Kuidas piirangut maha saada?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
tlv
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.01.2004 13:12 56
Asukoht: Viljandi

Kuidas piirangut maha saada?

Postitus Postitas tlv »

BMW 525e 86a. on olnud kunagi automaat kast , piirang on 4500 pööret. Tahaks seda maha võtta, kas keegi oskab nõu anda?
Regent
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 03.01.2004 04:39 14
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas Regent »

Ise ehk ei tasu hakata seda maha kruvima, aga ega ta eriti ei peaks segama ju ka, manuaalkastiga 525e-l pole ju eriti suuri pöördeid vajagi, siseriiklikult sõites sinikuuelised ei lasegi sul üle 120ne lasta ja sellisel kiirusel on pöördeid ka 2000 ringis...
Regent
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 03.01.2004 04:39 14
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas Regent »

mul enda 525e-l on piirang 4100, ei tunne erilist puudust suuremate pöörete järgi ja mootor püsib ka kauem ühes tükis...
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

see ongi aeglase pöördega mootor
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
tlv
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.01.2004 13:12 56
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas tlv »

Asi on selles et kohapeal kummi põletada ja kaheksat teha on natuke jama kui piirdesse kinni tambib
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

:D :D :D :D :D :D :D :D :D
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

siis sõida korralikult! siin foorumis kummipõletamist, kiiruseületamist ja streetreissimist ei propageerita!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
tlv
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.01.2004 13:12 56
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas tlv »

Keegi ei propageerigi aga masinast tuleb mõnu ka tunda mitte paitada ja silitada. Vahepeal tuleb klapid ikka puhtaks ka lasta :cool:
Kristjan
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 30.10.2002 19:26 49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan »

no aga kui piirajas on siis lasebki ju puhtaks. selle mootoril ju väänet sittax ära vajuta gaasi põhja peaks ju kah põletama 3seeria manuaaliga vähemalt tegi nii

teemasse kah: seda piirajat maha ei saa. proovida võid 2,3 (m20 mootori) nukka. see peaks nac kangem olema :roll:
tlv
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.01.2004 13:12 56
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas tlv »

Sa mõtled nukkvõlli?
nuga
Klubiliige EKBK
Postitusi: 417
Liitunud: 13.09.2003 23:32 51
Asukoht: Estland
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kristjan kirjutas:proovida võid 2,3 (m20 mootori) nukka. see peaks nac kangem olema
See aga eeldab ka kõvemaid klapivedrusid ja paari õlikanali puurimist, mis lubaks kasutada 2,3l mootori nuka kõiki seitset "laagrit" 2,7l mootori nelja asemel.
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

Asi on selles et kohapeal kummi põletada ja kaheksat teha on natuke jama kui piirdesse kinni tambib
Sul võib piiraja ju 10000 p/min ka olla, aga kohapeal näiteks ringe tehes läheb esimesega ikka piirajasse.
tlv
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.01.2004 13:12 56
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas tlv »

Kust kohast seda nukvõlli ja vedrusid saaks ja mide see mootorile teeb: plussid ja miinused. Aga puurimisega tuleb küll vist kellegi spetsjalisti poole pöörduda :lol: Aga mida veel 525e-le teha annab et hobuseid või kilovatte juurde saada?
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

mul 2,3 nukkvõll ja klapivedrud olemas, helista 051 9000 31, kui huvi on.
tlv
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.01.2004 13:12 56
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas tlv »

Kui palju sa tahad nende eest?
Vasta