2.5tds üle 500nm
- BMW 524 td
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 22.02.2011 20:36 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: võru
2.5tds üle 500nm
olen nö naistelt saunas kuulnud et 2.5tds ist pole mingi probleem 300hp ja 500nm saada . ehk keegi oskab kongreetsemalt öelda mida teha . soomlaste lehelt niipalju kui aru sain polnud isegi 600nm probleem jagage infot
Re: 2.5tds üle 500nm
Kas naised ei soovitanud kasvõi selle foorumi tõsisemate tegelaste autoteemasid lugeda?
Naistega saunas ei ole noortel meestel jah erilist probleemi, kuid kapoti all toimetades, eriti kui puuduvad kogemused, oskused ja raha, on lood tihti hoopis teised!
Naistega saunas ei ole noortel meestel jah erilist probleemi, kuid kapoti all toimetades, eriti kui puuduvad kogemused, oskused ja raha, on lood tihti hoopis teised!
E39 525tds
- BMW 524 td
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 22.02.2011 20:36 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: võru
Re: 2.5tds üle 500nm
raha ikka leiab . oskused tulevad proovides ! Viitsid äkki mingi lingi visata kus oleks need tõsisemad 2.5
tds mootorid
tds mootorid
Re: 2.5tds üle 500nm
Ei viitsi.
Mina olen järeldusele jõudnud, et minu jaoks on korras stock tds parim lahendus. Sellele järeldusele olen jõudnud just peale selle foorumi tuunijate teemasid lugedes. Soovitan Sinulgi koos naistega foorumisse süveneda Saad paljudele küsimustele vastused ja mingi aimu, mis rõõmud ja mured selle vägeva järgiaitamisega kaasnevad. Kui peale seda isu kadunud ei ole, saad juba kohe ehitamisega pihta hakata, sest oled jupp maad targem ja ei pea iga tagasilöögi puhul appi hakkama karjuma.
See siis ainult minu arvamus...
Mina olen järeldusele jõudnud, et minu jaoks on korras stock tds parim lahendus. Sellele järeldusele olen jõudnud just peale selle foorumi tuunijate teemasid lugedes. Soovitan Sinulgi koos naistega foorumisse süveneda Saad paljudele küsimustele vastused ja mingi aimu, mis rõõmud ja mured selle vägeva järgiaitamisega kaasnevad. Kui peale seda isu kadunud ei ole, saad juba kohe ehitamisega pihta hakata, sest oled jupp maad targem ja ei pea iga tagasilöögi puhul appi hakkama karjuma.
See siis ainult minu arvamus...
E39 525tds
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 626
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: 2.5tds üle 500nm
Mõne inimesega veidi vestelnud sel teemal ja ise arusaamisel, et 105-le kw-le kuni 50-60 otsa visata ei ole algajale väga keeruline, kui raha jagub, AGA. Mootor on üks asi. Mis sul sest 150+ kw ja 350+ njuutonist kasu on, kui esimese katseringiga siduri vms juppideks lased. Kaasaaidatud mootori jaoks pead ka jõuülekande vastavaks tegema, see juba suurem leiutamine ja juppide otsimine.
Ja pole ka palju neid, kes TDSist 160+kw inimlikult välja oskaks võtta, tavaline on ikka chip-suurem turbo-suurem rõhk. Mulle tehti selgeks raudreegel- kui hakkad mootori jõudu stockist üle ajama- kõigepealt tee mootorile kapremont. Kui raha palju, pane kangemad jupid sisse- sepistatud, suuremad, paremad- mis kuhu. See annab juba mootorile omajagu juurde, alles pärast seda hakka jõudu võtma. Korras mootorist pole muidugi teab mis probleem 300bHp võtta, aga mootor peab ka ikka KORRAS olema.
Mine loe turboklubi ja TQHQ foorumite tehnilist osa, annab ka hea pildi ette, mida ENNE jõu tagaotsimist tegema peaks.
Ma ise muidugi vaatan asja bensuka vaatenurgast, aga mootor on mootor, kui teemaks tuleb "rohkem jõudu"
Cheers!
Ja pole ka palju neid, kes TDSist 160+kw inimlikult välja oskaks võtta, tavaline on ikka chip-suurem turbo-suurem rõhk. Mulle tehti selgeks raudreegel- kui hakkad mootori jõudu stockist üle ajama- kõigepealt tee mootorile kapremont. Kui raha palju, pane kangemad jupid sisse- sepistatud, suuremad, paremad- mis kuhu. See annab juba mootorile omajagu juurde, alles pärast seda hakka jõudu võtma. Korras mootorist pole muidugi teab mis probleem 300bHp võtta, aga mootor peab ka ikka KORRAS olema.
Mine loe turboklubi ja TQHQ foorumite tehnilist osa, annab ka hea pildi ette, mida ENNE jõu tagaotsimist tegema peaks.
Ma ise muidugi vaatan asja bensuka vaatenurgast, aga mootor on mootor, kui teemaks tuleb "rohkem jõudu"
Cheers!
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 626
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: 2.5tds üle 500nm
Igor_K kirjutas:Ei viitsi.
- BMW 524 td
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 22.02.2011 20:36 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: võru
Re: 2.5tds üle 500nm
Selge . eks ma siis loen !
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: 2.5tds üle 500nm
Umbes sama, mis 2,5 bensukal. Ehk bensiin - 250nm ja diisel 260 nm.
Stock diisli kiirendus on küll masendav - 11 sek
Stock diisli kiirendus on küll masendav - 11 sek
Re: 2.5tds üle 500nm
Samas küttekulu kompenseerib selle
- BMW 524 td
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 22.02.2011 20:36 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: võru
Re: 2.5tds üle 500nm
samas kui mootor korras siis meh pump peale ja garrett gt37 peale mõningate pisimodimistega ja saab dislaka parajalt juba liikuma
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 2.5tds üle 500nm
Kontakteeru Lehoga, ta räägib sulle kiiretest tds-idest...kui hästi räägid ehk saad sõitugi...siis on ka mõtteainet selle kohta rohkem ja kuulad vähem naiste saunajutte
´17 4Drive
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 2.5tds üle 500nm
Mu tds pole enam kiire
Sai veidi downgrade-t tehtud ja mõtlemisainet kogutud.
Sai veidi downgrade-t tehtud ja mõtlemisainet kogutud.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 2.5tds üle 500nm
mis sul enam mõelda, ostsid kohe võimsama mitte et oleks vaja enam uppida
´17 4Drive