Mõningad küsimused: e30
Mõningad küsimused: e30
autoks on e30 ja küsimused on järgmised:
kuidas ma saan lahti selle muttri (Wheel Bearing Nut) mis hoiab esimest rattalaagrit kinni (ei oska paremini seleada, vast saab aru)? püstak on lauapeal ja amort-vedru ka ära võetud. oleks auto all siis oleks asi vast kergem.
teine kysimus kuidas saab kätte gardaaniristi? mingeid splinte ma ei näinud seal. pressiga?
kolmandaks tahaks selgust saada, milleks on head need ebasümeetrilise auguasetusega esimese õõtsa puksid (Control Arm Bushings)?
neid küsimusi võib lähiajal veel tulla.
tänud ette!
kuidas ma saan lahti selle muttri (Wheel Bearing Nut) mis hoiab esimest rattalaagrit kinni (ei oska paremini seleada, vast saab aru)? püstak on lauapeal ja amort-vedru ka ära võetud. oleks auto all siis oleks asi vast kergem.
teine kysimus kuidas saab kätte gardaaniristi? mingeid splinte ma ei näinud seal. pressiga?
kolmandaks tahaks selgust saada, milleks on head need ebasümeetrilise auguasetusega esimese õõtsa puksid (Control Arm Bushings)?
neid küsimusi võib lähiajal veel tulla.
tänud ette!
Viimati muutis Xim, 30.06.2005 11:00 42, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mõningad küsimused
Xim kirjutas:autoks on e30 ja küsimused on järgmised:
kuidas ma saan lahti selle muttri (Wheel Bearing Nut) mis hoiab esimest rattalaagrit kinni (ei oska paremini seleada, vast saab aru)? püstak on lauapeal ja amort-vedru ka ära võetud. oleks auto all siis oleks asi vast kergem.
tänud ette!
Võta algul mutikat kaitsev kilp sealt ära siis sel on mingi võru mis ei lase mutikal lahti tulla ,eemalda ka see ning siis keera lahti laager padruniga (kas oli 36 õi 34 ,ei mäleta täpselt)võta mingi ümar toruke mis läheb laagri peale ja peksa laager välja haamritaolise olendiga
kõik katted, ohutusriivid eemaldatud, mutter on 36, aga probleem on selles, et see mutter on seal ülikõvasti kinni ja see amordipüstaku alumine osa on suht väike, et ei saa kuskile kinni panna, muidu saaks kas või 3m toruga väänata. aga see on ikka vastupidise keermega nagu kõikide autodel, mitte päripäeva?
vaatan täna lähen proovin suruõhupadruniga. muidu mingi krdi külmutav aine pidi ka olema spray pudelis, millega lahti ehmatatakse selliseid asju. keegi ei tea midagi?
vaatan täna lähen proovin suruõhupadruniga. muidu mingi krdi külmutav aine pidi ka olema spray pudelis, millega lahti ehmatatakse selliseid asju. keegi ei tea midagi?
kruustangid ei pidanud seda väänet vastu, tulid koos lauaga kaasa. lahenduse leidsin aiast...amordipüstak läks täpselt kunagise aia posti otsa ja 1,5 meetrise toruga sain lahti.
kolmandale küsimusele ootan ikka vastust...miks pannakse need ebasümeetrilise augu asetusega õõtsa puksid?
kas esimesed rattalaagrid vahetatakse koos "sellega"...joonisel nr.1?
kolmandale küsimusele ootan ikka vastust...miks pannakse need ebasümeetrilise augu asetusega õõtsa puksid?
kas esimesed rattalaagrid vahetatakse koos "sellega"...joonisel nr.1?
Esimene rattalaager moodustabki koos "sellega" ühe terviku. Eraldi rattalaagrit ei ole olemaski.Xim kirjutas:kruustangid ei pidanud seda väänet vastu, tulid koos lauaga kaasa. lahenduse leidsin aiast...amordipüstak läks täpselt kunagise aia posti otsa ja 1,5 meetrise toruga sain lahti.
kolmandale küsimusele ootan ikka vastust...miks pannakse need ebasümeetrilise augu asetusega õõtsa puksid?
kas esimesed rattalaagrid vahetatakse koos "sellega"...joonisel nr.1?