veakood tulema lõpuks. Võib-olla on viga siis ajutine ja ei esinenud diagnostika tegemise ajal. Kas lambdade pistikud ei või sassis olla ja kuidas see mõjuks?

Re: M52B28 CO ja CH probleem

Postitatud: 07.10.2018 14:57 00
Postitas patrik
Kui hätta jääd, leian kiirelt vea
Kontaktid profiilis

Re: M52B28 CO ja CH probleem

Postitatud: 11.10.2018 20:17 56
Postitas jargo
Auto jõudis seekord minu juurde!

Rikka segu leidmine käis kiiresti! Sellest ei tahagi pajatada. Pigem pani imestama hoopis teine asi!
Aga veidi lähemal!
Inpa näitas koheselt lambda andurite viga.Kustutada neid ei saanud!(miks seda eelmistes kohtades ei märgatud,ei tea).
võtsin katte maha ja hakkasin uurima. Lambda andurid paistsid visuaalselt täiesti uued. Ehk on näha,et neid on vahetatud! Aga miks need ei toimi? Ostetud veel UM-ist ka! Ei saa ju valed andurid olla!
Silma hakkas küll,et juhtmete värvid on valge,valge,hall ja must,kuid esialgu ei pööranud sellele tähelepanu! Ise küll teadsin,et reeglina on selline värvide konbinatsioon ZrO2 sensoritel! Mine tea,äkki on midagi muutunud ja kasutatakse ka TiO2 sensoritel nüüd neid värve! Kuna Inpa näitas ka küttekehade vigu,siis sai mõõdetud andurite takistused üle. Need korras. Sai lahti võetud elektriskeemid,et mõõdan otse ajult,kas küttekeha massiahel ikka korras,kuid skeemi avades nägin,et autopoolsel pistikul küttekehaahel hoopis teiste klemmide all! Ehk juba ei istunud ei värvid ega elektriskeem. Mida veel?
tõstsin küttekehaahela õigeks ja signaaliahelad ka,nii nagu need olema peaksid,lootes,et äkki tehases need kogemata valesti komplekteeritud. Panin auto käima ja küttekeha vea sain ära kustutatud.
Vaatasin inpas näite.Pinge püsis 1v ringis ja seisab paigal! pöördeid tõstes midagi ei muutu. Ehk maakeeli oleks nagu segu lahja! Tegelikult mõõtis segu hoopis ZrO2 sensor ja tema mõistes oli segu hoopis rikas.
Pikk jutt s**t jutt.

Kas tõesti müüakse TiO2 andurite asemel ZrO2 sensoreid? Ei saa ju olla,et valesti pakendatud!Tegemist Engitech-i anduriga millel tootekood: 600027.https://picclick.co.uk/Oxygen-Lambda-Se ... 14047.html
Guuglist vaadates on neid kõigil samad juhtmevärvid ja sama pistik. Ehk tooteid peaks mööda ilma palju laiali olema.
Või on võimalus,et mõni BMW kasutab sama pistikuga andurit,millel on ZrO2 sensor?
m54 mootorid ja edasi kasutavad küll Boschi tooteid,kuid nendel teine pistik. Ise ei suutnud küll välja mõelda,millise masina külge need istuda võiksid? Ja samas UM-ist ostetud!
Andur vastab iseenesest bmw tootekoodile 11 78 1 427 884

Hetkel läksid peale Siemensi originaalandurid ja auto toimetab ilusti!
Heitgaasitesti teen homme,kuid usun,et ka see on nüüd korras!

Re: M52B28 CO ja CH probleem

Postitatud: 11.10.2018 21:07 11
Postitas teet82
Huvitav teema, ootaks nii mõnegi ettevõtte selgitust siia.
Aga kas see auto on muidu originaal, mitte mingi ise ehitatud, et VIN-i järgi tellides võis midagi nihu minna Nende titaananduritega on muidu alati mingi jama olnud, tavaliselt tahetakse poes tavalisi universaalseid anda asenduseks. Kui õigest mäletan, siis pole ka õiget tüüpi anduri tellimisel pistik alati sobinud, on tulnud midagi maha lõigata kuskilt.

Re: M52B28 CO ja CH probleem

Postitatud: 11.10.2018 21:20 11
Postitas toivoku
jep pistik ei sobi ka, kuid noh ega selle nurg amaha lihvimine seal tulemust ju ei anna :D