1. leht 1-st

FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 16.01.2017 11:34 48
Postitas seppa
Kumba õli soovitate ja olete ise kasutanud GA6HP26Z käigukastis .
Kas on mõttekam panna uuem õli või toimib väga hästi ka see vanem 4134 õli.

Samas :kelle toodangu käigukasti filtrit soovitate ja millistest hoiduda .Mann-i müüja ei paku mulle.

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 16.01.2017 11:54 02
Postitas Edson520
seppa kirjutas:Kumba õli soovitate ja olete ise kasutanud GA6HP26Z käigukastis .
Kas on mõttekam panna uuem õli või toimib väga hästi ka see vanem 4134 õli.

Samas :kelle toodangu käigukasti filtrit soovitate ja millistest hoiduda .Mann-i müüja ei paku mulle.
Filter peab olema ZFi oma, mis originaalis läheb ja atf 4134 sinna ei lähe mitte kuidagi, see on mersu spets õli ja see 6000sl ka natuke teine

sul peab olema bmw 83220142516 või M1375,4

võin aidata filtriga ja õliga, õli kasutan Ravenol atf 6hp mis on alati kohapeal olemas

http://www.atlantvaruosad.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 16.01.2017 12:28 23
Postitas seppa
Titan atf 4134:Sobib kasutamiseks BMW 6-käigulistes ZFi automaatkäigukastides M 1375.4 ZF Lifegardfluid 6 83220142516 83222305396 vedeliku aseme.
Originaal õli kood :83222305396 vin koodi järgi.

Varuosad ja õlidel oma koht kust tellin :)

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 16.01.2017 13:22 20
Postitas Edson520
seppa kirjutas:Titan atf 4134:Sobib kasutamiseks BMW 6-käigulistes ZFi automaatkäigukastides M 1375.4 ZF Lifegardfluid 6 83220142516 83222305396 vedeliku aseme.
Originaal õli kood :83222305396 vin koodi järgi.

Varuosad ja õlidel oma koht kust tellin :)
see mis fuchs kirjutab see on puhas jama või selle leidsid sa ise kuskilt, fuchsi leht näitab ainult mersusoovitust 236.14 see on mersukast 722.6 ja 7 käiguline. See on punane ja ZF 6hp ei lähe ja ei läinud punane õli mitte kunagi

kui minule ei usu vaata aksa lehe pealt
https://www.oil-center.de/nach-herstell ... edes-nag-2" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 18.01.2017 09:38 46
Postitas seppa
:shock: see mis fuchs kirjutab see on puhas jama või selle leidsid sa ise kuskilt, fuchsi leht näitab ainult mersusoovitust.

Hõbenool soovitas panna 4134 ja ei juhtu midagi kui toimub täielik õli vahetus.

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 18.01.2017 11:23 42
Postitas Edson520
seppa kirjutas::shock: see mis fuchs kirjutab see on puhas jama või selle leidsid sa ise kuskilt, fuchsi leht näitab ainult mersusoovitust.

Hõbenool soovitas panna 4134 ja ei juhtu midagi kui toimub täielik õli vahetus.
Hõbenool võib sulle pähe määrida igasugust jama, sa ise loogiliselt ei oska mõelda? kui purgi peal ainult mersusoovitus 236.14 ja ei ole mingit muud ja samas kui HN facebooki lehel vaatad nende kommentaare, need ise kasutavad shelli 1375.4 mulle ükskõik mis sa paned, ma soovitan sulle lihtalt paar korda kontrollida asju veel, sinu kast, mitte minu oma)))))

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 18.01.2017 11:47 19
Postitas seppa
Et siis ,kõik määrivad pähe igasugust jama ja kedagi ei tasu uskuda .
See siis sinu lause: see mis fuchs kirjutab see on puhas jama või selle leidsid sa ise kuskilt, fuchsi leht näitab ainult mersusoovitust.

Igaüks otsustab ise ,kas talle maitseb mannapuder külmalt või soojalt :D

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 18.01.2017 11:57 04
Postitas Edson520
seppa kirjutas:Et siis ,kõik määrivad pähe igasugust jama ja kedagi ei tasu uskuda .
See siis sinu lause: see mis fuchs kirjutab see on puhas jama või selle leidsid sa ise kuskilt, fuchsi leht näitab ainult mersusoovitust.

Igaüks otsustab ise ,kas talle maitseb mannapuder külmalt või soojalt :D
ei tea, kas oled pime või ma seletan valesti))) milleks panna see mis ei kõlba kui palju teisi mis kõlbavad))))

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 18.01.2017 12:08 23
Postitas seppa
Keda siis uskuma peab ,kui sa väidad et kedagi ei tasu uskuda ja kõik määrivad pähe igasugust paska .
Antud õlide kohta küsisin lihtsa küsimuse .Vastuseid uurisin internetist ja Hõbenoolde helistamisel .Ise ei mõtle seda peast .
Samas kui kedagi ei tasu uskuda ,siis teema läheb kustutamisele.

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 18.01.2017 14:26 16
Postitas silverMR
seppa kirjutas:Et siis ,kõik määrivad pähe igasugust jama ja kedagi ei tasu uskuda .
Paraku suhteliselt üldlevinud nähtus tõesti. Fakt on see, et ZF 6HP kasti tõepoolest reeglina käib kollane õli, mitte punane ja paljud eksivad selle vastu. Minu 6HP kasti suutis minu teadmata isegi Lätis Recro punast õli panna, millel ainuke eelis on hind.

EDIT: Mis puutub õlivalikusse Fuchsi tootevalikust, siis Fuchsi enda kataloog pakub tõepoolest 6HP kastile TITAN ATF 4134. Kui aga vaadata tooteinfot (näiteks http://www.generaloils.net/PI_TITANATF-4134_e.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;), siis seal on selgelt kirjas, et on välja töötatud Mercedes-Benz automaatkäigukastile. BMW kohta pole seal sõnagi. Samuti on selgelt kirjas, et tegemist on punase õliga. Mina seda õli BMW kasti 6-käigulisele automaatkastile ei paneks, aga eks ta ilmselt "sõidab" ka selle õliga jah.

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 18.01.2017 14:56 31
Postitas seppa
Tänud asjaliku info eest !

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 18.01.2017 16:07 50
Postitas eero
Minul on Fuchs Europe Schmierstoffe GMBH Product Management funktsionäri allkirjaga dokument, mida ma päris internetti kogu maailmale üles ei riputa, aga selle sisu muutmata kujul kõlab nii :

Dear Sirs,

We herewith confirm that FUCHS recommends the product TITAN ATF 4134 for use in applications which call for the following fluid/part number :

BMW 8322 0142516
ZF Lifeguardfluid 6

The operating instructions and drain intervals of the OEM remain valid.

In order not to void the performance of Fuchs TITAN ATF 4134 we strongly recommend to avoid mixing with other fluids.


Kes tahab, võib tulla vaatama.

Tõsi, ei ole vaja jõuga konkreetset õli oma kasti ajada, kui on ilma suurema vaevata saada õiget Lifeguard 6-te ja mitte oluliselt erineva hinnaga. Ise ka valiks selles valguses pigem õige asja.

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 18.01.2017 16:10 09
Postitas seppa
UM ei soovita -et juba punast värvi teine .
Et ikka kollast sisse valada :roll:

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 07.02.2017 14:10 26
Postitas Ma®tin
Minu auto kastis on antud "punane" õli juba 2,5 aastat ja 60+ tuhat kilomeetrit sees. Probleeme null. Võrrelge näitajaid "side by side", mitte ärge ajage värvi või jumal teab mida taga. Loomulikult, kui isu on kollase värvi eest 40% rohkem maksta võrreldes punasega, siis andke minna.

Re: FUCHS:TITAN ATF 4134 või TITAN ATF 6000 SL

Postitatud: 07.02.2017 18:29 40
Postitas R129
Mis on punase ja kollase värvi vahe. Vastust ainult värvus ongi vahe. Mis on pnase ja kollase ATFi vahe? Värv, aga samas võib ka midagi muud olla.

Punane on Dexroni nõue - seega kui keegi soovib hakat ATFi valmistama ning villima ja tahab peale saada GMi Dexroni litsentsi, siis on punane 100 % nõue. Samas, ega igasugune "punane lurr" ei ole ka kohe Dexron litsentsi vääriline. Seega kasutades matemaatikat "punane värv on tarvilik aga mitte piisav tingimus".

Kui rääkida kollasest ATF (ehk markeraineta ATF), siis see võib olla täpselt sama kvaliteediga kui mõni Dexron õli, aga ta on lihtsalt kollane. Muud vahet ei pruugi olla (enamasti siiski on). Seega unustage ära värvi alusel ATFi valimine. Värv on lisainfo, aga kunagi mitte piisav info.


6HP käigukasti käib originaalis LF6 õli. See on kollane õli, väga madala viskoosusega, ilma värvaineta, madala friktsioonarvuga.
4134 on suhteliselt sarnane õli mis LF6, aga ta ei ole siiski seesama. Tegemist esimese gen 7 käigulise MB õliga. Omavahel ristates ükski kast kokku ei jookse - seda ei pea kartma. Lihtsalt piirsituatsioonides VÕIB (ei pruugi) probleeme tekkida. Seda eriti kui kasutusel on ILMA torsioonleevendita ZF turbiinid ja ka seal kus turbiini pind on juba kulunud ja klaasistunud.

4134 on mõeldud 722.9 kastil (ainult leevendiga turbiinid), tagasiulatuvalt ka 722.6 kastid (ilma ja ka leevendiga turbiini). Kuid NB need 722.6 kastid kus leevendit EI OLE, need on teise juhtimisega kus turbiini lukustus pannakse peale alles ca 100 km/h mitte nagu osadel ZF kasitdel kus juba madalatel kiirustel lukustust kasutatakse. Oleme meiegi lõunaosariikidest pärit asju ümber teinud ja õlisid vahetanud, mitte seetõttu, et midagi oleks konkreetselt kokku jooksnud vaid teatud piirsituatsioonides on lihtsalt probleemid mis on tingitu mitmest halvast asjaolust ja mitte originaal detailidest.

Jah Recro on väga OK firma. Tunnen nende juhtkonda ja tean ka põgusalt omanikku. Minu arvates on siiski lubamatu kõigis kastides sama suvalist õli kasutada ja ainult seetõttu, et nii on ettevõttele soodsam. Ka meil oleks parema marginaaliga müüa 4134, kuid siiski kasutame LF6 ja see on ennast õigustanud. Ei ole mingit AGA ja VÕIBOLLA. Kui klient tahab saame ka 4134 pakkuda ZFi kasti.

Ravenoel on pakendaja ja nad ei pakenda kahjuks original LF6 õli. Teatud turbiini julgeksin sisse valada, aga kindlasti mitte igasse ZFi 6HP kasti. Samas kui jaehind on sarnane originaaliga, siis miks riskida?