Turbo paigutamine
Turbo paigutamine
kas selline asi oleks võimalik et paneks bmw 528i -le bmw 524 turbo
millised probleemid tekiksid ja mis tundub nagu siin võimatu
millised probleemid tekiksid ja mis tundub nagu siin võimatu
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Nu scann millega mina sõidan, selle turbot ei kujuta hästi ette küll niigi kitsa kapoti all. Muidugi on võimalik ja olen ka näinud netis pilte, aga kas on mõttekas nii suurt panna. ICB rataslaaduritel küllalt pisikesed turbod mõõtmetelt ja kui otsida siis ikka leiab veel variante. Mul vedeleb üks vene 150 turbo.
525 TDS´a EXECUTIVE
Peaks ikka aluseks võtma sellise auto turbo mille kubatuur on kas sama või siis tiba suurem kui sinu oma.
Seega ei sobi see Audi turbo küll mitte sinna 2,8 mootori külge, kuna juba 2,2 mootori peal on ta väike.
Hea ja sõidetava asja võiks saada installides kaks väiksemat turbot sellele 2,8 mootorile. Siis võiks vast ka sobida mingi 2 liitrise diisli turbod. Või siis 1,6 liitrise bensuka omad.
Seega ei sobi see Audi turbo küll mitte sinna 2,8 mootori külge, kuna juba 2,2 mootori peal on ta väike.
Hea ja sõidetava asja võiks saada installides kaks väiksemat turbot sellele 2,8 mootorile. Siis võiks vast ka sobida mingi 2 liitrise diisli turbod. Või siis 1,6 liitrise bensuka omad.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
bemarile ongi tegelt mõttekam panna kaks väiksema töömahuba turbot, sest väljalase on nagu nii 3 ja 3. kaks audi 1.9diili turbot ja asi vinks vonks. ainult kaua sul need stock kolvid ja tihend vastu peavad. surveaste ka natsa kõrge turbo jaoks. no muidugi nikerdamist oleks aga kõik võimalik. mul endalgi üks m20b20 mootor seisab millele võiks mõne fööni aretada aga see jäägu tulevikku.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
ma arvan, et kõigepealt mis läheb on plokikaanetihend, sealt edasi võib oletada ainult mis järgmisena läheb. aga kõiks võib muidugi pidama ka jääda, paljustki oleneb kui palju pähe rõhku keerata. mingi 0.7 bar peaks ilusti stock tihend ära kannatama. aga eks ta paras katseeksitusmeetod ole. nagu vanasõnagi ütle- mis s**tasti see uuesti
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
- Kristjan_T
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Ma küll ei tea millisest mootorist kodanik redline räägib aga näiteks 8,8 pole veel mingi suur surveaste turbomootori jaoks. Audil on originaalis 9,3 ja selle surveastmega töötab tehaseseades Audi RS2 1,4 bar ülerõhuga...hanzvonkazak kirjutas:surveaste ka natsa kõrge turbo jaoks.
WRC autodel on surveaste üldse üle 10-ne.
Kui on korralik mootorijuhtimise süsteem (progetav aju) siis ei ole ka see surveaste mingiks ületamatuks probleemiks.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
ma arvan, et jutt käib ikka 528 E28 sest vähe usutav et E#9 hakatakse sellist asja tegema.
Silwer äkki räägid mulle ka milliselt 2.8 mootoril surveaste 8.8 on?
ja asjal on ikka vahet ka kas auto on tehasest välja veerenud fööniga või ilma. mootori dünaamika ju hoopis teine.
igaüks võib ju oma autole kaalika vahele panna ja 10bari pähe keerata aga kaua selline asi kestaks.? ma ei usu et ta esimest boostigi vastu peaks. tulemuseks üldreeglina varalahkunud plokitihend, murtud kepsud jne.
Silwer äkki räägid mulle ka milliselt 2.8 mootoril surveaste 8.8 on?
ja asjal on ikka vahet ka kas auto on tehasest välja veerenud fööniga või ilma. mootori dünaamika ju hoopis teine.
igaüks võib ju oma autole kaalika vahele panna ja 10bari pähe keerata aga kaua selline asi kestaks.? ma ei usu et ta esimest boostigi vastu peaks. tulemuseks üldreeglina varalahkunud plokitihend, murtud kepsud jne.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Silwer tahtis lihtsalt näite tuua, et ka suurema kui 9:1 surveastmega mootorile võib korralikult peale puhuda. eeldab muidugi korralikku juhtimist, jahutust ja teatud kolvi-põlemiskambri ehitust.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Ma arvan, et kõigepealt võiks iga algaja turbotaja läbi lugeda turboclub.ee kõik artiklid, eriti see teema: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=345. Järgmisena võiks ette võtta "Maximum Boosti" vms. põhjalikuma raamatu. Siis kujutad juba ise ette, mis on võimalik ja kuidas.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa