1. leht 1-st

M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 22.09.2014 19:10 19
Postitas wautzer
Küsimus targematele!

Kas 525d (120kw m57) common rail pumba küljes asuv kütuserõhu andur , võib mõjutada soojalt käivitumist? Peab soojal pikalt käiama 3-5sek ja veab vaevaliselt! Hommikul kui moto jahtunud, käiab erksalt ja käivitub koheselt!

Sooviks arvamusi! Kas on kellelgi olnud kokkupuudet sarnaste sümptomitega.

Tervitades: wautzer

Re: M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 22.09.2014 19:44 46
Postitas jass161
wautzer kirjutas:Küsimus targematele!

Kas 525d (120kw m57) common rail pumba küljes asuv kütuserõhu andur , võib mõjutada soojalt käivitumist? Peab soojal pikalt käiama 3-5sek ja veab vaevaliselt! Hommikul kui moto jahtunud, käiab erksalt ja käivitub koheselt!

Sooviks arvamusi! Kas on kellelgi olnud kokkupuudet sarnaste sümptomitega.

Tervitades: wautzer
Vaevaliselt vedamine soojalt viidab starterile.

Re: M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 22.09.2014 19:57 48
Postitas brucevilli
viitab rohkem nuka anduri veale, kui mootor soe jahuta nuka andur maha, ala kalla külma vett peale ja proovi siis.

Re: M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 22.09.2014 20:07 10
Postitas wautzer
Korra olnud ka kood P1260 , mälus

Re: M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 22.09.2014 20:53 08
Postitas jass161
brucevilli kirjutas:viitab rohkem nuka anduri veale, kui mootor soe jahuta nuka andur maha, ala kalla külma vett peale ja proovi siis.
Kuidas vaevaliselt vedamine nukkvõlli andurile viitab? :roll: Kui nukkvõlli andur jebib, siis ei lähe lihtsalt käima, mitte ei hakka starterit pooma.
P1260 kood viitab sellele, et etteande rõhuga on jama. Korralik diagnost teha, leiab vea kähku üles.

Re: M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 22.09.2014 21:07 39
Postitas wautzer
jass161 kirjutas:
brucevilli kirjutas:viitab rohkem nuka anduri veale, kui mootor soe jahuta nuka andur maha, ala kalla külma vett peale ja proovi siis.
Kuidas vaevaliselt vedamine nukkvõlli andurile viitab? :roll: Kui nukkvõlli andur jebib, siis ei lähe lihtsalt käima, mitte ei hakka starterit pooma.
P1260 kood viitab sellele, et etteande rõhuga on jama. Korralik diagnost teha, leiab vea kähku üles.
Pump on värskelt remonditud...( diislimeistris) Kuna lekkis. Vahetati kõik tihendid ning 3 pumba kolbi. Ise kahtlustan ,et see pumbaküljes olev rõhuandur võib jebida???

Re: M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 22.09.2014 21:16 25
Postitas jass161
wautzer kirjutas:Pump on värskelt remonditud...( diislimeistris) Kuna lekkis. Vahetati kõik tihendid ning 3 pumba kolbi. Ise kahtlustan ,et see pumbaküljes olev rõhuandur võib jebida???
Madalsurve jama tähendab see, mitte kõrgsurve. Näiteks põhjaalune pump võib trikitada.

Re: M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 22.09.2014 21:19 08
Postitas arnis
Rõhu andur ei ole pumba küljes, rõhu andur on lati otsas. Kontrolli survet pumba ees tühipööretel, koormusel. Aeglane ketramine on a) halb starter b) halb aku c) halb õli.

Re: M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 22.09.2014 21:31 22
Postitas wautzer
Tänud ...! Peab uurima seda põhjaalust ka siis!

Re: M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 29.09.2014 08:11 17
Postitas wautzer
Niipalju sai uuritud ,et põhjaalune pump teeb ikka veel häält! Kuid veakood 1260 on endiselt sees. Kas on mõtet kohe osta see uus põhjalaune pump või saab seda kuidagi kindlaks teha ,et süüdi just tema??

Re: M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 29.09.2014 12:40 45
Postitas jass161
wautzer kirjutas:Niipalju sai uuritud ,et põhjaalune pump teeb ikka veel häält! Kuid veakood 1260 on endiselt sees. Kas on mõtet kohe osta see uus põhjalaune pump või saab seda kuidagi kindlaks teha ,et süüdi just tema??
Häälest vähe tolku ju :roll: Pead ikka etteande surve ära kontrollima

Re: M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 10.02.2015 20:43 26
Postitas sass730iA
lisan omad kogemused CR rõhuanduriga, E39 530d 142 kw
sõidu ajal hakkas auto lambist välja surema
diagnostika ei tuvastanud probleemi, kuna sel ajal sain omal jõul ka töökotta tulla ja pole kordagi välja surnud, kogumusliku diagnostiku abil sai tuvastatud, et CR rõhuandur ja selle juhe vajavad asendust, peale seda probleem ei kordunud

Re: M57 Common Rail pumba rõhuandur

Postitatud: 16.02.2015 17:04 40
Postitas patrik
need on erinevad. uuematel seda viga enam pole