BMW E30 M20 mootorit kokku pannes...

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
xjan
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56561000
Asukoht: Tallinn

BMW E30 M20 mootorit kokku pannes...

Postitus Postitas xjan »

Tervitus ja risustan siis ka mõningate küsimustega seda foorumit :)

Nimelt lähiajal käsil BMW 325i M20 mootori kokkulappimine pärast mõningaid muudatusi ja küsimus oleks:

Mida kõike ma veel uuendama vahetama peaksin, pidades silmas ala simmereid, tihendeid, polte jms, ning kuskohast neid kõige targem küsida.

Mootor peab saama tugev, väga tihe ja korralik, niiet ärge end väga tagasi hoidke. Kui raha kõige jaoks kohe pole, lükkub kokkulappimine vaid edasi, mitte ei jää osad asjad vahetamata.

niipalju võin öelda, et olemas on uued kolvirõngad, uued raam ja kepsusaaled, sisse-väljalaske kollektori tihendid. Ei tahaks hakata mõne aja pärast uuesti mootorit lahti kiskuma ka :)
Kasutaja avatar
jevgeni
Huviline
Postitusi: 301
Liitunud: 07.08.2003 16:19 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jevgeni »

tee klapid ka korda (lihvi pesad ära). osta uued klapisääretihendid Westlandist.
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Sisselaske ja väljalaske augud suuremaks lihvida.....
muidu hakkad seda hiljem tegema...
Kõigist sõidan mööda välja arvatud bensujaam...
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Kõik simmerid osta kindlasti UM-st originaalid, endal Westlandist ostetud b-simmeritega kurvad kogemused - hakkas lekkima nii käigukasti oma kui ka veidi hiljem vändasimmer. Originaalidega muret pole. Kui mootor laiali kontrolli üle ka muude juurdekäivate vidinate seisukord nagu veepump, hammasrihm, starter - kõigile neile on "kolmese" kapoti all hiljem kui kõik koos päris kehv ligi pääseda. Tasub vaadata ka külmakorkide seisukorda - kui mõni väga roostes siis vahetusse.
Kasutaja avatar
xjan
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56561000
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

klapisääretihendid jah olemas, sisse-väljalase saab porditud, klapid ka soveldatud ja veits koonusesse aetud jms.

aga mida siis veel? Kepsupoldid? Mingid kaane vms kinnituste poldid ka? Kaanetihend? mida,mida,mida? :)
agx
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 18.02.2003 10:43 32

Postitus Postitas agx »

UM-st sa tihendeid ostma ei pea. Saan sulle tuua Victor Reinz tihendeid (BMW originaal tooted) palju parema hinnaga kui UM-s. Kepsu polte ei vahetada tavaliselt. Oled sa silindri kulumis staadiumi ära mõõtnud. pole mõtet kulunud silindrile uusi rõngaid panna. Mis veel head teeb on uue õlipumba sotamine, bmw-l kipub vanal pumbal töösurve ära vajuma, hea kui ikka õlitus oleks korralik!! Et korralikult käiks vaata kuidas pihustid pihustavad!! Uus jagaja kaan, rootor ja juhtmed.....asju sitaks mida teha.
Kasutaja avatar
xjan
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56561000
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

no praeguse seisuga olemas:

klapisääretihendid
sisse-väljalaske kollede tihendid
klapikambrikaane tihend
karteri põhja tihend
vända simmerid E+T
plokikaane poldid
uued raamsaaled

tellitud:
kepsusaaled
kolvirõngad
kepsupoldid

peaks juba enam-vähem kõik olema?
Kasutaja avatar
xjan
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56561000
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

niih, nimekirja lisandusid ka hetkeks kahe silma vahele jäänud mootoririhm+genekarihm koos vastavate julladega...
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

Kuule xjan, kui väga palju tüli ei tee, siis võiksid kirjutada siia mõnede mootori juppide hinnad. Endal seisab ka ilmselt väike kap.rem. ees. Mootoriks samuti M20B25. Niisiis jupid, mille hindu sooviks teada: klapisääretihendid, kolvirõngad, tihendid, raam-ja kepsusaaled.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Aaves maksid raamsaaled u 1000 eeki, ja kepsusaaled vist 400.
silver
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 13.11.2002 09:09 21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas silver »

Kui sa juba paned mootorisse uued kolvirõngad, siis lase plokk ennem ära hoonida (või tee ise kasvõi käsihooniga). Kaan ja plokk siledaks lihvida. Vaata väntvõll üle kas on vaja lihvida. Kokku pannes kõik uued tihendid ja simmerid (Elring -good). Uued rihmad . Kui midagi veel meelde tuleb lisan.
Kasutaja avatar
Andry
Huviline
Postitusi: 299
Liitunud: 03.10.2002 10:13 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andry »

Aga mis siis turbost sai?
Sa ju pidid laskma vänta kergemaks teha ja muudki.
Mis juhtus?
Vasta