1. leht 1-st

Kahtlased kojamehed

Postitatud: 03.11.2003 19:05 22
Postitas Olzz
Juhtus nüüd selline asi, et E36-l hakkavad kojamehed ise aega-ajalt tööle. Tavaliselt saab sellise isetegevuse lõpetada, kui pritsida vett aknale. Viimane kord ei aidanud isegi see enam. Mis mul muud yle jäi, kui auto tee äärde, võti välja-seejärel problem lahenes.
Vaatsin kaitsmebloki yle, kõik ilus korras, puhas, kuiv.
on Kellelgi ka selline asi ette tulnud ja kust siis viga otsida?
ette tänades.

Postitatud: 04.11.2003 10:13 55
Postitas draggo
Kojameestega enda '85 E30 jama, et esimesel kiirusel jääb nagu kinni vahest. Teistel kiirusten kõik korras ja kui piisavalt kaua töötavad siis kaob ka esimesel kiirusel probleem...

Postitatud: 04.11.2003 11:41 00
Postitas Mart_R
<<<jagab eelkõnelejaga muret :(

ebameeldiv lihtsalt..

Postitatud: 04.11.2003 12:04 24
Postitas janar
Meenub sama probleem ammustest aegadest VAZ 2105'l, millel klaasipuhastajaid käima pannes ei tahtnud need enam hästi seisma jääda.

Mingisugune relee oli õhtal nimelt.

Kuigi täitsa ise nad käima ei hakanud - lihtsalt seismajätmisega oli raskusi, kui juba käima lülitasid.

Postitatud: 04.11.2003 18:09 32
Postitas agx
Mul aitas kojameeste relee vahetus, seal kaitsme karbis!

Postitatud: 04.11.2003 18:47 30
Postitas Olzz
kui töökindel see kojamehe lyliti on, sama hästi ju võiks viga seal olla?

Postitatud: 04.11.2003 20:08 38
Postitas Cardo
Kojameeste relee tuleks lahti võtta ja pistikute kontaktid üle joota sest pahatihti just nende külmakas kalab.

Postitatud: 05.11.2003 00:29 00
Postitas gw128
[url=http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/wipers.html]Siin[/url] on mingi inff selle kohta. Relee.. arvatavasti..

Postitatud: 05.11.2003 11:23 36
Postitas LoheLoom
minul oli sama jama kuni lõpux mootor kamaha põles :mad: siis vahetasin mootori ja relee ära ning nüüd om kõik ok:D

Postitatud: 05.11.2003 17:18 25
Postitas Aare
Kojamehed väike häda, mul oli vahepeal selline probleem, et gaas kippus põhja kinni jääma. 250 hobuse ohjes hoidmine pole lihtne:D

Postitatud: 05.11.2003 18:24 26
Postitas draggo
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Kojamehed väike häda, mul oli vahepeal selline probleem, et gaas kippus põhja kinni jääma. 250 hobuse ohjes hoidmine pole lihtne:D [/quote]

Mul lahendas selle trossi vahetus. Võid alguses proovida ka lihtsalt trossi õli sisse lasta, see leevendas probleemi...

Postitatud: 06.11.2003 10:29 26
Postitas Martin_R
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Kojamehed väike häda, mul oli vahepeal selline probleem, et gaas kippus põhja kinni jääma. 250 hobuse ohjes hoidmine pole lihtne:D [/quote]

Aare - pole vaja gasi põhja vajutada. Sõida ettevaatlikult ja probleeme pole.

Jumala teemast mööda jutt, kuid mul üks kaugelt tuttav sõitis oma 750-ga koduvärava maha, sest põrandamatt keeras end piduripedaali alla rulli. **** lugu.

Kuid kojameeste hädalistele soovitan minagi alustada relee vahetamisest (kui ise nii hakkaja poiss pole, et üle joota). Lihtsam on Igorile 100 eeku viia.

Postitatud: 06.11.2003 12:06 55
Postitas Arvo
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Kojamehed väike häda, mul oli vahepeal selline probleem, et gaas kippus põhja kinni jääma. 250 hobuse ohjes hoidmine pole lihtne:D [/quote]
Aare - pole vaja gasi põhja vajutada. Sõida ettevaatlikult ja probleeme pole.
[/quote]
No gaasipedaali tuleks ikka aegajalt põhja ka litsuda... selline pikemaajaliselt naisterahva moodi sõitmine põhjustab näiteks meh. pritsungiga masitnatel gaasi pealejäämist . Ja enda E24-l millel on trossi asemel hoovastik kiilus esimesel päeval katsetuse käigus samuti gaas põhja kinni :( ja samal põhjusel - pedaali oli vajutatud pooles tööpiirkonnas.

Postitatud: 06.11.2003 14:09 40
Postitas Aare
Töristamine või liiga pikk seismine mõjub reeglina sama "hästi" kui tiba rohkem vajutamine. Ajasin mõnda aega tagasi oma talvise 520i lahingusse:D -pidurid kinni, kolvirõngad kinni......kaks nädalat tempokat sõitu ja ei mingit piduriprobleemi ega karterituult - auto jookseb nagu muiste:o

Postitatud: 06.11.2003 21:04 52
Postitas Muhv
Mis mati probleemist te räägite? BMWl kinnituvad kõik matid kahe kolme kena jublakaga põranda külge. Igasugune liikumine pedaalide peale on välistatud :)

Postitatud: 06.11.2003 22:21 35
Postitas Olzz
juu siis pole originaaöid ::D

Postitatud: 07.11.2003 10:54 35
Postitas Martin_R
[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
Mis mati probleemist te räägite? BMWl kinnituvad kõik matid kahe kolme kena jublakaga põranda külge. Igasugune liikumine pedaalide peale on välistatud :) [/quote]

Oleks see eluke nii ilus!!! Mul on kõikidest BMW-dest olnud vaid kahel põrandas kinnituspunktid põrandamattidele. Mu praegusel 325-el näiteks on matid originaalid (v.a. juhi oma) (kinnitusaugud sees kah), kuid põrandal pole neid millegi külge kinni panna. Auku põle noh - njetu!

Vaid ammusel 324td-l ja praegusel 750-el on matid põrandal kinni. Ülejäänud 12-el BMW-l on nad alati suvalt maha visatud. Olen alati oodanud, et äkki järgmisel on augud põrandas - saaks kasvõi poest uued matid osta (mis sest et nad ca 2500 eeki maksavad), kuid ikka ... tutkit.

Postitatud: 07.11.2003 10:55 14
Postitas Martin_R
krt ... siin ju hoopis kojameeste teema. Sorry rämpspostituse pärast.

Postitatud: 24.11.2003 09:20 44
Postitas jjanno
Tere

Kuna ka mul kojameeste teema, siis ei hakka uut teemat tegema:

Üleeile ilmnes minu Touringul üks väikene häda.
Normaalne tagumise kojamehe tööskeem on selline, et kui lüliti on sisse lülitatud, siis tehakse iga ~5 sekundi tagant üks edasi-tagasi liigutus üle akna.
Minu omal on praegu aga selline seis, et kojamees teeb 1 käigu asemel 5-7 käiku, kusjuures seismajäämine toimub suvalises asendis aknal.

On keegi millegi sellisega kokku puutunud? Teab, kust viga otsida. Loodan, et keegi oskab ka Touringu osas aidata :)

jJanno

Postitatud: 24.11.2003 12:20 36
Postitas Muhv
Pisut risu veel. Martin, põrandas ei peagi mingeid statsionaarseid jublakaid olema. Originaal mattidega käivad kaasas spets plast tüüblid, mis keeratakse läbi põrandamati. Nii on see vähemalt E30-nel, E36-l ja E46-l.

Postitatud: 01.12.2003 09:05 46
Postitas jjanno
Tere

Üritan ikka teemas püsida :)

Kui kedagi huvitab, siis E30 Touringu tagaakna pesusüsteemi relee asub vasakpoolses tagatiivas veemahutist umbes 15 cm kõrgemal suhteliselt peidetud kohas. Kahjuks ei piisanud selle relee puhastamisest. Minu auto kojamees teeb endiselt samasuguseid vigureid :(

Oskab keegi seletada, kuidas see värk käib? Mille alusel leitakse see hetk, mil kojamees peaks taas seisma jääma? Releel pole ju õrna aimugi, kui kiiresti kojamees konkreetsel hetkel oma "tiiru" ära teeb. Polnud kahjuks torx võtmeid käepärast ning seetõttu ei tea päris täpselt, mis seal mootori ja mehhanismi korpuses toimub... Aga mu "talupojavaist" ütleb, et see süsteem peaks lisaks juhtimisele olema ka jälgitav.

jJanno
PS: olen küll telekoomik, kui "elektroonikakomponendeid" jäi minu valikainetest välja....

Postitatud: 01.12.2003 21:19 03
Postitas Olzz
kiskusin nüüd rooli aluse põhja lahti. Lykkasin kojamehed tööle ja yhendasin lyliti pistiku lahti-Kojamehed ikka töötasid. Seejärel vahetasin kojameeste relee rooli all ära, kui asjatult.
Järelikult ikka viga kojameeste mootoris ja kas keegi on E-36 mootri lahti kiskunud?