E39 530 suri sõiduajal ära, ei käivitu enam
Postitatud: 30.11.2017 19:38 52
E39 3.0 142kw.
Maanteel sõites suri välja ja kõik. Armatuuri lõi mingi saksa keelse teksti, google translate andis tõlkeks: sisspritse viga.
Arvuti näitab veakoodina : Rail pressure sensor ja too low pressure at start. Starterit andes on lati rõhk olematu, starterit andes lati rõhk arvutiga vaadates 62-72bar ja nagu võtmest lahti lased, on null.
Testitud ja vahetatud asjad:
*Pihustite tagasivoolud- korras
*Latirõhuandurit teist proovitud
*Latirõhuanduri pistiku klemme niiöelda kokkupoole pressitud
*Etteandepump põhja all teeb häält ja lööb kütet, kuna oli ka teine 100% korras pump, panin tolle prooviks peale, tulemus ei muutund.
*Seisma jäämis hetkel oli paagis 20l kütet, igaksjuhuks sai veel 20 peale pandud.
*Kütusefilter vahetatud
*Kui võtta küttefiltri küljest pealevoolu toru lahti, siis kütust tuleb süüde sisse keerates
*Starterit andes pihustitorust tuleb kütust
*Pumba taga teist solenoid klappi proovitud
Kui panna süüde sisse, siis paagi etteandepump lööb umbes 30sek, enne kui vait jääb ning siis kui starteri andmise lõpetad, kuid süüdet välja ei keera, hakkab etteandepump taas tööle.
Kütuse pealevoolu torus näha, et kui süüde sisse panna, täitub küttega, muidu on kütusest tühi peagi.
Panin tähele, et kui esimese pihusti küljest võtta lahti tagasivoolu voolik(see mis läheb ksp vooliku külge), siis sealt pritsib süüdet andes kütust(kas tohib tagasivoolu tulla nii ??? )
Ehk oskate miskit soovitad. Ise pakuks kõrgsurvepumba riket, aga keegi tark diislimees oli öelnud, et m57 sureb ksp maha vaid siis, kui vett saab. Ise ei oska kommenteerida.
Maanteel sõites suri välja ja kõik. Armatuuri lõi mingi saksa keelse teksti, google translate andis tõlkeks: sisspritse viga.
Arvuti näitab veakoodina : Rail pressure sensor ja too low pressure at start. Starterit andes on lati rõhk olematu, starterit andes lati rõhk arvutiga vaadates 62-72bar ja nagu võtmest lahti lased, on null.
Testitud ja vahetatud asjad:
*Pihustite tagasivoolud- korras
*Latirõhuandurit teist proovitud
*Latirõhuanduri pistiku klemme niiöelda kokkupoole pressitud
*Etteandepump põhja all teeb häält ja lööb kütet, kuna oli ka teine 100% korras pump, panin tolle prooviks peale, tulemus ei muutund.
*Seisma jäämis hetkel oli paagis 20l kütet, igaksjuhuks sai veel 20 peale pandud.
*Kütusefilter vahetatud
*Kui võtta küttefiltri küljest pealevoolu toru lahti, siis kütust tuleb süüde sisse keerates
*Starterit andes pihustitorust tuleb kütust
*Pumba taga teist solenoid klappi proovitud
Kui panna süüde sisse, siis paagi etteandepump lööb umbes 30sek, enne kui vait jääb ning siis kui starteri andmise lõpetad, kuid süüdet välja ei keera, hakkab etteandepump taas tööle.
Kütuse pealevoolu torus näha, et kui süüde sisse panna, täitub küttega, muidu on kütusest tühi peagi.
Panin tähele, et kui esimese pihusti küljest võtta lahti tagasivoolu voolik(see mis läheb ksp vooliku külge), siis sealt pritsib süüdet andes kütust(kas tohib tagasivoolu tulla nii ??? )
Ehk oskate miskit soovitad. Ise pakuks kõrgsurvepumba riket, aga keegi tark diislimees oli öelnud, et m57 sureb ksp maha vaid siis, kui vett saab. Ise ei oska kommenteerida.