K:Kuidas muuta 1,6 vähe särtsakamaks?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
valma86
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 12.01.2006 13:09 30

K:Kuidas muuta 1,6 vähe särtsakamaks?

Postitus Postitas valma86 »

Vabandan kui teema liiga amatöörlik aga kuna ma mootori poole pealt väga palju ei jaga siis keegi võiks natuke seletada kuidas muuta näiteks e36 1,6 vähe särtsakamks.
Et mida võiks muuta(kui palju oleks abi koonusest jne).Ma saan aru et mootor väike ja et ega sellest mingit erilist paugupilli ei olegi võimalik saada aga midagi ikka annab nii oma huviks nokkida.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

ei taha ka norida, aga üldiselt muudab autot särtsakamaks juba mootori remont. kui mootor on korralikult tehtud peaks olema särtsu küll.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

koonusfilter annab sulle täpselt 0 (loe: null) kilovatti juurde.
AINUS mõistlik tegu on mootorile kap rem teha.
Teoreetiliselt on võimalik ka turbo peale aretada...kuid efekt on väike ja ja tulemus kehvem, kui 2.5 mootoril...ja üldsegi tuleb odavam suurem mootor peale tõsta....
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kõige parema vastuse annab Mephi auto ehituse ajalugu
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=1406&start=0
valma86
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 12.01.2006 13:09 30

Postitus Postitas valma86 »

nookurid,tõukurid ja nukk ja muud vidinad nagu rihm ja rullikud ongi praegu vahetamisel.Sellepärast uurisingi et äkki annab nii mööda minnes midagi muuta.
tundub et sain ammendava vastuse juba.aitäh
Heimdal
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 03.04.2005 16:56 24

Postitus Postitas Heimdal »

;)) lisamootor pagassi aretada, ja lennukikütus annab ka kõvasti särtsu juurde, pärast ei pea tükk aega midagi putitama.. ;))
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

koonusfilter annab sulle täpselt 0 (loe: null) kilovatti juurde.
Vaat, kus spetsialistid välja ilmunud :roll: Koonusfilter laseb rohkem õhku läbi ja sellest tulenevalt saab ka võimsust tõsta, tõsi, juurde annab ta alles kõrgetel pööretel (originaal takistab siis rohkem) ja mitte palju, kuid väide, et ta midagi ei anna, on vale!
Kui nukk, hüdrotõukurid jne vahetuses, siis eeldan, et kaas on maha võetud. Kindlasti annab juurde kanalitest valujääkide ja pingis tekitatud rantide ära koristamine ja kanalite sujuvamaks muutmine. Üks võimalus on ka Mira-ga pesarõngaste sisediameetri suurendamine (klapi tööpind viiakse võimalikult välja) ja kanali ning pesarõnga ühenduskoha sujuvamaks muutmine.
PS! Kui tõsisem huvi asja vastu, siis võta ühendust.
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

Madis kirjutas:
koonusfilter annab sulle täpselt 0 (loe: null) kilovatti juurde.
Vaat, kus spetsialistid välja ilmunud :roll: Koonusfilter laseb rohkem õhku läbi ja sellest tulenevalt saab ka võimsust tõsta.
Ma ei ole senimaani nõus, kuni näen stock mootori dünograafikut koonusega ja korraliku paneelfiltriga. Niipalju, kui olen kuulnud, koonus isegi on vähendanud kobujõude, kindlasti ka alumise otsa momenti.

PS! ei tee järelduse "naised saunas rääkisid" põhjal
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Vasta