Tartus-võrus hooratta spetsialisti?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
KalleP
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
Asukoht: Võru

Tartus-võrus hooratta spetsialisti?

Postitus Postitas KalleP »

Ostsin pool aastat tagasi uue kahemassilise sachs-i hooratta, paar kuud sai all olla kui tekkis kahtlane "tigin" vms. Tundus et tuleb hoorattast. Võtsin alt, saatsin garantii-ekspertiisi. Käis eestis ekpertiisis ja sealt edasi veel saksamaal. 4 kuud hiljem sain hooratta kätte ja vastus et hooratas täiesti korras. Enda arvates logiseb veidi liiga kahtlaselt. Võrus käidud töökodades näitamas ja kõigis öeldi, et vist ei tohiks ikka olla päris selline lõtk, aga päris kindlad keegi ei olnud. Oskab keegi soovitada sellist teadjamat meest, kes kahemassiliste hooratastega rohkem kokku puutunud? Oli plaan täna tartus UM-is näitamas käia, aga raibe on nv kinni.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Tartus-võrus hooratta spetsialisti?

Postitus Postitas teet82 »

Käe vahel logisevad nad kõik, vaevalt keegi oskab midagi kindlat öelda sellisel viisil. Pigem saab aru auto küljes kuulates, pedaali poole peal hoides jne.. Mingid tootja juhendid peaks muidu olemas olema, kus on antud lubatud lõtkud igas suunas.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
kloox
Huviline
Postitusi: 1206
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: Tartus-võrus hooratta spetsialisti?

Postitus Postitas kloox »

Masside omavaheline lõtk ristipidi(ehk siis kui hooratas on laua peal seliti ja kellaga mõõdetakse ühe massi liikumist teise suhtes) oli kuni 1,6mm (kui õigesti mäletan,100 prossu kindle pole).Vedrude pingsuse kontrolliks oli nm võtit vaja (see oli igal vist erinev).Sachs-I esindaja jutul.
Aga kui teise hooratta alla panid,siis oli tigin kadunud või?
Viimati muutis kloox, 24.09.2016 20:05 14, muudetud 1 kord kokku.
530d
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Tartus-võrus hooratta spetsialisti?

Postitus Postitas toivoku »

kloox kirjutas:Masside omavaheline lõtk oli kuni 1,6mm (kui õigesti mäletan,100 prossu kindle pole).Vedrude pingsuse kontrolliks oli nm võtit vaja (see oli igal vist erinev).Sachs-I esindaja jutul.
Aga kui teise hooratta alla panid,siis oli tigin kadunud või?
1,6cm oli mu meelest .)
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
KalleP
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
Asukoht: Võru

Re: Tartus-võrus hooratta spetsialisti?

Postitus Postitas KalleP »

Tigin kadus peale hooratta vahetust. See heli tekkis, kui esimene käik sees ja hakkasid vaikselt paigalt liikuma(sidurit libistama) . Asemele sai pandud kasutatud hooratas, millel põiki lõtk tundus väiksem aga mis kolmanda-neljanda käiguga äkilisel kiirendamisel põristama hakkab.
Ekspertiisi vastus: Radial clearance 0,16mm (perm. max 0,25mm). Out-of-balance and torsion damper characteristic is OK. Both in drive and overrun.

Lasen uuel nädalal selle hooratta alla tagasi panna, eks näis kas tuleb tigin tagasi.
Vasta